Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gianti schreef:Nadine, wat is dat links onder in, doe pallet?
Suus___ schreef:Ik heb 2 lipbalms van tbs, maar vind ze niet fijn.. Niet voedend genoeg..
Ja navatu, zelfgemaakt![]()
Ik ben bezig met t ontwikkelen van allemaal natuurlijke spullen om t evt te gaan verkopen, nu alleen naar vriendenkan al vrij veel wel echt heel leuk
__Sannne schreef:Hij is nog wel te koop, maar overal + op de site uitverkocht. en het was helaas een limited edition.
Ik vind lip butters juist heel erg fijn omdat je daar een dikke laag van op kan smeren, en dat heb ik af en toe echt wel nodig. Als dat niet nodig is pak ik ook sneller een stick dan een die je met je vingers moet smeren.
Die lipbalm van the body shop breng je ook als stick aan, super prettig aangezien hij zo groot is.
Suus___ schreef:Ik heb 2 lipbalms van tbs, maar vind ze niet fijn.. Niet voedend genoeg..
Ja navatu, zelfgemaakt![]()
Ik ben bezig met t ontwikkelen van allemaal natuurlijke spullen om t evt te gaan verkopen, nu alleen naar vriendenkan al vrij veel wel echt heel leuk
Emmaa_ schreef:Die EOS lipbalsems verkopen ze bij de Douglas toch? Zat er laatst nog mee in m'n handen, maar heb het toen toch niet gedaan. Als mijn salaris er is mag ik weer even Douglas leegkopen haha