Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xNavatu

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 21:17

Toen ik m had was ik er tevreden over :j Het is bij mij een keer voorgekomen dat hij niet aan was gekomen, maar toen hebben ze netjes een nieuwe opgestuurd :j Plus ik vind het gewoon leuk om elke maand een kadotje te krijgen lol

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 21:19

Ik heb blueberry gekocht! <3 <3

Die hele boxen spreken me niet aan.. Ik doe te weinig met huidverzorging en laat dat er nou vaak in zitten :P

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 21:22

Oh die heb ik ook! Heb vorige week Honeysuckle Honeydew en Summerfruit erbij gehaald.. summerfruit ruikt zooo lekker! <3

Ja het enige jammere vond ik dat er vaak huidlotion inzat.. ik verzorg alleen mn hoofdhuid en mn nagelriemen :+

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 21:22

Ik heb m opgezegd, teveel van t zelfde :)

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 21:24

Zelfs dat doe ik niet :') Ik was m'n haar sinds kort met Aussie shampoo en masseer dat goed in. Gebruik bijbehorende conditioneer en dat is eigenlijk alles wat ik met m'n haar doe. En zo nu en dan een olie erin als het pluist :P Nagelriemen doe ik niet verzorgen, dat gaat me toch 'n beetje te ver. En ik vind dat ze er goed uit zien :P

Ik moet echt opletten dat ik niet teveel EOS lipbalms koop, die summerfruit klinkt ook super! Ik ben of al m'n lippenbalsems kwijt, of ze "smelten". Zoals Vaseline :')

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 21:26

Ik heb heel zwak haar dus ik moet t wel goed verzorgen :"D En mn gezichtshuid is ook een drama dus daar moet ik ook goed voor zorgen :'D Nagelriemen zijn ook vrijwel altijd kapot dus die hebben ook verzorging nodig, en voor de rest is alles prima dus daar doe ik niks mee haha

Dat vind ik juist het voordeel aan EOS, die smelten bij mij niet :D Heb ook een hele zooi burt's bees lipbalms maar die smelten altijd, vooral in Miami.. dus daar is niet veel van over xD

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 21:27

Ik ben helemaal verslaafd aan m'n zelfgemaakte lipbalsem :)
En bij echte drama pak ik Rosebud salve. Heb 2 Eos en die zijn idd ook erg fijn :j

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 21:28

Zelfgemaakte lipbalsem? :D

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 21:29

Ik doe juist wel veel huidverzoring. Bijna elke keer na het douchen smeer ik me in met 1 van mijn body butters van the body shop, en olie op mijn bovenarmen voor alle bultjes die ik daar heb. Nagels en nagelriemen verzorgen doe ik ook, ik erger me er verschrikkelijk aan als ik lelijke nagels heb.
Mijn haar was ik met een shampoo van Guhl en daarna een conditioner van Andrelon. Ook doe ik er eens in de twee dagen een serum in (in de punten), en zo nu en dan wat glansspray.

Wat een prachtige stash zeg!! Erg leuk zo in die bakjes. Oh en al die lipsticks. <3

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 21:53

Haar probeer ik vanalles mee, alles wat veel hydratatie geeft :+ Nog steeds geen perfect iets gevonden haha.
Sowieso elke wasbeurt shampoo + contioner, regelmatig masker van kokosolie en vaak iets van bioslik ofzo in de puntjes :j

Haha thanks! :D Haha erg he :'D Ik had maar 2 lipsticks voordat ik naar de US ging :+ Ik heb er een zwak voor ontwikkeld in de laatste maand :+ Hebben jullie babylips van maybelline al uitgeprobeerd? Wat een heerlijk spul zeg!

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 22:02

Ja ik heb de babylips 1 keer uitgeprobeerd van een vriendin van me, maar ik vond ze eigenlijk niet zo heel erg bijzonder. Heb liever mijn nivea lip butter. (http://4.bp.blogspot.com/-0UfC2Hzsavg/UPZMqoh24HI/AAAAAAAAB7s/xvyxjunyeuo/s1600/NLC_VanillaMacadamia_OpenTin.Trans.jpg deze) of mijn Body Shop lip butter in de smaak/geur Shea (deze gebruik ik als ik echt ernstig droge lippen heb, kan ik er lekker een dikke laag van opsmeren.) of mijn Body Shop Lip Balm in Vanila Bliss, alleen ben ik hier wel zuinig mee want hij is volgens mij niet meer te koop. http://www.thebodyshop-usa.com/images/packshot/products/large/vanilla-bliss-lip-balm_l.jpg

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 22:05

Nadine, wat is dat links onder in, doe pallet?

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 22:06

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 22:06

Oh ik vind m heerlijk! Zo lekker creamy, love it!
Die nivea vind ik niet zoveel, maar ik heb sowieso niet zo heel veel met lipbutters want ik haat het als ik mn vinger moet gebruiken voor lipspul haha. Die lipbalm van the body shop ben ik dan wel weer benieuwd naar.. jammer als die hier niet meer te koop is Ö

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 22:07

Gianti schreef:
Nadine, wat is dat links onder in, doe pallet?

Cheap ding van ebay, opzich wel chill though! Denk niet dat ik hem nog vaak zal gebruiken gezien ik nu leukere palletjes heb maar ach.. zitten wel lekker veel tinten bruin in haha. Die dingen zijn er in alle kleuren en kosten niks, dus leuk om te hebben (:

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 22:08

Hij is nog wel te koop, maar overal + op de site uitverkocht. en het was helaas een limited edition.

Ik vind lip butters juist heel erg fijn omdat je daar een dikke laag van op kan smeren, en dat heb ik af en toe echt wel nodig. Als dat niet nodig is pak ik ook sneller een stick dan een die je met je vingers moet smeren.
Die lipbalm van the body shop breng je ook als stick aan, super prettig aangezien hij zo groot is.

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 22:08

Ik heb 2 lip dingetjes van de Body Shop, maar die vind ik erg uitdrogend. Ofja, ze zijn niet zo hydraterend als ik had verwacht :P Ik heb 2 Born lippy dingetjes.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 22:09

Ik heb 2 lipbalms van tbs, maar vind ze niet fijn.. Niet voedend genoeg..

Ja navatu, zelfgemaakt :D
Ik ben bezig met t ontwikkelen van allemaal natuurlijke spullen om t evt te gaan verkopen, nu alleen naar vrienden :) kan al vrij veel wel echt heel leuk :j

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 22:10

Oh ja daar heb ik er ook twee van, maar meer omdat ze zo ontzettend lekker ruiken. Vind ze opzich wel fijn, maar ze zijn inderdaad niet zo hydraterend als ik verwacht had.

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 22:11

Suus___ schreef:

Ik ben bezig met t ontwikkelen van allemaal natuurlijke spullen om t evt te gaan verkopen, nu alleen naar vrienden :) kan al vrij veel wel echt heel leuk :j

Oh, das echt super leuk! Ook om als cadeautje te geven bijv. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 22:12

Die EOS lipbalsems verkopen ze bij de Douglas toch? Zat er laatst nog mee in m'n handen, maar heb het toen toch niet gedaan. Als mijn salaris er is mag ik weer even Douglas leegkopen haha

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 22:12

__Sannne schreef:
Hij is nog wel te koop, maar overal + op de site uitverkocht. en het was helaas een limited edition.

Ik vind lip butters juist heel erg fijn omdat je daar een dikke laag van op kan smeren, en dat heb ik af en toe echt wel nodig. Als dat niet nodig is pak ik ook sneller een stick dan een die je met je vingers moet smeren.
Die lipbalm van the body shop breng je ook als stick aan, super prettig aangezien hij zo groot is.

Ja dat is er idd wel fijn aan.. maar meestal smeer ik toch geen dikke laag op, lippen zijn wel droog maar meestal is het goed te doen met een normaal laagje van een stick :j
En mocht ik het toch een keer nodig hebben pak ik mn potje vaseline wel haha. Vind het altijd zo nasty dat dat soort dingen snel tussen mn nagels gaan zitten.. daarom pak ik er vrijwel nooit na. Geef mij maar een stick :D
Ja daarom vond ik die ook wel interessant haha!

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 22:13

Suus___ schreef:

Oh gaaf zeg! Mocht je ooit gaan verkopen, let me know haha
Tegen die tijd heb ik vast wel weer centjes :+

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 22:13

Emmaa_ schreef:
Die EOS lipbalsems verkopen ze bij de Douglas toch? Zat er laatst nog mee in m'n handen, maar heb het toen toch niet gedaan. Als mijn salaris er is mag ik weer even Douglas leegkopen haha

Ik heb ze niet gezien in de Douglas in Eindhoven :n Hoewel er binnenkort wel een groot filiaal word geopend waar ze ook Mac, OPI en Bobbie Brown gaan verkopen.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 22:15

Ja geef t idd heel vaak cadeau, heel m'n vrienden kring heeft een lipbalsem in z'n tas en een bodybutter in de badkamer :=