Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
xxnienke94 schreef:Vind je dat niet vervelend? dat je iedere keer zon prik moet halen?
vuurneon schreef:Hoe zit het met ongesteld worden en de prikpil? Ik vind injecties een fluitje van een cent dus dat zou mij niet tegenhouden.
Aria_zz schreef:Laurrren schreef:Iemand ervaring met het koperspiraal?
Vanaf binnen 1.5week wel
Aria_zz schreef:Ja een beetje wel ja, maar goed, ik ben het ook beu van die hormonen (zie een van mijn eerdere Posts hier). Ik ga voor de gynefix en normaal moet dit veel minder problemen geven ivm baarmoeder. Maar de gyn doet eerst een echo en onderzoek om te zien hoe veel plaats ik heb. Ik hoop de gynefix 200 te krijgen, minder last van bloeding en is niet groot. Past in de meeste baarmoeders.
Ik ben bang dat het pijn gaat doen, dat er problemen gaan zijn achteraf, dat ik er toch mee zwanger ga worden... Maar ja, ik wil van de hormonen af en je weet nooit hoe het zal gaan, dat is vooraf niet te zeggen.
Daarbij ga ik voor het plaatsen naar de ontwikkelaar van de gynefix en daar voel ik mij wel al veel veiliger bij.
drawerlover schreef:Ja dat is het dus ook. Op dit moment heb ik weer enorm veel buikpijn en paracetemol helpt niet eens