Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
arabella2000 schreef:https://www.facebook.com/share/v/17BcLMKnXD/
Vanavond bij zembla gaat het over de medicatie. Ze zijn wat sceptischer merk ik.
Zonnetje81 schreef:Ja een operatie is zo ingrijpend en sommige mensen komen echt erna heel slecht uit de bus qua complicaties etc.
Gisteren heeft een vriendin van me zichzelf aangemeld bij getwellis omdat ik haar dat had laten zien. Ben heel benieuwd. Wie weet eigenlijk of je gewoon elke 4 weken een grotere pen krijgt....automatisch? Heb je dan nog contact of je de 12,5 mg of 15 mg krijgt of gaat het gewoon door tm de 15 mg?
Suzanne F. schreef:Zonnetje81 schreef:Ja een operatie is zo ingrijpend en sommige mensen komen echt erna heel slecht uit de bus qua complicaties etc.
Gisteren heeft een vriendin van me zichzelf aangemeld bij getwellis omdat ik haar dat had laten zien. Ben heel benieuwd. Wie weet eigenlijk of je gewoon elke 4 weken een grotere pen krijgt....automatisch? Heb je dan nog contact of je de 12,5 mg of 15 mg krijgt of gaat het gewoon door tm de 15 mg?
Gaat automatisch.
fjordjes schreef:Zijn er hier mounjaro gebruikers of misschien andere merken waarbij je meer last van oorsuizen (tinnitus) hebt?
Ik was er sowieso al iets gevoeliger voor vanwege m'n adhd maar sinds ik mounjaro gebruik is het wel erger geworden. Het is geen geregistreerde bijwerking maar er zijn meer mensen die het ervaren. Ben benieuwd of het in de loop van de tijd verminderd, hoop het wel want vind het maar irritant