Haha lizard ik ken het wel, soms denk ik het lijkt me heerlijk om morgen de hele dag binnen te blijven, maar daar gebeurd dan toch nooit alleen als ik echt ziek ben
Van de rest ook heerlijke zonnige plaatjes. Wat een weertje he vandaag.
Ik ben inmiddels ook weer thuis. Vandaag liepen we van Venlo naar Swalmen. Heel veel lange stukken bos, was bijna saai. Uiteraard ook wel mooie andere gebiedjes tussendoor. Ook vandaag weer 22,1 kilometer dus mijn lijf is wel wat moe nu.
Inderdaad nog maar 4 etappes te gaan en dan zit het er op. Ze staan gepland voor augustus en september. Nu eerst aftellen naar de vakantie. Nog maar 3 weken.
Bootsiebob
Geplaatst: 22-05-23 10:57
Wow ik zie een heleboel mooie foto’s en wat een afstanden!
BeFunny prachtige zonnige hardloopronde en zwanen en ook nog twee mini’s die goed verwend zijn
Lizard die een zoutwaterkuurtje genomen heeft En een kikkerconcertje met veel groen, altijd goed tegen stress
Goof gewandeld, gefietst én hardgelopen, hoe is je nek nu?
Moonsparkle 15 km. En veel gezien onderweg!
Faringo die vlaai en dat ijs zien er heerlijk uit Mooie foto’s, knap gelopen
Gaucho was in het mooie groen
DideH herkenbaar, per ongeluk midden in een georganiseerde fietstocht lopen, dat is altijd vervelend. Wel mooie foto’s.
Hopelijk vergeet ik niemand, er waren zoveel prachtige plaatjes Wat een heerlijk weekend.
Het eten in Appenzell was erg lekker! Wel hadden we een reservering in een fijn restaurant dat goed bekend staat en kwamen we daar binnen, zat men daar vol aan de kaasfondue. Ik lust echt geen kaas en na zo’n kaasfondue stinken alle kleren en haren er ook nog naar (vooral met Appenzeller kaas) dus mijn gezicht werd al wat groen We hebben ons maar afgemeld en zijn in een ander restaurant gaan eten
Bij mij ook. En in het wild,heb ik nog bijna geen bloeiende gezien.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 22-05-23 14:18
Ik heb ook een rondje rododendrons gedaan, bewust naar een plek waarvan ik weet dat er heel veel staan. Maar er staat weinig in bloei. Ik was bij landgoed de Valouwe.
Bootsiebob wat prachtig daar in Appenzell.
Moonsparkle dat is een beste afstand. En mooie paddenstoelen weer.
Faringo wat leuk om zo te doen, en idd jullie zijn er bijna!
DideH dat is jammer. Het toont niet op de foto's. Maar het kan je wandelplezier wel vergallen zoiets.
Lizard het is idd benauwd.
Eelmo
Geplaatst: 22-05-23 16:22
Ik zal hier ook weer iets van me laten horen Ik lees nog trouw mee en geniet van al jullie foto's en avonturen maar ben een beetje in meeleesmodus geschoten.
Boots, nog gefeliciteerd met je verjaardag! Waanzinnig uitzicht op je foto's zeg, geen verkeerde plek om je verjaardag te vieren
Lizard, goede lunch plek uitgekozen!
Hier ook al rododendrons in bloei. Coco kleurt er mooi bij!
Pien, hoe is het inmiddels met het vogelnestje?
Speurneus vindt alles boven de 20 graden te warm en we zijn de laatste weken veel onderweg geweest voor allerlei sociale verplichtingen, dus weinig toegekomen aan echt leuke wandelingen. Maar hieronder een overzichtje van, ja vanalles eigenlijk. Ik hoop wel deze week nog 1 van mijn provincies af te tikken, maar weet nog niet zo goed waar. Zien we nog wel
Best kans dat ik weer even terug kruip onder mijn meeleessteen, if so: fijne wandelkilometers allemaal
Net als Egelmo geniet ik ook van al jullie foto's. Ik bekijk ze ook allemaal. Ik wandel weinig want het is warm en vaak in de nacht regen. Dus veel werken houdt dat in, wat ik graag doe, maar dan vind ik het wel goed geweest.
Onze rhododendrons bij de poort
Bootsiebob
Geplaatst: 22-05-23 18:50
Wow die Rhododendrons
Hoi Eelmo Leuk wat foto’s te zien, erg mooi
Lizard die ezeltjes zijn ook leuk, net als de paarden. En geweldige uitzichten, genieten
Gaucho en SusanH ook lekker gelopen.
Mandyy ook genoten?
Hier vandaag de Uetliberg op gelopen. Was heerlijk weer. Er komt wel onweer en regen aan…