Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
AmyII schreef:Super heftig die oversterfte, ruim 162.000 tot nu toe overleden. Ik schrok daar echt van.
Voelt het voor jullie soms ook zo uitzichtloos? Ik hou me enorm streng aan de maatregelen en hier thuis hebben we er wat maatregelen bij want mijn partner zit in de risicogroep. Het geeft ons beiden zo enorm veel (extra) stress en dan steken er nu ook twee mutaties de kop op die veel besmettelijker zijn...
Ik keek uit naar oud&nieuw, om afscheid te nemen van 2020... Maar toen kwam natuurlijk het besef dat het niet ineens op miraculeuze wijze op 1 januari opgelost is allemaal. Dat benauwd me best wel.
AmyII schreef:Super heftig die oversterfte, ruim 162.000 tot nu toe overleden. Ik schrok daar echt van.
Citaat:Voelt het voor jullie soms ook zo uitzichtloos? Ik hou me enorm streng aan de maatregelen en hier thuis hebben we er wat maatregelen bij want mijn partner zit in de risicogroep. Het geeft ons beiden zo enorm veel (extra) stress en dan steken er nu ook twee mutaties de kop op die veel besmettelijker zijn...
Ik keek uit naar oud&nieuw, om afscheid te nemen van 2020... Maar toen kwam natuurlijk het besef dat het niet ineens op miraculeuze wijze op 1 januari opgelost is allemaal. Dat benauwd me best wel.
Huertecilla schreef:raket schreef:Ik hou me steeds voor dat het wel over gaat. En dat we dan zoveel meer kunnen genieten van wat ooit vanzelfsprekend was.
Mwah. Vergeet het NU niet.
Wachten tot het over gaat en hopen op dán genieten is zo zonde van je leven.
Huertecilla schreef:Dat is een consequentie van het vage tellen/registreren van door Covid19, met Covid19 en negeren want niet getest.
Over de relatieve hoogte ervan in NL![]()
bigone schreef:Ik denk dat wanneer alles weer mag het toch wel even gaat duren voor je niet meteen in Corona afweerhouding schiet. Mensen die je in één keer willen zoenen, omhelzen, handen geven, in je nek staan te hijgen.
lenaa_tje schreef:En dat is voor veel mensen makkelijker gezegd dan gedaan.
Citaat:Fijn dat het jou wel makkelijk af gaat.
Voelt het voor jullie soms ook zo uitzichtloos? Ik hou me enorm streng aan de maatregelen en hier thuis hebben we er wat maatregelen bij want mijn partner zit in de risicogroep. Het geeft ons beiden zo enorm veel (extra) stress en dan steken er nu ook twee mutaties de kop op die veel besmettelijker zijn...
veerledec schreef:Lees ik het nu goed met die oversterfte? 13.000 is de oversterfte, de rest is 'verwacht/regulier/in de lijn der verwachting'? Corona + hittegolf?
Es_ther schreef:Ik ben straks hopelijk geslaagd voor school. Ik zou dat super graag willen vieren, maar dat kan helaas niet... nogal wat tegenslagen gehad qua studie dus dit had wel een knalfeest mogen worden.
Ik heb mijn school sinds Corona geen 1 keer gezien, ik ga m’n docentbegeleider niet zien tijdens de ‘uitreiking’ terwijl ik hem ook al sinds jaar 1 ken en les van heb gehad. Klasgenoten niet fysiek kunnen feliciteren met hun diploma, na de uitreiking een biertje doen.
Dat zijn wel dingetjes die wel een beetje de pret drukken.
lenaa_tje schreef:Mijn punt is dat jij door jou opmerking andere misschien wel een rot gevoel geeft en dat lijkt mij niet de bedoeling. Het is in veel gevallen een enorme dooddoener als iemand zegt dat je van het moment moet genieten.