@ negerzoen: wat vet goed zeg! Ik heb me voorgenomen morgen weer eens echt een rondje te fietsen, kan met al jullie actieve posts niet achterblijven toch?
En Claudia,

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gamova schreef:Stom zeg Pallatin, zou inderdaad lekker ergens anders heen gaan want hier ga je anders met tegenzin heen en dat is natuurlijk niet de bedoeling!
Hier dus niet meer bewust aan het afvallen maar wel een leuke meevaller dat ik ook nog niets ben aangekomen met nu 15 weken op de teller
Tussenstand was op de weegschaal thuis 84 kilo. Dat betekent nog steeds 12 kilo lichter dan voor mijn 1e zwangerschap![]()
Tijdens deze zwangerschap probeer ik niet bewust te lijnen en eet wanneer ik trek heb, dat gaat dus goed. Wat kilo's erbij vind ik mentaal spannend maar ik weet ook dat ik ze zo weer kwijt kan zijn! Zou fijn zijn om onder de 100 te blijven
Pallatin schreef:Lief dames! Doet me goed....ik snap het ook niet zo, ik heb alleen aangegeven dat ik lang ben, 40-42 heb qua maat en dat ik jurken van een bepaald merk mooi vindt omdat die simpel en zonder tierlantijnen zijn, maar open sta voor hun advies. Maar op hun een idee te geven wat ik mooi vind.....Maar idd, nog genoeg andere zaken. Ik baal wel, ik had me er op verheugd en m’n zus heeft speciaal vrij genomen van dr werk..... ik ga morgen even met mams en zus overleggen en kijken of ik ergens anders terecht kan....
@ negerzoen: wat vet goed zeg! Ik heb me voorgenomen morgen weer eens echt een rondje te fietsen, kan met al jullie actieve posts niet achterblijven toch?
En Claudia,Ik dacht al, waar zijn m’n gewichten gebleven maar bij ons zijn die in gebruik als boekensteun.....
Pallatin schreef:Lief dames! Doet me goed....ik snap het ook niet zo, ik heb alleen aangegeven dat ik lang ben, 40-42 heb qua maat en dat ik jurken van een bepaald merk mooi vindt omdat die simpel en zonder tierlantijnen zijn, maar open sta voor hun advies. Maar op hun een idee te geven wat ik mooi vind.....Maar idd, nog genoeg andere zaken. Ik baal wel, ik had me er op verheugd en m’n zus heeft speciaal vrij genomen van dr werk..... ik ga morgen even met mams en zus overleggen en kijken of ik ergens anders terecht kan....
En Claudia,Ik dacht al, waar zijn m’n gewichten gebleven maar bij ons zijn die in gebruik als boekensteun.....
lucifertje schreef:Pallatin schreef:Lief dames! Doet me goed....ik snap het ook niet zo, ik heb alleen aangegeven dat ik lang ben, 40-42 heb qua maat en dat ik jurken van een bepaald merk mooi vindt omdat die simpel en zonder tierlantijnen zijn, maar open sta voor hun advies. Maar op hun een idee te geven wat ik mooi vind.....Maar idd, nog genoeg andere zaken. Ik baal wel, ik had me er op verheugd en m’n zus heeft speciaal vrij genomen van dr werk..... ik ga morgen even met mams en zus overleggen en kijken of ik ergens anders terecht kan....
Geen goed woord voor over. Heb ook zoiets meegemaakt. Had mijn trouwjurk gekocht. Was toen te klein maar de coupeuse zei dat ze hem uit kon leggen. 2x teruggeweest voor een pas sessie en iedere keer de belofte dat het uitgelegd kon worden. 6 weken voor mn bruiloft, 1 dag voor mijn vakantie, kreeg ik een belletje. Er was een probleem dat mijn jurk niet genoeg uitgelegd kon worden, niet meer op besteld kon worden voor mijn bruiloft en dat geen andere zaak een maat groter had. Enige optie was afvallen volgens hun. Ik was helemaal over de zeik, want hoe val je in vredesnaam op een gezonde manier 10kg af in 6 weken? Daarbij de stress van een verhuizing kwam mijn psyche niet ten goede. Op een gegeven moment belde ze,tijdens de vakantie terug. Ze konden bij de leverancier een spoedbestelling plaatsen. Koste mij wel 100€ want ik had gezegd dat ik zou afvallen. Echt, ik was met stomheid geslapen. Uiteindelijk 50/50 gedaan, nooit excuses gehad en een jurk die prachtig was, maar nooit echt lekker heeft gezeten.
Negerzoen schreef:Ik las vandaag een uitspraak waarin gezegd werd dat we overschatten wat we in een maand kunnen bereiken, maar onderschatten wat een jaar kan doen. Dat vond ik best een hele goede bewustwording. Zeker omdat ik in een '2 dagen strak op planning, maar nog steeds dik' bui zat