Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Castilja schreef:Dreamy schreef:
Komt goed55.5 klinkt niet veel, maar dat ligt natuurlijk aan je lengte
hoe groot ben je?
Ik wil ergens ook wel hulp van een diëtiste, zijn er meerder die dit hebben? Heb het vroeger wel eens gehad, maar vond het toen maar stom (was jong, wilde afvallen maar was duidelijk niet heel serieus ermee)
Ik heb zelf geen behoefte aan een diëtist, maar dat komt meer omdat ik denk dat ze me voornamelijk iets nieuws kunnen leren over bijvoorbeeld vitamines en mineralen die je binnen moet krijgen. Ik weet zeker dat ik een vergelijkbaar lijstje heb met wat een diëtist voor me zou maken. Dit klinkt heel arrogant maar bedoel het niet zoAls je ervoor verzekerd bent (of het los kan betalen) kan het toch geen kwaad eens te informeren naar hulp van een diëtist?
Deeskuh88 schreef:Kleine aanvulling: Noodles zijn juist vrij ongezond. Ik mag ook alleen volkorenpasta of zilvervliesrijst. De enige zonde die ik nog heb is van de wereldgerechten de Tabouleh. Maar af en toe kan ik dat nog gewoon eten. En als ik echt inspiratieloos ben, kijk ik op de site van Fit&SlankOf ik haal me een kant en klare bloemkoolpizzabodem bij de AH, beleggen met tomatenpulp, andere groenten, mager rookvlees, geen kaas. De oven in en 15 minuten later heb je je gezonde pizza.
Jester_ schreef:De unox zakjes met noodles zijn wel heel vet hoor. Wij geven dat bewust aan onze clienten die aan moeten komen omdat er zoveel vetten in zitten en het verder weinig vult