milka oreo
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
milka oreo
, ik zat echt te twijfelen, maar de lasagne is zometeen al vet genoeg
door het voorzichtig en traag aan te pakken gaat het ook goed tussen onze hond en kat. De hond is een mix van een shiba en een windhond, uit de opvang. Heeft de kleur en staart van een vosje
De schrijfgroep is voor mijn werk, allemaal doctorandi die samen komen om individueel verder te schrijven. Voor de zelfdiscipline

fijn weekend iedereen!
Ik woon in Bristol!

Nette lijstjes ook, en fijn dat je kunt "werken" op stal. Vind dat je echt supergoed bezig bent 
Vervelend trouwens dat je maar 1 keer per week kan.
Wat vervelend dat het niet echt beter lijkt te worden! Beterschap, komt vast snel goed met de AB!

Die milka oreo eitjes zijn zooo lekker maar die kan ik hier gelukkig niet krijgen
mooi dat de film leuk was 
vannacht zal een kort nachtje worden.
en die film klinkt goed!!
scheelt dat t ‘maar’ 100 gr is..... vandaag weer terug op de rails hoop ik. Al heb ik t idee dat mijn motivatie nog steeds weg is

heb 2 weken niet gereden, dus ik heb er zin in! 
Ik heb er tegenwoordig geen last meer van maar het breekt je echt op.
Lastig dit.
Met minder dan 6 uur slaap functioneer ik ook niet. Veel plezier met rijden! Heb zelf al sinds afgelopen zomer niet meer paard gereden, binnenkort maar weer even!
weet niet of de AB al zo snel is aangeslagen of niet maar het gaat in ieder geval al beter dan voorheen. Echt blij mee. Vandaag en morgen nog wel rustig aan doen, en dan maandag fit aan mn nieuwe baan beginnen! 
Alvast succes voor maandag!
heft elkaar beetje op
en dan nog afbakbroodjes... ketchup is idd minder erg als mayo en vind ik lekkerder bij een gekookt eitje
2 weken niet gereden, en paardlief deed zo haar best!

kan het bijna iedere dag wel eten haha
20 kilo is echt al een super prestatie! Ze zeggen vaak dat 5 kilo een kledingmaat is, helaas gaat dat niet voor iedereen op. Ik moet nog iets minder als 2 kilo en dan zit ik op - 5, maar ik kan echt nog niet een broekmaat kleiner aan..