Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

moeshie schreef:Mooie afstand toch weer Greetje! Daar begin ik nog niet mee, eerst nog een beetje profiteren van de 'snelle' spiervezels in mijn lichaam. Het is toch een totaal andere manier van hardlopen.![]()
Hoe pak jij je voedingsplan aan tijdens het lange werk?
Ik loop onverwachts de 20k van Brussel dit weekend, heb een startbewijs gekregen van iemand die geblesseerd is. Ondanks kleine pijntjes hier en daar hoop ik ergens tussen 1:30 en 1:40 te eindigen, maar we zullen het zien.
Ik loop nooit op grote evenementen, dat is normaal niet zo mijn ding.
Vorig weekend wel heerlijk getraind in de Hoge Venen, wat een prachtig gebied is het toch!
Veel plezier en succes aan iedereen die loopt dit weekend!
En dan ook nog snel zijn!
Maar hé, hoogtemeters in mul zand. Hallo, beter bovenkomen en niet gelijk omvallen
Het was heerlijk!
De week daar naartoe ga ik weer lekker onverhard hobbelen.
Nu ik weer aan het opbouwen ben heb ik dat heel erg, ik loop langzaam maar m'n HR is erg hoog en dat irriteert me. Ik probeer dus zo min mogelijk op m'n horloge te kijken en puur op gevoel te lopen, en dat werkt goed al is dat wel even een stap die je moet zetten.
.
!
Een vriendin van me zweet niet eens maar die kan ook niet goed haar warmte kwijt. Ik zweet dan weer flink.
Ik zie ook weleens mensen helemaal ingepakt voorbijdraven in een heel lange en snelle pas terwijl het er zo relaxed uit ziet. En dan hol ik in een T-shirt omdat ik anders kapot ga van de warmte en heb ik al moeite mijn passen vol te houden
Gelukkig heb ik dat nu pas na een kilometer of 8 als ik sneller wil lopen. En ik besef ook wel dat ik zeker wel vooruit ga en beter word 
Ben benieuwd hoe ik vooruit ga over de komende paar weken!
. Mijn heup was perfect gerecupereerd van de 5km vorige week. Hij stelde wel voor om het nog even rustig aan te doen, en een weekje de 18 minuten aan te houden en dan stilaan verder op te bouwen. Ga ik ook doen, wil mij niet weer forceren. Want ondanks dat ik een leuke kine heb, met veel humor, en die er dan ook nog eens niet slecht uitziet
, heb ik het ook wel gehad met dat dry needlen, en wil ik gewoon weer fijn kunnen lopen.