Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
chimello schreef:linoleum schreef:Chimello, je zou een keer een tubing mascara kunnen proberen! Die zijn gemaakt om er met warm water af te gaan in plaats van olie. Mogelijk dat die minder stempelt.
Nooit van gehoordWat is dat precies? Wil ik zeker wel eens proberen!
chimello schreef:Jongens ik ben het helemaal zat! Welke mascara ik ook gebruik, ik heb altijd afdrukken net boven mijn wenkbrauwen. Ik heb een neutrale oogschaduw en primer op. Ik poeder dik met setting poeder, ik gebruik setting spray en doe hem droog op, en droog met een waaier. En toch na een uur al een afdruk van de wimpels op mijn oogleden. Wat kan ik daar nu het beste aan doen? Iemand een gouden tip? Misschien kan ik er ergens iets aan laten doen ofzo?O ja en edit: Ik heb nu zelfs waterproof op en nog geen verschil
![]()
Ik gebruik de MUR eyebrow wiz. Die vind ik fijner dan een pomade
_Friemel schreef:De max factor false lash nemen waterproof, deze gaat echt nergens heen, vanochtend in de stort regen gefietst en alles zit nog net zoals aangebracht. Je krijgt hem er echter niet zomaar af, heb je een specifieke remover voor nodig van Yves rocher de blue nog wat ofzo
Jodie_ schreef:_Friemel schreef:De max factor false lash nemen waterproof, deze gaat echt nergens heen, vanochtend in de stort regen gefietst en alles zit nog net zoals aangebracht. Je krijgt hem er echter niet zomaar af, heb je een specifieke remover voor nodig van Yves rocher de blue nog wat ofzo
Alleen gefietst?*plons*