[Info] Piercings, deel 18!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 08:48

doezel2 schreef:
Goedeavond ik kom even binnen vallen.

Helpt die piercing (kom even niet op de naam) echt voor micraine? En maakt het nog wat uit in welke oor??

Mijn man heeft namelijk last van migraine aanvallen.(al vind ik het een raar idee een man met zo'n piercing haha)

Nope ik heb nog even veel migraine als voorheen.

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 10:38

Mars schreef:
doezel2 schreef:

Helpt die piercing (kom even niet op de naam) echt voor micraine? En maakt het nog wat uit in welke oor??

Mijn man heeft namelijk last van migraine aanvallen.(al vind ik het een raar idee een man met zo'n piercing haha)

Nope ik heb nog even veel migraine als voorheen.

Hier helpt het juist wel! Alleen krijg ik nu nog migraine aan de kant waar ik geen daith heb zitten :') . Dus technisch gezien helpt het bij mij wel, binnenkort de linkerkant dus maar eventjes zetten.

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 10:51

Het kan helpen. Heeft te maken met de dermatomen in je lichaam. Hetzelfde als acupunctuur maar dan blijvend.
Je moet alleen wel net de juiste plek raken. Geen succes gegarandeerd dus.

Spelt

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 11:30

Bij mij pastte helaas geen daith want die wilde ik wel graag laten zetten toen :( Hebben jullie nog leuke sites waar ik piercings en tunnels 10mm kan kopen? Kan niet meer zo goed slagen bij crazy factory en alloverpiercings

Ilsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 14:11

Spelt schreef:
Bij mij pastte helaas geen daith want die wilde ik wel graag laten zetten toen :( Hebben jullie nog leuke sites waar ik piercings en tunnels 10mm kan kopen? Kan niet meer zo goed slagen bij crazy factory en alloverpiercings

Ben je al ergens een tweede opinie gaan vragen? Ik had schrik dat het bij mij niet ging passen en vroeg ad piercer dan of het wel ging lukken met mijn oor en die zei dat het altijd wel lukt...

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 14:39

Daith kan volgens mij inderdaad niet altijd.

Voor mijn faux rook ben ik ook in Den Haag ergens geweest, zei ze dat dat ook niet kon. Toen bij een andere piercer, geen enkel probleem :D

Spelt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 15:52

Ilsey schreef:
Spelt schreef:

Ben je al ergens een tweede opinie gaan vragen? Ik had schrik dat het bij mij niet ging passen en vroeg ad piercer dan of het wel ging lukken met mijn oor en die zei dat het altijd wel lukt...

Ja ik heb het aan 2 verschillende piercers gevraagd, helaas #)

Ilsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 15:56

Spijtig! Maar er zijn er nog zoveel andere leuke hé. Ik twijfelde tss daith en conch voordat ik m'n daith liet zetten :)

Milka

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 16:01

Ik heb mijn daith nu 2 weken, dus nog te kort om er echt zeker wat over te zeggen, maar tot nu toe merk ik wel dat ik veel minder vaak hoofdpijn aanvallen heb door spanning ed. Ik heb voornamelijk last van migraine door hormonen en stress. De dag voordat ik ongesteld moet worden, heb ik nog steeds een migraine aanval, dus dat is niks verandert na het zetten van de daith.
Maar ik ben wel erg positief over de frequentie van de spanningshoofdpijnen sinds de daith. Dat is dus nihil, maar zoals gezegd, ik ben nog maar 2 weken onderweg.
Ik heb wel ruim 2 maanden in mijn agenda bijgehouden hoe vaak en hoe lang ik aanvallen had voordat ik de daith liet zetten

E_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 16:41

Ik ga vrijdag naar Tribal Tradings in Tilburg om mijn septum te laten zetten *\%/* *\%/* *\%/*
Ik ben echt super nerveus, ik heb een aardig lage pijngrens dus dat wordt nog wat := :')

_Deniise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 17:17

Hoi allemaal,

Ik heb een vraag die ik hier hopelijk mag stellen. 28 December (dus nu 4 weken geleden) heb ik 2 helix piercings laten zetten in mijn rechter oor. Nou heb ik niet zo goed nagedacht over de timing, een piercing en sporten. Maar ik zou dus graag mijn rugby wedstrijd mee willen spelen zondag (eh morgen). Tijdens de training plak ik ze af. Maar zal dat voldoende zijn? Eruit halen voor een paar uur is zeker geen optie?
Wat kan ik doen...?

Frost

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 19:10

Als je ze uithaalt zitten ze waarschijnlijk dicht als je met je wedstrijd klaar bent inderdaad.

Ik zou ze afplakken en oppassen met klappen tegen dat oor, en zodra de wedstrijd klaar is pleisters eraf en even afspoelen onder de douche.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 17:46

Zo, kom net van de shop af. Zowel m'n tepel als m'n helix opnieuw door laten prikken. :)

Garage Ink Tilburg. Prima mensen daar. :)

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-19 14:49

doezel2 schreef:

Nou, ik heb aan beide kanten 1, maar ik heb echt geen last meer van gehad, gelukkig! :D
Ben er nog steeds super blij mee! Ook met de tragus, die té vroeg is gewisseld, maar alles is perfect! Niets ontstoken oid. :)

E_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-19 17:23

Mijn septum zit!! *\o/*
Gezet bij Tribal Trading in Tilburg. De piercer was heel aardig en rustig, en maakte grapjes om me op mijn gemak te stellen omdat ik nogal nerveus was. Hij deed best wel veel pijn eigenlijk, maar hij was wel heel snel gezet! Ik ben er super blij mee! :D
Afbeelding
Sorry voor Snapchat filter, kan geen fatsoenlijke foto maken :')

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-19 10:05

Staat je gaaf! Ik heb mijn septum alweer 4 jaar, voorbij gevlogen :oo

Het zetten deed bij mij ook echt vreselijk veel pijn :') bleef niets over van mijn vriendin haar hand :')

Daith en microdermal op vinger staat hier nog op de lijst maar ik word binnen nu en 3 maanden geopereerd en heb al gehoord gekregen dat alles uit moet... mag ook geen retainer in.. septum ga ik klein staafje indoen met balletjes maar mijn medusa... die is echt zo dicht -O- geldt denk ik ook voor mijn tong..

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 19:33

Na heel lang erover denken heb ik vandaag eindelijk m'n smiley laten prikken.

Ik ben naar L'extremist in Arnhem geweest. Ontzettend fijn geholpen. En ik ben uiteindelijk toch wel heel blij met m'n piercing.

Niet de geweldigste foto O:) Afbeelding

noakim0203

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 16:29

Hoi! De huid rond het bovenste balletje van mijn navelpiercing (2/3 weken oud) is wat rood maar vooral heel erg droog. Er zitten wat witte velletjes omheen. Is dit erg? Ik dacht dat het misschien kwam door de zoutspray met tea tree kwam die ik gebruik. Zijn er tips hoe het minder droog word? En is het hinderlijk voor de genezing?

Ik hoorde ook dat veel mensen voor hun piercing sebamed gebruiken omdat dat de huid minder uitdroogt, welk product is dan het handigst van dit merk?

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 17:41

Je huid is inderdaad te droog/onrustig door het zout.
Zoutbaden/sprays zijn doorgaans alleen geschikt voor ontstoken/onrustige piercings. Dit geld ook voor Teatree oil.
Een piercing raakt ook onrustig van teveel schoonmaken.

Ik zou dus even niks doen. Goed afspoelen na het douchen en voorzichtig afdrogen is voldoende.
Je moet je huid de gelegenheid geven het zelf te doen.

Gracezellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 12:34

Ik heb met mijn forward helix af en toe alsof hij als het ware in mijn huid zakt. Het knopje is rond en plat en de huid daaronder is wat rood en gevoelig. Ik duw de piiercing dat vanaf achter weer wat omhoog, maar er is niet echt ruimte om het te laten helen denk ik. Zouden jullie dit laten rusten, of zal ik vragen om een langer staafje?

Jeika

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 17:21

Hey, mag ik me hier melden? Ik heb nu een helix, industrial en 8 gaatjes in m’n oren.

noakim0203

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 17:39

Gracezellaa schreef:
Ik heb met mijn forward helix af en toe alsof hij als het ware in mijn huid zakt. Het knopje is rond en plat en de huid daaronder is wat rood en gevoelig. Ik duw de piiercing dat vanaf achter weer wat omhoog, maar er is niet echt ruimte om het te laten helen denk ik. Zouden jullie dit laten rusten, of zal ik vragen om een langer staafje?

Een te lang staafje kan juist ook weer irritatie geven, maar als jij het idee hebt dat jij te kort is zou ik even langs de piercer gaan en vragen of er een langere in kan, die weten het natuurlijk het beste :j

Jeika schreef:
Hey, mag ik me hier melden? Ik heb nu een helix, industrial en 8 gaatjes in m’n oren.

Hallo! Helix lijkt mij ook nog steeds erg gaaf, heb je er veel last van gehad bij de genezing? Heb gehoord dat het wel krengen zijn qua genezing...

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 18:08

noakim0203 schreef:
Jeika schreef:

Hallo! Helix lijkt mij ook nog steeds erg gaaf, heb je er veel last van gehad bij de genezing? Heb gehoord dat het wel krengen zijn qua genezing...

Heb de mijne nu 4 jaar. Heeft 2 jaar geduurd voor hij genezen was. Maar hjj was wel echt op de dag ineens *poef* genezen, heel gek haha. Nu eigenlijk nooit meer last van. Was vorige week ziek en dan is ie wel een beetje pijnlijk maar is nu alweer over :)

Jeika

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 19:24

Mijn helix was de pijnlijkste piercing die ik heb laten zetten, maar dat alleen omdat de piercer verkeerd prikte en het dus 2 keer moest + hij kreeg het ringetje er niet doorheen dus zat er aan te sjorren haha. Maar als alles oké gaat valt het zetten iig reuze mee! De eerste keer prikken viel ook hartstikke mee. Het genezen ging moeizaam, duurde heel lang voordat het echt geen pijn meer deed. Uiteindelijk was hij het wel zeker waard!

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 00:26

Mijn helixen waren gemiddeld :D

Geen pijn qua zetten, genezing ook niet vervelend maar ze spelen als eerste op als ik verkouden of ongesteld word :P