Ik laat dit keer matte gellak zetten

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sodera schreef:F_Orumster schreef:Ik zet mn eigen nagels in de gellak en mooie lange nagels zijn nu eindelijk mogelijk.
Sodera, wat een pech. Zet je het zelf of laat je het doen? Misschien geen primer gebruiken?
Laat het doen. Probleem is, denk ik, dat ik de afgelopen 2 jaar eigenlijk dagelijks meerdere uren van die nitrile handschoentjes aanhad ivm werk; dat droogt natuurlijk al uit, en ik krijg de shellac er heel slecht af. Moet na 3 weken gebruik weken in aceton voor 10 min ofzo en dan eraf krabben... En dan lak erop gehad hebben voor 3 weken is ueberhaupt niet echt heel goed natuurlijk
F_Orumster schreef:Sodera schreef:Laat het doen. Probleem is, denk ik, dat ik de afgelopen 2 jaar eigenlijk dagelijks meerdere uren van die nitrile handschoentjes aanhad ivm werk; dat droogt natuurlijk al uit, en ik krijg de shellac er heel slecht af. Moet na 3 weken gebruik weken in aceton voor 10 min ofzo en dan eraf krabben... En dan lak erop gehad hebben voor 3 weken is ueberhaupt niet echt heel goed natuurlijk
10 minuten weken is erg kort. Je moet krabben echt vermijden, dam beschadig je de nagels heel erg. Je hebt dan zeker echt hapjes uit de nagels? Ik moest wel 30 minuten weken maar ik gebruik deze methode niet meer, omdat het toch wel erg onprettig is (penetrante geur, niks met je handen kunnen doen, nagels die kromtrekken, tintelende vingertoppen en de eedste dag gevoelig). Ik wacht nu tot flinke uitgroei (2-2,5 week) en makkelijk de eerste lift/chips ontstaan. Dan houd ik de vingers in een kommetje heet water en duw langzaam vanaf de eerste chip de gel eraf, ónder water. Zodra je weerstand voelt weer rusten en het water zn werk laten doen, en dan weer duwen. Je voelt wel wanneer het makkelijk loslaat. Het water moet echt tussen de nagel en lak komen. Net als met aceton methode niet forceren. Nagels komen hier netjes onder vandaan, gooi ze gelijk in de olie.
Citaat:Ik raad dit niet echt aan omdat water geen week middel is waardoor het niet loslaat en dan trek je je nagels kapot.
Ik doe net als Michelle aceton op een watje wikkelen in folie en na 10 minuten valt het er zo af... Ik gebruik wel pure aceton en geen nagellak remover met aceton dat werkt voor geen meter.
Djilna schreef:Nadine gaaf die Stila oogschaduwpalette!
Andere merken leer je kennen via Youtubers oa. En gewoon speuren op internet
Was dat nou bij Douglas Den Haag dat ze nog veel Soar hadden? Denk erover ze te bellen of ze er niet 2 naar Arnhem willen sturen
Herstel, in Den Haag zit geen MACcounter in 1 vd 2 Douglassen daar? Dus echt de MAC stores zelf. Hm. Dan misschien volgende week toch maar dagje A'dam pakken