Make-up topic: deel 5!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 11:55

Ik doe met kerst gellak. Vorige keer ook nagels aan gort, maar toen heb ik de nagels er af getrokken, niet slim :P Nu heb ik ze er af laten vallen en toen was er niks aa nde hand met mn nagels.
Ik laat dit keer matte gellak zetten :D
Afbeelding

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 11:55

Nadine gaaf die Stila oogschaduwpalette!

Andere merken leer je kennen via Youtubers oa. En gewoon speuren op internet :D

Was dat nou bij Douglas Den Haag dat ze nog veel Soar hadden? Denk erover ze te bellen of ze er niet 2 naar Arnhem willen sturen O:)
Herstel, in Den Haag zit geen MACcounter in 1 vd 2 Douglassen daar? Dus echt de MAC stores zelf. Hm. Dan misschien volgende week toch maar dagje A'dam pakken :+

DWensink

Re: Make-up topic: deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 12:30

Mijn paps gaat vandaag naar Keulen. Kan helaas niet mee ivm concours. Heb hem even lief aangekeken met de vraag of hij Whirl wil proberen te scoren voor me.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 13:10

Humbug

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 14:17

Mooie verzameling Djilna! De prijs houd mij ook tegen om die van Becca te kopen.

Gianti, prachtige look!

Elke, het staat je erg mooi en het is natuurlijk helemaal super als je het resultaat zelf ook prachtig vindt.

Mooie buit en kleuren xNavatu :j

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 14:21

Ja het stomme is, die van BobbiBrown was ook erg duur, maar die heb ik deels met Douglasbonnen betaald dus dat voel je minder :+

Humbug

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 15:12

Klopt hoor :j
En daarnaast kun je die eerst in de winkel nog testen/swatchen voordat je hem koopt.

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 15:36

Mijn look vandaag, poging tot scherpe maar alledaagse ooglook.
Let niet op de bovenkant van m'n lippen, ik kreeg t niet meer gecorrigeerd :')

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 15:42

Sodera schreef:
F_Orumster schreef:
Ik zet mn eigen nagels in de gellak en mooie lange nagels zijn nu eindelijk mogelijk.

Sodera, wat een pech. Zet je het zelf of laat je het doen? Misschien geen primer gebruiken?

Laat het doen. Probleem is, denk ik, dat ik de afgelopen 2 jaar eigenlijk dagelijks meerdere uren van die nitrile handschoentjes aanhad ivm werk; dat droogt natuurlijk al uit, en ik krijg de shellac er heel slecht af. Moet na 3 weken gebruik weken in aceton voor 10 min ofzo en dan eraf krabben... En dan lak erop gehad hebben voor 3 weken is ueberhaupt niet echt heel goed natuurlijk ;-)

10 minuten weken is erg kort. Je moet krabben echt vermijden, dam beschadig je de nagels heel erg. Je hebt dan zeker echt hapjes uit de nagels? Ik moest wel 30 minuten weken maar ik gebruik deze methode niet meer, omdat het toch wel erg onprettig is (penetrante geur, niks met je handen kunnen doen, nagels die kromtrekken, tintelende vingertoppen en de eedste dag gevoelig). Ik wacht nu tot flinke uitgroei (2-2,5 week) en makkelijk de eerste lift/chips ontstaan. Dan houd ik de vingers in een kommetje heet water en duw langzaam vanaf de eerste chip de gel eraf, ónder water. Zodra je weerstand voelt weer rusten en het water zn werk laten doen, en dan weer duwen. Je voelt wel wanneer het makkelijk loslaat. Het water moet echt tussen de nagel en lak komen. Net als met aceton methode niet forceren. Nagels komen hier netjes onder vandaan, gooi ze gelijk in de olie.

Humbug

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 15:56

Mooi Judass!

Stashfoto's
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 16:04

F_Orumster schreef:
Sodera schreef:
Laat het doen. Probleem is, denk ik, dat ik de afgelopen 2 jaar eigenlijk dagelijks meerdere uren van die nitrile handschoentjes aanhad ivm werk; dat droogt natuurlijk al uit, en ik krijg de shellac er heel slecht af. Moet na 3 weken gebruik weken in aceton voor 10 min ofzo en dan eraf krabben... En dan lak erop gehad hebben voor 3 weken is ueberhaupt niet echt heel goed natuurlijk ;-)

10 minuten weken is erg kort. Je moet krabben echt vermijden, dam beschadig je de nagels heel erg. Je hebt dan zeker echt hapjes uit de nagels? Ik moest wel 30 minuten weken maar ik gebruik deze methode niet meer, omdat het toch wel erg onprettig is (penetrante geur, niks met je handen kunnen doen, nagels die kromtrekken, tintelende vingertoppen en de eedste dag gevoelig). Ik wacht nu tot flinke uitgroei (2-2,5 week) en makkelijk de eerste lift/chips ontstaan. Dan houd ik de vingers in een kommetje heet water en duw langzaam vanaf de eerste chip de gel eraf, ónder water. Zodra je weerstand voelt weer rusten en het water zn werk laten doen, en dan weer duwen. Je voelt wel wanneer het makkelijk loslaat. Het water moet echt tussen de nagel en lak komen. Net als met aceton methode niet forceren. Nagels komen hier netjes onder vandaan, gooi ze gelijk in de olie.

Ik raad dit niet echt aan omdat water geen week middel is waardoor het niet loslaat en dan trek je je nagels kapot.

Ik doe net als Michelle aceton op een watje wikkelen in folie en na 10 minuten valt het er zo af... Ik gebruik wel pure aceton en geen nagellak remover met aceton dat werkt voor geen meter.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 16:06

Humbug goeie stash, lekker divers! Welk palette is dat onder de naked 2? Die is gaaf!

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 16:08

Citaat:
Ik raad dit niet echt aan omdat water geen week middel is waardoor het niet loslaat en dan trek je je nagels kapot.

Ik doe net als Michelle aceton op een watje wikkelen in folie en na 10 minuten valt het er zo af... Ik gebruik wel pure aceton en geen nagellak remover met aceton dat werkt voor geen meter.

Dat weet ik, maar toch werkt het erg goed en laat de lak juist wel los. En komen mijn nagels er veel gladder onder vandaan dan met aceton. Ik heb zowel pure aceton als de roze van kruidvat (werd aangeraden door prof. gel zetters). De pure werkte veel minder goed. Ik gebruik overigens geen primer, zonder primer blijft t ook 2 weken keurig zitten en daarna is de uitgroei me toch al te groot. Primer las ik slechte verhalen over.
En ja, ik wikkelde ook in folie.

Iig voor beide methoden geldt niet forceren. Ik kwam achter de watermethde door het douchen, waar ik de nagels die begonnen te liften zomaar verloor.

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 16:16

Wat een geweldig stash Humbug! Vooral je highlighters!! Prachtig!

Ik doe het met gellak ook zoals F_Orumster alleen dan als ik in bad zit/onder de douche sta. Mijn nagels beschadigen nooit van gellak en ik wip ze er zo af. :)

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 16:21

Wauw gave stash!!

Humbug

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 16:23

Thanks! :-)
Friemel, dat is de Nude Tude van the Balm.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 16:24

Ik moet toegeven dat ik het soms ook zo doe alleen dan met nat maken met mn tong. Als ik een chip heb bijv.

Ik zie ook echt geen schade eraan.

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 18:02

Mooie look en stash hierboven!

Zijn hier dames die zo'n startersset hebben voor gelnagellak? Welke is aan te raden? Bij de kruidvat hebben ze een set voor 39,95
https://www.kruidvat.nl/haute-polish-al ... /p/3135532

oh wacht er een speciale nageltopic toch? kan ik misschien beter daar vragen :)

Nadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 18:11

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 19:18

Mooie stash foto's weer.

Volgens mij als je nu iets koopt bij de Douglas, krijg je 5 euro korting bij je volgende aankoop tussen 27 december en 3 januari.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 20:02

Gave stash! Die naam is echt te mooi: meet matt(e) naked <<)

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 20:04

Elkee! Ik ben zo benieuwd naar je lippen!! Is het blauw geworden? Zijn ze al wat minder gezwollen?

enny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 20:08

Djilna schreef:
Nadine gaaf die Stila oogschaduwpalette!

Andere merken leer je kennen via Youtubers oa. En gewoon speuren op internet :D

Was dat nou bij Douglas Den Haag dat ze nog veel Soar hadden? Denk erover ze te bellen of ze er niet 2 naar Arnhem willen sturen O:)
Herstel, in Den Haag zit geen MACcounter in 1 vd 2 Douglassen daar? Dus echt de MAC stores zelf. Hm. Dan misschien volgende week toch maar dagje A'dam pakken :+

Stille meelezer hier :) Ik was vandaag bij de Douglas in Den Haag en daar hadden ze wel een MAC counter! Maar ik weet niet of ze de soar nog hadden..

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 20:20

Mooie stash! Leuke oogschaduw paletten ook.
Vandaag bij de Mac counter in de Douglas Haarlem geweest maar helaas hadden ze ook geen Soar meer.
Heb Twig geprobeerd, was mooi maar niet wat ik zocht.
Kinda Sexy stond me helemaal niet, was veel te perzik op mijn lippen, heel jammer want die leek me prachtig.
Mehr was het ook niet, Faux was mooi. Uiteindelijk weggegaan met Brave :)
Ook lipliner Dervish gebruikt over Faux heen, mooie neutrale kleur.
Heb Candy Yum Yum geprobeerd haha dat was echt niet. Zo enorm neon bij m'n blanke huid en blonde haar. M'n vriendin heeft donkerder haar en hij stond bij haar super gaaf. Zij heeft Flat Out Fabulous gekocht, zo gaaf!

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 21:11