Sterkte Nadine Was hij ziek of kwam het erg onverwacht?
xNavatu
Geplaatst: 29-12-14 17:15
Nee 't zat er aan te komen.. Hij heeft al zn hele leven een hartruis dus dat ie al 14,5 jaar is geworden is al een wonder opzich. Maar half jaartje geleden ging ook zn hartklep haperen waardoor er allemaal vocht in zn longen kwam met als resultaat dat ie heel erg moest hoesten en dat het soms net leek of hij stikte.. Nouja daar had 'ie dus eerst twee soorten medicijnen voor, wat een tijdje goed ging en toen had ie weer een indomper, das inmiddels 2 maanden? geleden denk ik.. toen wilden we hem ook al in laten slapen maar toen we bij de dierenarts waren kwam die nog met 1 medicijn dat heel goed aansloeg en daar heeft ie het dus de laatste twee maanden mee gehaald.. maar nu ging het al weer 4 dagen echt heel slecht met 'm en dan moet je gewoon even niet aan jezelf denken maar aan dat beestje.. Dus vanmiddag is de dierenarts hier naartoe gekomen om 'm thuis in de laten slapen (vond ik toch fijner in plaats van daar naartoe en zn laatste minuten in doodsangst uit te zitten). Het is zwaar maar genoeg is genoeg, nu heeft 'ie eindelijk rust..
Tis vooral gewoon zo vreemd om gewoon nu niks meer rond te hebben lopen.. we hadden er eerst twee maar die andere is 2 jaar terug ook ingeslapen maar dan had ik in ieder geval deze nog om mee te knuffelen en weet ik veel wat, zo'n hond is toch altijd een grote troost en die beestjes betekenden echt alles voor me.. en nu is er gewoon niks meer
Het blijft naar Nadine, al is het nu denk ik wel acceptabeler dan als het zomaar vanuit het niets was gekomen. Ik heb dit jaar ook mijn kat moeten laten inslapen na een ziekteperiode en vooral in het begin is het gemis erg groot. En alles waarbij je denkt rekening te moeten houden met. Deur openen, verwachten dat ze aan komen lopen.. Inmiddels ben ik er aan gewend, maar het is toch stil in huis... Nog een
Ja dat is het vooral Djilna.. i mean nu was er altijd iemand die hoe dan ook achterlijk vrolijk was als je thuis kwam, zelfs als je maar 1 minuut weg was geweest.. en sowieso heb ik best vaak 'conflict' (niet echt ruzie ofzo maar mijn moeder zeurt graag op alles, ik kan een opstandig kreng zijn en ik en mn vader zijn of goede vrienden of we zien elkaar t liefst verdwijnen zegmaar, maar op zulke momenten was die hond gewoon de knuffel die altijd lekker bij je kwam liggen en er gewoon altijd voor je is en nooit ergens om zeurt en dat soort dingen.. dat ga ik er echt gewoon zo ontzettend aan missen, die hond was echt hetgene waar ik nog voor thuis wilde wonen maar nu zit ik echt van ja.. en nu..
Scheelt wel dat mn ouders al jaren zitten van nee na deze hond geen andere meer, maar dat pap net al tegen de dierenarts zei dat er in de toekomst toch wel weer een hond komt omdat we niet zonder kunnen.. dus dat was weer een lichtpuntje van deze **dag (:
Ik heb mezelf vandaag ook weer getrakteerd Bodycream van Givenchy en bodylotion van D&G(de geur Dolce) Bedacht me ook dat ik in januari in totaal 7 pakketjes krijg
Niniane
Geplaatst: 29-12-14 20:19
Sterkte.
_Nelleke_
Geplaatst: 30-12-14 09:25
Aww sterkte nadine. Altijd heel verdrietig om een dier te laten inslapen..
Deijs, lekker die geur Dolce! Ik wil 'm ook al heel lang maar op een of andere manier komt het er elke keer niet van.
Ik ben de afgelopen weken echt heel braaf geweest voor m'n portemonnee. Heb behalve mascara gewoon NIKS gekocht . Voor kerst wel mac Cranberry gekregen. Ik heb groene (hazel) ogen dus ben er erg blij mee, had nog niks in deze tint.
Sterkte Navatu! Echt een leegte idd als je hondje er ineens niet meer is, altijd moeilijk. Het klinkt een beetje stom, sinds ik leef zijn er bij ons twee honden gestorven (beide van ouderdom en ingeslapen uiteindelijk) en we hadden steeds een week later weer een andere hond. Naar mijn idee vergeet je het zo wel sneller omdat het dan ook niet meer zo stil is in huis.
Oeh wat ziet die bodycrème er mooi uit zeg Deijs!
Haha goed van je Nelleke! En Cranberry is echt mooi, zal je vast erg mooi staan.
Ik heb ook niet zoveel gekocht de laatste tijd (qua make-up dan ) maar Ici Paris heeft nu 20% op foundations dus ik wil nog wel een foundation kopen. En volgende week ga ik naar Sephora dus dan ga ik NARS spulletjes kopen.
Ja ik zou ook nu 't liefst al een andere nemen hoor.. Ik heb nu gewoon echt een hond nodig die lekker bij me komt liggen.. Maar zien m'n ouders helaas niet zitten :/ Probleem is ook dat ik gewoon naar school ga, m'n moeder 3 dagen in de week fulltime weg is en m'n vader werkt ook 5 dagen fulltime (is wel tussen de middag een uur thuis) dus zo'n beestje zit gewoon een aantal uur per dag alleen thuis. Daarom hadden we er eerst ook altijd twee, en degene die nu gisteren ingeslapen is was op t moment dat die andere ingeslapen werd ook al 11 en vond t niet erg om alleen thuis te zitten.. Maarja als je nu een puppy neemt kun je dat tegenover zo'n dier ook niet maken..
Oeh cranberry is zo mooi nelleke! Mooie bodycreme iris, fancy verpakking ook
Klopt idd wel Loose! Bij ons kwam na 1,5 maand na het overlijden van onze hond, ons huidige hondje aanlopen. Beetje bijzonder gevalletje dit maar daarom eigenlijk juist des te leuker
Ik denk steeds: DIT WIL IK HEBBEN, en dan denk ik; maar ik heb al een foundation, of al meerdere blushes etc dus dan koop ik het toch maar niet
Ik heb echt zoveel gekocht de afgelopen maanden Maar ik heb me nu al een paar keer kunnen weerhouden, zowel bij Beautybay met de Essienagellak + Anastasia browwiz als bij FeelUnique met 15% + 10% korting Moeilijk hoor, maar mandjes braaf weer geleegd
Loose
Geplaatst: 30-12-14 12:09
Ah eentje die komt aanlopen is ook wel heel leuk! Wij hebben ook zo'n kat, er lag ineens een kitten tussen de andere katten en die is altijd gebleven. Maar dat is natuurlijk ook wel erg sneu voor zo'n pup, net bij mama weg en dan meteen al lang achter elkaar alleen thuis moeten zijn. Wij hebben een boerderij dus er is altijd wel iemand thuis dus altijd genoeg tijd voor een puppy.
Ik ga naar Rome. Mijn vriend woont daar, ik ga nu voor een paar dagen en dan 10 dagen later ga ik weer dus lekker vaak Sephora deze maand. Ze hebben er ook een MAC pro-store dus ik ga ook nog even oogschaduws kijken.
Haha zonde Djilna! Het is echt een heel mooie stad. Heb er 2 jaar gewoond in totaal. USA wil ik ook echt graag heen, dan het liefst de westkust.
Echt lekker zo'n actie Deijs! Onze DA verkoopt helemaal niet zoveel van dat soort merken, jammer. Ik heb zelfs niks besteld maar ik krijg wel een pakketje van mijn vriend maar hij wil niet zeggen wat er in zit. Ik hoop make-up ofzo maar ben bang dat er eten in zit (ook lekker hoor ).
Djilna
Geplaatst: 30-12-14 12:38
Ik heb geen DA in de buurt! Alleen Etos, Trekpleister en Kruidvat in 1 straat Oh en Douglas!
Deijs ik verwacht nog FeelUnique en Lush Beide deze week eigenlijk.. Van Lush van de boxingdaysale, niet veel hoor. 1 zo'n cadeaupakket van 35pond voor 13, een paar Kerstbadballen en een rebuy van mijn Lush Imperialis gezichtscreme. Van FeelUnique een extra Colab droogshampoo (fantastisch spul), 3 extra reinigingsdoekjes van Emma Hardie en nog iets. Oja die Mary-Lou manizer! Ze hebben nu sale en ik heb nog 11 pond tegoed, maar ik hou me toch maar braaf in
Loose zeker zonde, maar Rome was een tussenstop voor Assisi waar het EK endurance was. 2009 geloof ik. De avond voor mijn retourvlucht ben ik de stad in geweest, de ochtend erna vloog ik al vroeg terug. Dus wel de Trevifonteinen ed gezien en bij een heerlijk restaurantje gegeten, maar het Forum Romanum en alle winkels waren al dicht.
Heb wel vreselijk gelachen, zat met 2 vrienden op een terrasje langs de doorgaande weg, komen er legertrucks voorbij. Gingen die gasten toeteren en zwaaien. Schaamde me dood
USA staat ook op mijn lijstje New York, Miami, LA, en ik wil ook naar Montana enzo. Natuur zien. Dus eigenlijk cities en natuur. Kan niet allemaal tegelijk helaas!