Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Depende

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 23:35

Visitor, bedoel je niet Tartex, dat is van die spread. Ik lust het wel maar vind het niet geweldig. Edit linkje: http://www.tartex.com/

Mijn eetlijstjes zijn soms erg wisselend, ik heb overdag niet vaak honger en dan ga ik 's avonds snaaien wat we dus niet willen.
O: Smootie, Sinaasappel(versgeperst 3 sinaasappels), 1 banaan, 75 gram meloen, 1 eetleep chiazaadjes, 1 eetlepel zonnebloempitten.
T: Peer
L: 3vk boterhammen met een soort roomkaas van de markt (Feta, walnoot, bieslook) met rucola en komkommer
T: Sinaasappel
A: Wortelstamp, bij bereiden zat er 1200gram wortel/ui en 1 kilo aardappelen in. 300 gram gegeten, valess snitzel.
T: Fruit, Sinaasappel, Ananas (1 schijf verse), appel.
T: Cracker met kaas.

Grapjasjes12

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 23:36

Ik vind
niet alle Tartex lekker, de gewone vind ik niet te pruimen. Die met tomaat&cashews vind ik wel heerlijk :9

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 23:37

Mag ik vragen wat jullie drinken?
Móet echt eens af van mijn 1,5 liter energiedrink + minimaal 1 liter Fanta per dag.
Op mn werk ga ik vanaf nu vruchtensap kopen ipv de energiedrank. Maar thuis zijn de gewoontes lastiger te doorbreken.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 23:38

luckyboy5 schreef:
fifill en phorm : mag ik een daglijstje van jullie zien? Voel ik me wat minder bezwaard :o en misschien heb je nog goede tips hoe het veel én gezond kan zijn , want dat vind ik nog wel eens moeilijk. Dan heb ik het met fruit wel een keer gehad en ga ik toch snoepen.

mrulbe : kom maar op met je lijst : een schatting van je calorien is in een minuut gemaakt .

dito ma de 4 de keer gaat het veel beter met de spierpijn, al blijft het in de benen nog wel een beetje "hangen"

Vandaag dag 8 alweer: was verbaasd dat ik al zo lang bezig was :P , gelukkig bijna naar level 2 , ik verveel me inmiddels behoorlijk bij level 1 en zweet ook bijna niet meer!
Ik heb altijd met periodes heel veel getraind en dan merk je dat je zo weer in conditie bent als je weer begint. Dan ga je niet meer echt zweten van een half uur. Ik hoop dat ik met level 2 weer eens "lekker kapot" ben na de training!

Maar eens vroeg naar ben vanaaf ! Trusten! :wave:

Dit ong

Fiffill schreef:
Nou daar gaan we dan maar wat maakt het ook uit :+ het hangt er bij mij ook vanaf of ik thuis zit en niks doe of op school ben bijv in dat laatste geval eet ik uiteraard meer.

- ontbijt: bak muesli/cornflakes/iets met melk en vaak fruit
- tussendoortje: fruit of boterham (of 2)
- lunch: als ik thuis ben 4/5 boterhammen, als ik weg ben stuk of 6
- tussendoortje: fruit of boterham (of 2), extra groenten of iets lekkers (koekje bijv)
- avondeten (van alles, vooral veel groenten)
- soms toastjes of nootjes of yoghurt of fruit maar vaak eet ik na het avondeten niets meer

Alles wat ik eet is vegetarisch en volkoren (en meestal biologisch dus wel lekker stevig brood, niet van die witte slappe troep). Ik eet op eigenlijk al mijn boterhammen groenten bij het beleg (paprika, komkommer, sla, tomaat, paddenstoelen, etc) en af en toe eet ik er een eitje bij op brood

Oftewel ik verspreid mijn lunch eigenlijk een beetje over de hele dag en kom dan meestal op een stuk of 8-10 boterhammen uit :')
Ik eet heel zelden koekjes ed dat hebben wij bijna nooit in huis. Meestal als ik iets lekkers eet koop ik iets wat ik in één dag leeg eet en dan heb ik weer een paar dagen niks :+

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 23:38

Holy oliebol! :oo Dat is echt heel erg slecht voor je.

Ik drink 1,5 liter water in de kou, veel meer in de hitte. Daarnaast wat zwarte koffie en afentoe een kopje thee (allemaal zonder suiker en melk).

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 23:39

@ Sabini: ik was ook zo blij met level 3 na dat vreselijke level 2 :)
@ Rebel Jits: wat naar zeg! Verzorg je maar goed hoor. Misschien at je te weinig suiker ofzo? Trouwens hebben zelfs Belgen het moeilijk om van Belgische pralines af te blijven, dus hoef je je niet schuldig te voelen :o

@ moowsy: ik eet vaak light roomkaas met radijsjes, lente ui en kerstomaatjes. Of vegetarisch broodbeleg (veggie ham, pepersalami, vleesbrood... mmm!) Vegetarische preparé is ook lekker, of paprikatapenade met gegrilde courgette (dat at ik op Horse Event, en ik vond het heerlijk!)
@ Winged: ik heb dat ook, maar doordat er onderaan nog een laagje vet zit, lijken mijn armen gigantisch in spierballenpose :=

@ Kayleigh: gewoon niet meer kopen. Ik heb cola voor als ik echt misselijk ben (wat ik vaak heb door maagproblemen), sprite zero voor als ik eens iets anders wil (maar dat drink ik soms maar 1 blikje per week/maand/langer), zuivel voor het ontbijt en verder 2 liter water. Gewoon de fles altijd naast je zetten.
Laatst bijgewerkt door Bhriseis op 31-01-13 23:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 23:40

1,5 liter energydrank :oo stuiter jij niet de hele dag?

Ik drink eigenlijk alleen kruidenthee en water, soms dubbelfris oid.

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 23:40

Ik drink enkel water en groene thee. Af en toe een glas Chrystal Clear. En op zijn tijd een lekkere wijn. Verder probeer ik geen kcal te halen uit drinken (op melk e.d. na).

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 23:41

O: 80 gr havermout met water, proteinen en honing
T: meestal fruit
L: 6 boterhammen, met veganistisch beleg en groenten
T: fruit, 2X ivm de workouts
A: veeeeeeel :+ Zilvervliesrijst, bonen, of pasta, minstens 400 gr groenten, wat olijfolie, vaak tofu, etc etc.

En dat is dan m'n dieetlijstje. Normaal gesproken kun je daar dus meer bij optellen, dan blijf ik op gewicht.
Ik eet geen dierlijke producten meer en ik zondig bijna nooit. Zondigen is voor mij op dezelfde dag een broodje pindakaas én een hele avocado eten, bijvoorbeeld :')

Estera

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 23:41

Water, groene thee en 2/3 blikjes Energie suikervrij. Tja, ik mag best slechte gewoontes houden. Ik drink ook geen koffie en zelden alcohol.

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 23:42

Annash schreef:
Je doet level 3, Remember? Daar ben ik vandaag ook aan begonnen. :D
Ik heb geen spierpijn nu... misschien morgen. Even afwachten.

Ik had bij level 2 geen spierpijn, maar nu écht wel en op rare plekken }:0

Kayleigh nee joh, 1,5L energiedrink :oo :wow: := !!! Ik vind het ook echt heel lekker maar 1 blikje per dag max, en echt niet elke dag! Ik drink wel echt heel veel, op t werk gerust 2L water en daarnaast espresso (zwart), thuis nog een paar glazen fris (dubbelfrisachtige sapjes en cola/icetea zero).

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 23:43

Ik ben trouwens 1.62 en ik zal zo'n 57 kilo wegen :) wil weer terug naar 53 dat is mijn ideale gewicht. Of iig iets onder de 55 ofzo.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 23:43

@ phor: een beetje een dom vraagje, maar als jij pasta eet, hoe weeg je dat dan af? Als ik de volkoren pasta al gekookt heb en dan weeg kom ik best een flinke portie uit (met daarop nog eens 200 g verse groenten-saus bovenop)

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 23:44

Krijg helemaal geen energie van energiedrank. :')
Vind het lastig om echt iets lekkers te vinden om te drinken. Water vind ik vies, de verse sappen ook, crystal-clear ook, thee lust ik alleen met een berg suiker. Drink eigenlijk al vanaf ik me kan herinneren altijd frisdrank.
Ben echt een zeikerd qua eten en drinken. Baal echt van mezelf soms.
Jullie zijn ook echt een inspiratiebron :)

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 23:45

phormicola schreef:
Zondigen is voor mij op dezelfde dag een broodje pindakaas én een hele avocado eten, bijvoorbeeld :')

Waarom is dat niet goed :o?

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 23:45

Wel eens kruidenthee geprobeerd? Ik houd ook niet van groene of zwarte thee (oftewel thee waar ook echt thee in zit :') )

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 23:46

Kayleigh__ schreef:
Mag ik vragen wat jullie drinken?
Móet echt eens af van mijn 1,5 liter energiedrink + minimaal 1 liter Fanta per dag.
Op mn werk ga ik vanaf nu vruchtensap kopen ipv de energiedrank. Maar thuis zijn de gewoontes lastiger te doorbreken.

Water!

Soms (weekend bv) drink ik Rivella. Af en toe een wijntje oid maar dat is niet zo vaak.

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 23:46

Ik denk ook dat je water en thee moet leren drinken. Ik vond er vroeger ook niets aan, terwijl ik cola en energydrank nu totaal niet lekker meer vind.

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 23:47

Ik drink bijna alleen maar water, behalve na het sporten een glas choco melk of fruitsap met proteine erin. Tussendoor drink ik af een toe zero calorie drankjes (Bai antioxidant of powerado zero) of diet ice tea, maar niet eens elke dag. Op mijn werk drink ik naast water altijd een vruchten-/groente sapje en nog een low fat probiotisch yogurt drankje.

Ben trouwens ook een flinke eter; als ik sommige daglijstjes zie voel ik me al flauw bij het idee alleen! Twee rijstwafels met soep en stokbrood is echt niet gezond hoor!

Ik kreeg van mijn personal trainer trouwens vandaag mijn metingen van juli tot eind januari en ik ben gewoon 12.5cm kwijt rond mijn taille. *\o/*

Depende

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 23:47

Gewoon jezelf water leren drinken Kayleigh, klinkt simpel en is het ook. Ik drink iedere dag 1,5 tot 2 liter water. Daarnaast koffie of thee, 1 beker zuivel soms light frisdrank 1 of 2 glazen.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 23:50

Thee moet je inderdaad leren drinken, en vervolgens moet je jezelf leren om zónder suiker te drinken. Drink nu veel sterrenmunt, soms groene thee. Nooit 'gewone' thee want dat telt niet mee bij je drinkhoeveelheid zeggen ze?
En heb een fles limonade op mijn bureau staan, aanmengen met water en je hebt iets met wat smaak :)

Beetje bij beetje kom ik wel aan de 1,5 liter. Tijdens het shredden en na het shredden al 2 longdrinkglazen met water :+

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 23:51

Het is inderdaad een kwestie van leren drinken :j Zelf vind ik het lekkerder als water koud is. Dat is eventueel ook te doen door een fles met water te vullen en in de koelkast te zetten. En verder 'smokkel' ik ook wel eens door een bodempje Karvan Cevitam in een glas te doen en te vullen met water. Dan zit er toch net wat meer smaak aan.

Over de buikspieren gesproken trouwens; las ergens de tip dat als je last krijgt van je nek, omdat je die forceert, dat je dan je ogen dicht moet doen. Vandaag geprobeerd en helpt echt wel :)

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 23:52

Idd, probeer af te bouwen Kayleigh: zo'n hoop troep is echt niet goed voor je hart :n
En je krijgt er geen kick meer van omdat je elke dag zo ontzettend veel suiker/caffeïne naar binnen werkt. Ik mag zo goed als geen koffie drinken, dus toen ik deze middag 1 espresso in mijn latte had zat ik zowaar te stuiteren voor de pc. Toen ik jonger was dronk ik elke dag 1,5 l cola light, nu drink ik het heel af en toe es op school 'voor de gezelligheid' om de les wat op te leuken, maar elke keer weer kom ik tot de vaststelling dat het eigenlijk helemaal niet lekker is.

Kom op meid, denk aan je gezondheid! Het lukt je vast :)

@Moonwencke: leuke tip!

Visitor

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 23:53

Tartex ken ik niet, zal eens kijken!

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 23:54

Bhriseis schreef:
@ phor: een beetje een dom vraagje, maar als jij pasta eet, hoe weeg je dat dan af? Als ik de volkoren pasta al gekookt heb en dan weeg kom ik best een flinke portie uit (met daarop nog eens 200 g verse groenten-saus bovenop)

Ik weeg het af voor het koken, ik gebruik meestal 70 gr, niet al teveel dus :)