Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
luckyboy5 schreef:fifill en phorm : mag ik een daglijstje van jullie zien? Voel ik me wat minder bezwaarden misschien heb je nog goede tips hoe het veel én gezond kan zijn , want dat vind ik nog wel eens moeilijk. Dan heb ik het met fruit wel een keer gehad en ga ik toch snoepen.
mrulbe : kom maar op met je lijst : een schatting van je calorien is in een minuut gemaakt .
dito ma de 4 de keer gaat het veel beter met de spierpijn, al blijft het in de benen nog wel een beetje "hangen"
Vandaag dag 8 alweer: was verbaasd dat ik al zo lang bezig was, gelukkig bijna naar level 2 , ik verveel me inmiddels behoorlijk bij level 1 en zweet ook bijna niet meer!
Ik heb altijd met periodes heel veel getraind en dan merk je dat je zo weer in conditie bent als je weer begint. Dan ga je niet meer echt zweten van een half uur. Ik hoop dat ik met level 2 weer eens "lekker kapot" ben na de training!
Maar eens vroeg naar ben vanaaf ! Trusten!
Fiffill schreef:Nou daar gaan we dan maar wat maakt het ook uithet hangt er bij mij ook vanaf of ik thuis zit en niks doe of op school ben bijv in dat laatste geval eet ik uiteraard meer.
- ontbijt: bak muesli/cornflakes/iets met melk en vaak fruit
- tussendoortje: fruit of boterham (of 2)
- lunch: als ik thuis ben 4/5 boterhammen, als ik weg ben stuk of 6
- tussendoortje: fruit of boterham (of 2), extra groenten of iets lekkers (koekje bijv)
- avondeten (van alles, vooral veel groenten)
- soms toastjes of nootjes of yoghurt of fruit maar vaak eet ik na het avondeten niets meer
Alles wat ik eet is vegetarisch en volkoren (en meestal biologisch dus wel lekker stevig brood, niet van die witte slappe troep). Ik eet op eigenlijk al mijn boterhammen groenten bij het beleg (paprika, komkommer, sla, tomaat, paddenstoelen, etc) en af en toe eet ik er een eitje bij op brood
Oftewel ik verspreid mijn lunch eigenlijk een beetje over de hele dag en kom dan meestal op een stuk of 8-10 boterhammen uit
Ik eet heel zelden koekjes ed dat hebben wij bijna nooit in huis. Meestal als ik iets lekkers eet koop ik iets wat ik in één dag leeg eet en dan heb ik weer een paar dagen niks
Annash schreef:Je doet level 3, Remember? Daar ben ik vandaag ook aan begonnen.
Ik heb geen spierpijn nu... misschien morgen. Even afwachten.
Kayleigh__ schreef:Mag ik vragen wat jullie drinken?
Móet echt eens af van mijn 1,5 liter energiedrink + minimaal 1 liter Fanta per dag.
Op mn werk ga ik vanaf nu vruchtensap kopen ipv de energiedrank. Maar thuis zijn de gewoontes lastiger te doorbreken.
Bhriseis schreef:@ phor: een beetje een dom vraagje, maar als jij pasta eet, hoe weeg je dat dan af? Als ik de volkoren pasta al gekookt heb en dan weeg kom ik best een flinke portie uit (met daarop nog eens 200 g verse groenten-saus bovenop)