Ik wil een realistische pauw, full color op mijn schouder/rug laten zetten...

Weet een van jullie nog een goede artist omg zuid holland die dat echt spetterend en realistisch kan?
Heb alexandr van Needle art al op m'n lijst staan.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
c_alsemgeest schreef:Ik heb jullie extreem deskundige mening nodig![]()
Ik wil een realistische pauw, full color op mijn schouder/rug laten zetten...![]()
Weet een van jullie nog een goede artist omg zuid holland die dat echt spetterend en realistisch kan?
c_alsemgeest schreef:Ik heb jullie extreem deskundige mening nodig![]()
Ik wil een realistische pauw, full color op mijn schouder/rug laten zetten...![]()
DidiK schreef:Ja ik heb wel wat vet, maar juist niet op m'n ribben..... Wil het heel graag maar ben te bang dat ik te veel beweeg..
DaniBanani schreef:Nou, ik zag laatst iemand met een tattoo op haar knie..dát zou mij toch iets te ver gaan denk ik. Net als voetzolen.
DidiK schreef:Zit heel hard na te denken over nog 1.... En te twijfelen aan die tattoo op m'n zij, aangezien die schijnbaar meer pijn gaat doen dan die op m'n voet ...
Susyb schreef:DaniBanani schreef:Nou, ik zag laatst iemand met een tattoo op haar knie..dát zou mij toch iets te ver gaan denk ik. Net als voetzolen.
Ik spring even in.. voetzolen kan ik me voorstellen maar wat is er zo bijzonder aan een tattoo op de knie? Als mensen sleeves nemen gaan ze toch ook over je elleboog heen? Of is dit een domme vraag
Yasmine schreef:Ik vind het persoonlijk onzin om een tattoo op een bepaalde plaats niet te zetten omdat het pijn doet. Pijn is tijdelijk, duurt hooguit een paar uurtjes en in ruil daarvoor krijg je een prachtige tattoo waar je de rest van je leven gelukkig mee bent. Mijn tattoo op mijn ribben deed 2u lang pijn als een bitch, maar nu heb ik wel een tattoo waar ik nog steeds dolgelukkig mee ben op de plaats die ik wou.