[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 18:53

Ik heb jullie extreem deskundige mening nodig <<)

Ik wil een realistische pauw, full color op mijn schouder/rug laten zetten... :Y)
Weet een van jullie nog een goede artist omg zuid holland die dat echt spetterend en realistisch kan?
Heb alexandr van Needle art al op m'n lijst staan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 19:05

c_alsemgeest schreef:

Ik wil een realistische pauw, full color op mijn schouder/rug laten zetten... :Y)
Weet een van jullie nog een goede artist omg zuid holland die dat echt spetterend en realistisch kan?

Gaaf, ik hou van pauwen :P

c_alsemgeest

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 19:14

ja ik heb er ook iets mee... weet niet helemaal wat eigenlijk :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 19:15

c_alsemgeest schreef:
ja ik heb er ook iets mee... weet niet helemaal wat eigenlijk :')

Ik vond van jongs af aan de kleuren al heel indrukwekkend, net zoals de ijsvogel :)

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 19:18

Ik heb een kudde op mijn werk lopen.. Voor de liefhebber af te halen :D
DAMN wat maken ze een herrie en troep.. En wat worden ze oud!!! _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 19:19

PAAAUUUOOOWWW!!!!!!

:')

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 19:21

Tenouwwwwwwwwwww

'Incrowd grapje'

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 19:23

Sall schreef:
Ik heb een kudde op mijn werk lopen.. Voor de liefhebber af te halen :D
DAMN wat maken ze een herrie en troep.. En wat worden ze oud!!! _O-

Ja maar zo een plak ik niet zo makkelijk op m'n rug... -O-

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 19:30

Jezus _O-

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 19:45

Liess__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 23:39

Ik kom me ook weer melden :+ na een hele lange poos

Komen mega vette tattoo's voorbij! Die van micha vindt ik enorm mooi, dat paard en de wolf is prachtig en heb nog wel een paar gave gezien, alleen deze blijven echt bij :)

Ben 5 dagen bezig geweest om weer bij te lezen (ja bijna non-stop :+ ) en door jullie wil ik die van mij uitbreiden :D

Op mijn rechterarm heb ik 'ad infinitum' staan, alleen het is zo kaal, dat vindt ik eigenlijk al sinds hij erop staat haha. Ik vindt het watercoloring echt enorm gaaf, en dat wil ik dus 'onder' mijn tekst en erom heen. Zou dat haalbaar zijn?

En zijn er nog andere artiesten die dat goed kunnen behalve Adam? Ik vindt zijn werk super, en ben wel met mijn werk in augustus in Praag, maar gok dat ik niet van het kamp af mag haha. Dus ik heb liever een artiest in Nederland.

Heb ook nog een Phoenix op mijn schouder staan, als er interesse is kan ik ze beide wel plaatsen :)

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 07:47

c_alsemgeest schreef:

Om eerlijk te zijn dacht ik daar ook meteen aan.
Hij heeft ook mijn duifjes gedaan en wil voor mijn vlinder ook naar hem.
Verder vind ik zijn werk die ik gezien heb ook gewoon prachtig!

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 10:46

Welke artiest is goed in het coveren van een tattoo? Uitgebreid verhaal mag via pb, maar het gaat om een stuk die van mijn borst naar de ribben loopt..Hij is niet mooi gezet (geval: voor een dubbeltje op de 1e rang) en ik wil kijken of er nog iets van te maken valt...

19LindA83

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 13:58

@sharoontje: de mijne is gecoverd door Ben in Ede.. zeer mooi en goed gedaan al zeg ik het zelf

DidiK

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 17:22

Zit heel hard na te denken over nog 1.... En te twijfelen aan die tattoo op m'n zij, aangezien die schijnbaar meer pijn gaat doen dan die op m'n voet ...

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 18:03

Tenzij je 'm echt op je ribben wil en je geen enkel vetlaagje ter bescherming hebt zou ik me daar niet zo druk om maken, ik vond voet vervelender dan zij. Behalve de stukjes op mijn ribben dus, die waren redelijk vergelijkbaar qua irritatie.

xShellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 18:04

Ik heb ook een tattoo op mijn ribben en ik vond het wel meevallen.. :j
Ik zag er ook tegenop, maar ik vond het dat uurtje pijn lijden meer dan waard.
Ik zou de plaats van mijn tattoo niet af laten hangen aan de mate van pijn hihi

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 18:15

Nou, ik zag laatst iemand met een tattoo op haar knie..dát zou mij toch iets te ver gaan denk ik. Net als voetzolen.

DidiK

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 19:15

Ja ik heb wel wat vet, maar juist niet op m'n ribben..... Wil het heel graag maar ben te bang dat ik te veel beweeg..

xShellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 19:26

DidiK schreef:
Ja ik heb wel wat vet, maar juist niet op m'n ribben..... Wil het heel graag maar ben te bang dat ik te veel beweeg..

Ik heb ook helemaal geen vet op mijn ribben, je kunt ze bij mij zelfs tellen, maar het valt echt heel erg mee :(:)
Dan kun je er wel lekker de rest van je leven van genieten! :D

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 19:45

DaniBanani schreef:
Nou, ik zag laatst iemand met een tattoo op haar knie..dát zou mij toch iets te ver gaan denk ik. Net als voetzolen.

Ik spring even in.. voetzolen kan ik me voorstellen maar wat is er zo bijzonder aan een tattoo op de knie? Als mensen sleeves nemen gaan ze toch ook over je elleboog heen? Of is dit een domme vraag -O-

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 21:17

Ik vind het persoonlijk onzin om een tattoo op een bepaalde plaats niet te zetten omdat het pijn doet. Pijn is tijdelijk, duurt hooguit een paar uurtjes en in ruil daarvoor krijg je een prachtige tattoo waar je de rest van je leven gelukkig mee bent. Mijn tattoo op mijn ribben deed 2u lang pijn als een bitch, maar nu heb ik wel een tattoo waar ik nog steeds dolgelukkig mee ben op de plaats die ik wou.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 22:49

DidiK schreef:
Zit heel hard na te denken over nog 1.... En te twijfelen aan die tattoo op m'n zij, aangezien die schijnbaar meer pijn gaat doen dan die op m'n voet ...

Ik heb m'n hele zij onder de lettertjes... maar vond het niet pijnlijk. Eerder wat irritant bij m'n ribben :D

hier was die net gezet... wel een beetje uit z'n model omdat ik raar met m'n arm in de lucht m'n zij probeerde te fotograferen :')
In het echie zitten regels wat dichter bij elkaar.
Afbeelding

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 23:28

Susyb schreef:
DaniBanani schreef:

Ik spring even in.. voetzolen kan ik me voorstellen maar wat is er zo bijzonder aan een tattoo op de knie? Als mensen sleeves nemen gaan ze toch ook over je elleboog heen? Of is dit een domme vraag -O-

Het zit direct op je bot en dat is nou niet echt de fijnste plek. Als ik per sé iets daar wilde zou ik die pijn er wel voor over hebben hoor, maar ik wil het niet per sé, dus bij mijn beentattoo ga ik wel om mijn knie heen :D

DidiK

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 00:02

Yasmine schreef:
Ik vind het persoonlijk onzin om een tattoo op een bepaalde plaats niet te zetten omdat het pijn doet. Pijn is tijdelijk, duurt hooguit een paar uurtjes en in ruil daarvoor krijg je een prachtige tattoo waar je de rest van je leven gelukkig mee bent. Mijn tattoo op mijn ribben deed 2u lang pijn als een bitch, maar nu heb ik wel een tattoo waar ik nog steeds dolgelukkig mee ben op de plaats die ik wou.

Daar gaat het niet precies om, maar heb bij m'n voet gemerkt dat eigenlijk een soort tegen m'n wil in een beetje door het vervelende gevoel m'n spieren etc. zich aan gaan spannen of iets, en als het op m'n zij nou ook geen vreselijk pretje wordt en ik misschien daardoor ook een beetje ga bewegen zou ik het heel zonde vinden als ik het zelf zou verpesten.

Die op m'n vinger zat ook op m'n botje, maar voelde lang niet zo vreselijk als op me voet.. Denk dat ik mezelf maar tussen een bankschroef leg. De pijn, die meevalt vind ik ( pijn is fijn ), vind ik niet zo erg. Maar ik erger me wel als ik (denk) te bewegen en mezelf en m'n tattoo'artiest' tegen ga werken.