Zonder verdoving

Hij duwde niet in 1x door.
Het stomme is alleen de onderkant is harstikke dik de bovenkant niet.
Ik heb ook een gevoel dat hij te ver na achtere zit.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Myryana schreef:Doet helemaal geen pijn hoor.
Je voelt 1 klein prikje en dan is het al weer gebeurd. Het enige wat een klein beetje raar aanvoelt is het 'buisje' wat ze onder je hood schuiven zodat ze daar de naald in opvangen.
Ik wil heel graag mijn tepels nog laten piercen maar heb het lef er nog niet voor gehad.. Ben ook zo'n mooie.. word altijd doodzenuwachtig in de stoel maar daarna heb ik zoiets van "was dat alles?"
Ketaki schreef:
Citaat:Geheel afhankelijk van de anatomie kan deze piercing horizontaal of verticaal geplaatst worden. Deze piercing geeft intense sexuele stimulatie, en wordt vaak als het summum op dit gebied beschouwd. Helaas is het zo dat het merendeel van de vrouwen een clitoris heeft die niet groot genoeg is voor deze piercing. Als de clitoris dan wel gepierced wordt, kan dit onherstelbaar gevoelsverlies betekenen. Dit is de reden dat veel piercers weigeren dan wel zeer terughoudend zijn deze piercing te plaatsen. Een andere reden om de piercing niet te plaatsen kan zijn dat het voorhuidje te lang dan wel te krap is, in dat geval zal het draagcomfort te veel te lijden hebben. De meest gebruikte sieraden zijn een ring voor de horizontale en een barbell voor de vertikale piercing.
Moonlightje schreef:@ketaki, misschien wel makkelijk als je zegd tegen wie je het hebt
Moonlightje schreef:DAt heb ik ook wel eens gehoord, de reden ervan weet ik niet meer. Maar ik begin er niet aan
Misz_J schreef:Ik heb sinds afgelopen vrijdag ook een Tongpiercing!![]()
Natuurlijk doen ze nit met verdoving, heb nog nooit van gehoord dat ze dat wel doen.. (kan ook niet als je even nadenkt)
Hij deed best langzaam.. maar ik heb naaldenfobieen die vent bleef maar doorlulle.. (OMG) En op gegeve moment moest ik m'n ogen alvast dichtdoen dan keek hij nog even met het lampje... sure..
Nah, hij deed best langzaam en ik voelde dus serieus die 'buis' door mn tong heengaan.. *kwijl kwijl* En toen hij eenmaal zat.. whaah wazig!!
Me moeder zij dat ik er zéker een week last van zou hebben.. Let me think.. vrijdag laten zetten, zondag weer een hele pizza op.. vrijdag, zaterdag.. zondag..
Week??