Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bonnelover schreef:
Johnnydepony schreef:Zijn er al mensen echt helemaal van de ozempic/mounjaro af?
Bonnelover schreef:
Johnnydepony schreef:Maar heb je zelf wel het idee dat het nog helpt tegen de suikerspiegel schommelingen en de honger?
gomir schreef:Bonnelover schreef:
Ik wilde het linkje hier ook delen, maar zie dat hij al gespot is. Hopelijk valt de beoordeling goed uit, ook voor die eerste groep zoals mensen met nierschade.
Ik ga eind van de maand regionaal onderwijs aan cardiologen/internist en vs/pa's geven over de werking en toepassing van GLP1 agonisten.
Benieuwd wat voor gesprekken en samenwerkingsopties dat oplevert.
Dees schreef:Maakt Wellis daar dan geen probleem van?
Uiteindelijk is er toch een arts die het middel blijft voorschrijven. Ik kan wel wel indenken dat die op enig moment (bij behaald lager gezond bmi) dat niet meer nodig vinden.
Dees schreef:Maakt Wellis daar dan geen probleem van?
Uiteindelijk is er toch een arts die het middel blijft voorschrijven. Ik kan wel wel indenken dat die op enig moment (bij behaald lager gezond bmi) dat niet meer nodig vinden.
Suzanne F. schreef:Dees schreef:Maakt Wellis daar dan geen probleem van?
Geen idee. Wacht het af. Ik vermoed dat het Wellis niks interesseert, zolang ik nog regelmatig wat geld bij ze breng is het goed denk ik.