Jeetje wat een afstanden worden hier gerend. Ik doe het jullie niet na en allemaal weer zoveel mooie foto's. Mooi overzichtje BeFunny. Veel plezier allemaal dit weekend.
Nee die zwaan die had ook nog familie en die vond geloof ik dat die ze moest beschermen, maar na dat gefladder kwamen ze aangezwommen.
lizard
Geplaatst: 20-05-23 17:20
Ik was vandaag naar Bad Salzuflen.
Er staat bad voor de Naam,dus is het een kuuroord.
Eerst door het kuurpark.
En het gradierwerk. Heb ik Al eens vertelde. Er loopt zout water,van boven,naar beneden. En door het spetteren,en vernevelen,krijg je een zilte lucht. Vinden de mensen gezond.
En je kan zo de bossen inlopen. Langs het tierpark. En met een grote cirkel weer terug.
Terug bij de auto had ik 10 km. Gelopen. Was ver genoeg.
Na 22 km mag je wel een flinke taartpunt eten. Mooie foto's en smakelijk eten.
BeFunny
Geplaatst: 20-05-23 19:21
Ziet er mooi uit En een behoorlijk stuk gelopen. En lekker taartje en terrasje, volgens mij een hele geslaagde dag Eet smakelijk.
Volgende week wil ik ook weer een NS trail doen. Als het goed is heb ik dan een horloge met navigatie dus dan kan ik ook wat verder en wat anders dan ik al ken
Faringo,jullie hebben weer in een mooie omgeving gewandeld. Mooie foto's hoor.
moonsparkle
Geplaatst: 20-05-23 19:36
Faringo dat was een beste wandeling. Ziet er mooi uit, ook dat riviertje en bruggetje
Bootsiebob
Geplaatst: 21-05-23 12:35
Bedankt voor alle verjaardagswensen Ik lees straks even bij en reageer dan uitgebreid!
Gisteren naar Appenzell geweest, met de kabelbaan omhoog naar de Hoher Kasten en daar een vliegtuigshow bekeken. Een klein rondje gewandeld en lekker in Appenzell gegeten.
Hier wat foto’s van de wandeling. De vliegtuigen zal ik vanavond in het kletstopic plaatsen
Hier net rondje dijk gedaan. Was een zeer slecht idee. Was denk ik een georganiseerde wielertocht aan de gang. Continue wielrenners die me bijna van mij sokken reden. Hadden per groepje een roze kaartje aan een stuur hangen, dus vandaar mijn vermoeden van georganiseerde tocht..
moonsparkle
Geplaatst: 21-05-23 13:01
Boots wauw het lijken wel schilderijtjes, zo mooi
DideH kan me voorstellen dat dat niet lekker loopt steeds op moeten letten. Wel mooie wilgen.
gaucho
Geplaatst: 21-05-23 13:37
Heerlijk Bootsiebob ik ben een keer naar de vliegshow/ training bij Axalp geweest, was ook erg gaaf
Ik heb een mooie wandeling bij Borculo gemaakt, over het stelkampsveld. Erg afwisselend, en oa met een trekpontje de Slinge overgestoken. Zilverreigers, ooievaars, eekhoorns etc gezien.