Kiwipitje schreef:Wij kunnen de kleine wakker maken door z’n sok uit te doen want dat haat ie
Doen wij hier ook met voeden. Doek weg en sokjes uit. Anders vind ie het halverwege wel prima en valt ie weer in slaap.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Azmay schreef:Ik ook. Ondanks dat ik toen ook gebroken nachten had.Moet zeggen dat ik veel meer slaap kreeg toen ik zwanger was,
Azmay schreef:Spannend lijkt me dat! Als je de speen bij hebt gaat het vast goedMorgenavond gaan we met Nimue erbij eten in een restaurant met mijn ouders en broer en zus. Ben bijzonder benieuwd.
Gnome schreef:Mocht je ooit willen dan kun je die ook nog gedeeltelijk handsfree maken met of een kolf bh of van die losse cups. Zit nu ook te kolven tijdens deze bijlees haha.Ik kan die eerder gedeelde kolf enorm aanraden. Heb hier 2x zoveel productie mee wat inhoudt dat ik nu al voldoende kolf voor een volledige voeding.
HappyBuddha schreef:Fijn dat de labetalol effect lijkt te hebben. Hopelijk doet de dubbele dosering zijn werk ook goed. Ik heb zelf ook bloeddrukverlagende medicatie gebruikt (maar niet voor m'n bloeddruk, maar voor vaatweerstand). Eerst methyldopa, toen aangevuld met labetalol maar ik had daar veel bijwerkingen van, toen een hogere dosering methyldopa maar daar ging ik ook niet goed op en toen weer de originele dosering. Dat was gelukkig ook meer dan voldoende al met al, maar ik slikt het preventief dus dat is vast anders.Ik moet er nu meerdere keren per week heen ivm mijn hoge bloeddruk. Ben woensdag met medicatie (labetalol) begonnen, vrijdag leek er een mooie daling in de bloeddruk te zitten. Helaas maandag weer net zo hoog dus toen is de medicatie verdubbeld. Dus ben benieuwd hoe het morgen is. Geen idee of dit zo tot het einde moet, denk dat als m’n bloeddruk stabiel is dat het niet meer zo vaak hoeft.
Cabelona schreef:Herkenbaar dat je dat spannend vind. Ik ben volgende week dinsdag voor het eerst alleen met de kleine en ik vind het ook spannend. Krampjes zijn hier als we willen dineren. Maakt inderdaad niet uit of we dat om 17 doen of om 20Hier begint alles een beetje te lopen. Vrijdag ben ik voor het eerst alleen met beide kinderen, dat vind ik nog wel een beetje spannend. Maar Daphne is over het algemeen erg rustig en lief. De krampjes heeft ze altijd als we naar bed willenHet maakt dan niet zo veel uit of dat om 20.00 al is of om 22.00. Net alsof ze het aanvoelt.
Cabelona schreef:Wat een werk hè. Voeden, nakolven, bijvoegen. Fijn dat het nu beter gaat in ieder geval!Borstvoeding is hier helemaal op gang. Ik heb pas met dag 9 stuwing gekregen, wat eigenlijk erg laat was. Blij dat het weer voorbij is, maar ook blij dat ik niet meer hoef na te kolven en bij hoef te voeden. Nu gaat de melk soms zo snel dat Daphne zich verslikt. Ze wekt nog zo gulzig en sterk het toeschietreflex op. Maar het gaat elke voeding weer een stukje beter. Je merkt echt dat ze meer kracht heeft en vele malen beter kan aanhappen!
Freekieee schreef:Karnemelk als je een van de weinige mensen bent die dat weg krijgtWat hielp nog meer tegen maagzuur? Iemand zei laatst iets, maar weet niet meer wat. Geen rennies en graviscon. Het was wat anders
Marlis schreef:Hier weer een irritante kleine dame. Probeert weer onder mn Rechter borst eruit te komen met haar hoofd. Heerlijk gevoel, not
Freekieee schreef:Haha gelukkig houd ik van karnemelk.
Gnome hoe gaat het bij jullie? Beetje bijgekomen van de bevalling ?
Charlotte446 schreef:Wat fijn dat het al zo goed gaat met de pijn Gnome, hopelijk na het wegknippen nog minder pijn.
Hier zat de baby zaterdag met zijn hoofd klem bij mijn ribben en was met zijn voeten tegen mijn kontgat aan het schoppen. Ik ging echt door de grond van de pijn, wist niet waar ik het zoeken moest.
Ik heb misschien een goede tip gelezen voor het een keer weer wegdoen van de speen. Gaatje in snijden/knippen of de top eraf knippen zodat het niet lekker meer is. Keuze geven, speen houden of weggooien? Bij jongere kinderen die nog niet echt praten de speen steeds teruggeven als ze hem uitdoen of uitspugen. Heb je meerdere spenen dan uiteraard bij alle spenen bovenstaande doen
Marlis schreef:Gnome schreef:Pohh kan me echt niet voorstellen hoe dat moet voelen. Ook niet veel last van je maag zo?
Nee mijn maag geen last van gelukkig.
Af en toe pijnlijke steken in mn blaas, lijkt wel alsof je dan voetje voel en verder alleen last van haar hoofd wat dus moet elk x zo doet.
Gnome schreef:Freekieee schreef:Haha gelukkig houd ik van karnemelk.
Lief dat je het vraagt. Het gaat echt heel erg goed. Sinds gisteren is zijn gewicht alweer aan het toenemen sinds de geboorte dus hij is maar 3% gezakt. Vandaag met mijn man gedoucht en hij eet als een dijker. Zit nog niet altijd evenveel regelmaat in maargoed. Daarnaast slapen we zo'n 6 uur per nacht dus weinig te klagen.
Mijn herstel gaat ook goed. 1 pijnlijk plekje maar dat schijnt een hechtknopje te zijn en die gaan ze er morgen even af knippen. Met een beetje geluk ben ik dan al voor 90% pijnvrij.
Nog een beetje spam dan?
[ [url=m/lbicuV.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/poedersuiker.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik merk wel dat de kraamzorg graag naar een speentje grijpt ivm zuigbehehoefte. Volgens haar zal ie zonder speen bijna niet slapen. Hoe ervaren jullie dat? Mijn gevoel zegt dat het vrij overdreven is mja
Charlotte446 schreef:Wat fijn dat het al zo goed gaat met de pijn Gnome, hopelijk na het wegknippen nog minder pijn.
Hier zat de baby zaterdag met zijn hoofd klem bij mijn ribben en was met zijn voeten tegen mijn kontgat aan het schoppen. Ik ging echt door de grond van de pijn, wist niet waar ik het zoeken moest.
Ik heb misschien een goede tip gelezen voor het een keer weer wegdoen van de speen. Gaatje in snijden/knippen of de top eraf knippen zodat het niet lekker meer is. Keuze geven, speen houden of weggooien? Bij jongere kinderen die nog niet echt praten de speen steeds teruggeven als ze hem uitdoen of uitspugen. Heb je meerdere spenen dan uiteraard bij alle spenen bovenstaande doen
Charlotte446 schreef:Schoppen tegen je vagina lijkt me ook niet fijn Gnome
Gelukkig duurde het 'maar' zo'n 15 minuten, al was ik de rest van de dag helemaal gesloopt.
Lekker drukke dag Ballard
Wat leuk dat een kennis van jou al zo jong met de honden gaat fietsenWij hebben hier nog een karretje voor achter de fiets staan maar mijn grote stoere hond durft er niet in.
Marlis wil je voor een twee- of driewieler gaan? Wij gaan van de winter, volgend voorjaar kijken voor een driewieler. Maar wat een keuze zeg...
Gnome schreef:Freekieee schreef:Haha gelukkig houd ik van karnemelk.
Lief dat je het vraagt. Het gaat echt heel erg goed. Sinds gisteren is zijn gewicht alweer aan het toenemen sinds de geboorte dus hij is maar 3% gezakt. Vandaag met mijn man gedoucht en hij eet als een dijker. Zit nog niet altijd evenveel regelmaat in maargoed. Daarnaast slapen we zo'n 6 uur per nacht dus weinig te klagen.
Mijn herstel gaat ook goed. 1 pijnlijk plekje maar dat schijnt een hechtknopje te zijn en die gaan ze er morgen even af knippen. Met een beetje geluk ben ik dan al voor 90% pijnvrij.
Nog een beetje spam dan?
[ [url=m/lbicuV.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/poedersuiker.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik merk wel dat de kraamzorg graag naar een speentje grijpt ivm zuigbehehoefte. Volgens haar zal ie zonder speen bijna niet slapen. Hoe ervaren jullie dat? Mijn gevoel zegt dat het vrij overdreven is mja