Ik loop een beetje achter door drukte op werk, maar sterkte Mandy en welkom Frummels!
gaucho
Geplaatst: 25-03-22 07:37
Het zit jullie echt niet mee Mandy ik gun jullie echt nog een paar onbezorgde dagen.
Vanochtend onderweg in de mist, op de dijk kon ik er een beetje overheen kijken, in de polder echt helemaal grijs. Heeft ook wel wat, het is sowieso genieten.
Ik had wat last van m'n rug weer dus even rustiger aan vandaag. Morgen rond de 14 kilometer wandelen in Brabant bij de Kalmthoutse heide.
Faringo
Geplaatst: 25-03-22 11:50
Even een test of de upload weer werkt bij mij...en dat is ja . Florence en omgeving, eind september 2019.
Bootsiebob
Geplaatst: 25-03-22 12:41
Prachtige ‘stillevens’ gaucho. Wat moet dat genieten geweest zijn in de vroege ochtend. Volgende week wordt het weer een uurtje later licht in de ochtend, maar ook langer lichtbin de avond
Faringo wat een mooie omgeving had je daar in Florance. Die boom lijkt op een hart
Ja zaten daar in een stacaravan net buiten de stad, was een fijn plekje. Mooie rit te paard gemaakt ook. Heb de meest zonnige foto's gepakt, want hebben echt mega slecht weer gehad 3 van de 6 dagen haha. @bootsiebob, zo had ik die boom nog niet bekeken, maar inderdaad.
Wat een jaloers makende foto's worden er weer geplaatst.
Ik heb vanmiddag een eindje gewandeld bij Enschede. In het retentie gebied. Was eigenlijk kleiner dan ik verwachtte. En het was ook wel een beetje druk. Maar goed,ik ben weer buiten geweest. Mandyy,ik hoop dat jullie wel een beetje plezier hebben.
Jammer dat het er druk was lizard. Ziet er wel uit als een leuk plekje om te wandelen. Je was er inderdaad lekker even uit. Het enige waar ik geweest ben vandaag was de supermarkt en het gemeentehuis om m'n rijbewijs op te halen