Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mindim schreef:Kerken moeten gewoon dicht, niet essentieel in mijn beleving. Niet gelovigen zien hun ding ook allemaal ophouden. Belijdt geloof maar op afstand.
Suzanne F. schreef:SusanH schreef:Ik ben vanmorgen voor het eerst naar de supermarkt geweest. Ik wilde nu bewust meer afstand houden dan ik normaal al probeerde. Maar mensen komen echt dicht bij. Viel me nu extra op.
Mocht je al gaan dan? Voel je je weer helemaal oké?
lenaa_tje schreef:Marcella schreef:En je hebt nu 3x zondag gehad en dus mensen die 3x naar de kerk gaan.
Niet alle kerken zitten vol. Niet overdrijven
Marcella schreef:Maar het gebeurt niet. En als je er wat van zeg krijg je een grote bek dat je dan maar thuis moet blijven (ja echt gehad). Zelfs iemand die dreigend een keer op mij af kwam. Het is dat ik bijval kreeg, maar anders was het afwachten geweest hoe dat af zou lopen.
Hoop agressie hier in de omgeving van juist de jongeren ouders (20-30 jaar). Tel daarbij te weinig mankracht voor op straat.
Huertecilla schreef:Mbt wel/niet verplicht is er nu sprake van in EU verband registreren van weigeraars. Wie een oproep krjgt en niet opdaagt moet aangeven waarom en wordt geregistreerd.
Serieus NIET goed.