Viruswaanzin

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Karin

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 19:48

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 20:06

Als ze dat pannetje vinden moeten ze het veilen. En dat de opbrengst dan gaat naar wetenschappelijk onderzoek naar corona. :')

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 23:27

mag toch zo hopen dat al die corona ontkenners nu naar Beau kijken op RTL4

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 23:48

Kinke schreef:
mag toch zo hopen dat al die corona ontkenners nu naar Beau kijken op RTL4

Ja, dat hoop ik ook !

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 01:03

Heftig hoor bij Beau..
Krijg de neiging om ons huis in bubbeltjesplastic te wikkelen en nooit meer naar buiten te gaan of iemand erin te laten..

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 02:06

Wat was er bij Beau?

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 02:18

secricible schreef:
Wat was er bij Beau?

Gommers en een aantal IC verpleegkundigen.

Loretta

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 11:46

Karin schreef:
Over potten en pannen gesproken: tijd voor een vrolijke noot. :D

https://www.dvhn.nl/extra/Brandweer-zoe ... 10041.html

dvhn.nl schreef:
Brandweer zoekt zonder succes naar pan van demonstrant in Hofvijver: 'We willen graag de pannendeksel toevoegen, maar ook heel graag deze man spreken'

De brandweer heeft dinsdag op verzoek van het Haags Historisch Museum naar een pan of deksel gezocht die een demonstrant tijdens de speech van premier Mark Rutte vorige week in de Hofvijver liet vallen. Duikers probeerden het voorwerp boven water te halen, maar dat leverde niets op.

Actievoerders sloegen tijdens de toespraak van Rutte in het Torentje onder meer op potten en pannen om hun ongenoegen met de coronamaatregelen te uiten. Een van de demonstranten liet een pannetje of deksel per ongeluk uit zijn hand glippen en in de vijver rollen, zo is te zien op een filmpje op sociale media. Het clipje werd tienduizenden keren bekeken.

Het Haags Historisch Museum zag het filmpje ook en vroeg de brandweer de pan dan wel de deksel op te sporen voor zijn 'coronacollectie'.

,,Daarin proberen we de effecten van deze hele pandemie vast te leggen”, legt een woordvoerder uit. ,,We willen graag de pannendeksel toevoegen, maar we willen ook heel graag deze man spreken. Om zijn protestgeluid vast te leggen voor toekomstige generaties. Het liefst hebben we dan het filmpje, de pannendeksel en zijn verhaal.”

Contact
Het Haagse museum sluit niet uit dat de pannendeksel uit het filmpje al door iemand anders is opgevist, misschien wel door de eigenaar zelf. Het museum vraagt hem of degene die het kookgerei gevonden heeft contact op te nemen.

Ik krijg nu al zin aan een museumbezoekje straks na coronatijd.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 11:47

Vanavond om 21:30 op NPO1 een special Leven met Corona. Hij bezoekt o.a. Het Dijkhuis in Bathmen (waar de corona zeer heftig heeft toegeslagen)

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 11:47

De IC-verpleegkundigen bij Beau hadden wel heftige verhalen.
Wat zouden Engel-aanhangers hiervan denken? Is natuurlijk wel MSM, dus kijken ze dat niet.

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 12:13

Electra63 schreef:
De IC-verpleegkundigen bij Beau hadden wel heftige verhalen.
Wat zouden Engel-aanhangers hiervan denken? Is natuurlijk wel MSM, dus kijken ze dat niet.

Ja en de verpleegkundigen worden betaald om dat te zeggen/de zieken zijn acteurs betaald door Soros/het schip met IC bedden is geweigerd

Enzovoort

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 12:46

Cayenne schreef:
Corona met een genocide vergelijken gaat echt heel ver :=
Deze quote van Mvr de Klerk is ook interessant :')

Citaat:
,,In het vaccin zitten nano particles (nanodeeltjes, red.). Met die nano particles worden we officieel eigendom van Microsoft. Ik roep iedereen op daar niet aan mee te doen.’’

Wow! Heeft ze dit ook juridisch onderbouwd?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 12:54

Natuurlijk niet :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 13:11

Cayenne schreef:
Corona met een genocide vergelijken gaat echt heel ver :=
Deze quote van Mvr de Klerk is ook interessant :')

Citaat:
,,In het vaccin zitten nano particles (nanodeeltjes, red.). Met die nano particles worden we officieel eigendom van Microsoft. Ik roep iedereen op daar niet aan mee te doen.’’

"Ik wil graag mijn besturingssysteem terug naar de fabrieksinstellingen, want het draait niet lekker. Nu vraagt hij om de OEM-code. Staat dat in mijn vaccinatiedossier?"

Wist je trouwens dat ze met die wattenstaafjes je neusgat in gaan voor het reset-knopje?

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 13:19

Wat een multifunctioneel wattenstaafje zeg... vaccin, swab en resetknop in 1. Ik zou willen dat alles zo efficient is.

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 13:24

Die nano-particles blijven maar terugkomen overal.
Bizar wat angst voor een woord kan doen eigenlijk.

Als je structureel een Nederlandse vertaling zou gebruiken, zou het heel anders overkomen denk ik.
Minuscule deeltjes. Extreem kleine beetjes.
Het gaat in het vaccin bij mijn weten om nanoparticles lipiden.

Kortom heel kleine minuscule hoeveelheden vet, waardoor dat medicijn/de entstof beter/makkelijker opgenomen kan worden in het lichaam.

Dat is alles....

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 13:27

Inderdaad, minuscule vetbolletjes die oplossen maar ja, nano particles klinkt veel bedreigender !!

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 13:32

Oplossen zullen ze technisch gezien niet helemaal doen, ik vermoed (maar dan moet ik de papers even in) dat hiervoor gekozen wordt omdat de buitenzijde van onze cellen een heel dunne dubbele laag vet bestaan.
En iets dat vettig is kan daar nu eenmaal makkelijker doorheen dan iets dat waterig is.

Vet en water blijft in de meeste gevallen graag bij elkaar uit de buurt.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 13:57

"Nano" is gewoon een voorvoegsel voor deeltjes van 10^-9-10^-12 m :j Net als micro-, centi-, kilo- etc.

Astorga

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 14:00

Zoiets?

Afbeelding

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 14:02

Ok maar om te zeggen dat een telefoon constant alles wat je zegt opneemt is ook weer niet helemaal correct :')

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 14:36

Magrathea schreef:
"Nano" is gewoon een voorvoegsel voor deeltjes van 10^-9-10^-12 m :j Net als micro-, centi-, kilo- etc.

nano-simkaart (edit: dit blijkt mosterd)

Maar ik wil zo graag weten hoe je dan eigendom van Microsoft wordt! Ik ben verdorie jurist en heb geen idee -O-

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 14:43

Zomaar even een vraag die mij net te binnen schoot.
Hoever zijn ze met onderzoeken naar in hoeverre je besmettelijk bent als je het virus draagt zonder symptomen, lichte symptomenen en zware symptomen?

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 14:46

Micro soft - nano hard --> zie het complot :+

Overigens denk ik dat we in zekere zin allemaal wel slaaf zijn van het concept geld.
En dat de echt grote bedrijven met idioot veel geld ook sons echt teveel te vertellen hebben.
Maar dat is totaal anders dan dat we eigendom zouden zijn van zo'n bedrijf, of daadwerkelijk een nano-hard deeltje geïmplementeerd krijgen dat ons handelen effecief op die manier aanstuurt.

Ben wel benieuwd wat George Orwell zou schrijven nu, over de tijd 36 jaar na nu....

SinneJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 14:47

Sunnda schreef:
Zomaar even een vraag die mij net te binnen schoot.
Hoever zijn ze met onderzoeken naar in hoeverre je besmettelijk bent als je het virus draagt zonder symptomen, lichte symptomenen en zware symptomen?

Dat wordt al sinds januari onderzocht in China. Toen deden ze dat met zogenaamde familieclusters (vanwege te weinig gevallen), nu ook grotere studies overal. Kan je er gerust één bezorgen.

De conclusie is dat je zeker ook asymptomatisch besmettelijk kan zijn.

edit; over een rechtevenredig verband tussen symptomen en besmettelijkheid zijn er zeker ook studies, al ken ik die conclusies niet