Veel moeten afvallen...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-21 22:42

Nu lekker aan een cocktail hoor :D
Afbeelding

Ben mezelf moed aan het indrinken voor de wekker die morgen ook op zondag om 5.45 gaat om te gaan wandelen :')

Die gin had ik wel verdiend na een avond gezonde maaltijden maken:

Afbeelding

Snippergroen

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-21 23:16

Wanneer komt je receptenboek gaucho? Met jouw eten is afvallen bijna een feestje :+:

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-21 01:24

Haha precies! Ik heb nog wel wat magazine/boek design skills dus ik kan m wel voor je ontwerpen.

En 5:45, pfoe! Ik lig dan nog op 1 oor :') . Ga wel met een vriendin hier in de buurt (Deelen) wandelen. Hebben een route van 7 kilometer uitgezocht, dus lekker uitwaaien!

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-21 14:25

Hardlopen in het duin is hardlopen naar de pier geworden. En het was heerlijk. Lekker gelopen en ondertussen lekker genoten van de omgeving... <3 ik zou rustig aan doen, dus liep ik 10km in 57:08. So long voor rustig aan. Ik kan het denk ik niet meer :')

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nu doe ik de rest van de dag niks meer. Het is goed voor een zondag :P vanavond eten we lekker een soepje met focaccia's. Simpel en snel zondag voedsel.

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-21 16:45

Iets met balans vandaag :D 10 km gewandeld door het Duin, met flinke klimmetjes, maar ook lekkers onderweg :9
Afbeelding

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-21 16:46

Wauw! Wat heerlijk! Echt mooi <3

Ik heb vandaag een uur oppe Foxy gestaan. Broekriem is weer aangetrokken, missie -13 kg is gestart. Nouja. Misschien ook wel -15kg. Dan heb ik wat speling van de zomer. :')

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-21 16:50

*\o/* go Roosch.
Ik moet vanaf morgen ook de riem weer aantrekken.
Al minstens een jaar geen alcohol gehad, maar gisterenavond 2 rosé en wat toastjes :=
Wil voor de zomer nog in ieder geval 5 kilo kwijt. Moet lukken denk ik zo.

Ziet er lekker uit Gaucho

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-21 17:27

Go Roosch. Go Claudia *\o/*

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-21 17:54

super mooi daar müsli!

Goed doel Roosch, lekker bezig!

Heerlijk Gaucho :).

Afbeelding
Hier 8 kilometer in de beentjes :D

Marielle_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-21 19:15

Esther wat een mooie omgeving, heerlijk!
Roos fanatiek hoor een uur! Ik zit rond dezelfde doelen als jij denk ik. Vind het lastig er een gewicht aan te hangen nu, heb echt geen flauw idee (meer) hoe ik eruit zie als ik 65 of 60 kilo ben bijvoorbeeld.
Gaucho fanatieke wandeling, dat lekker kan jij dan volgens mij prima hebben. :D
MuSli echt super hoor met dat hardlopen, wauw. Hoe ben je destijds begonnen? Ik heb weleens een rondje hardlopen als warming up of tussen de circuitjes van PT door. Ik sta nog te puffen als ik een rondje ruim om het pand (stukje industrieterrein echt niet ver) heen doe, denk nog altijd dat hardlopen niet voor mij weggelegd is. := Maar met name de tijd die ik kwijt ben aan veel wandelende kilometers staat mij weleens tegen, dan is hardlopen net wat minder tijdrovend. Maar omdat ik het niet volhoud blijf ik maar wandelen omdat ik liefst wel even goed in beweging ben. Dan kan ik denk ik bijna beter een wandeling doen en op een ander moment op de dag hardlopen eens proberen/oefenen/opbouwen misschien?

Hier regende het gister wat toen ik wakker werd en had toen later ook geen zin meer in een wandeling, wel een half uur crosstrainer gedaan, had hem alweer een tijdje niet gebruikt. Vandaag wel een rondje 9.2 km gewandeld. En vanmorgen -0.5 op de weegschaal dus hopen dat de daling zich weer voorzichtig voort gaat zetten.

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-21 19:40

Ik heb eerder nooit hardgelopen, en ben vorig jaar na herstel van een enkeloperatie begonnen met start to run. Dat wordt echt heel langzaam opgebouwd met eerst 1 minuut hardlopen / 1 minuut wandelen afwisselend.

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-21 19:59

Wauw wat een mooie prestaties vandaag :D

Marielle_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-21 20:01

Gaucho die ken ik inderdaad! Heb dat echt heel veel jaren terug geprobeerd, weet nog dat ik toen na les 1 mezelf nog amper de trap op kreeg, echt heel erg. :o Die misschien toch maar weer opzoeken dan. Vind dat ook best krom ergens (dan spreek ik puur voor mezelf hoor) dat ik 'alles' verbeter en dat die conditie nog zo slecht is, past niet bij de algemene fitheid die ik wil bereiken. :D

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-21 20:22

@Marielle_93 wat Gaucho zegt: langzaam opbouwen. Zelf ook begonnen jaren geleden met Evy. Die bouwt in haar trainingen op naar 5km. Vanuit daar ben ik zelf verder uit gaan bouwen. Steeds een beetje verder. En nu loop ik met gemak 10km. Heb ook wel eens 23km gelopen, onverhard in Limburg. Maar gewoon voor de leuk vind ik 10 wel de max :D

Maar langzaam opbouwen is key. Als je ineens een rondje om een pand gaat rennen is het natuurlijk niet raar dat dat zwaar is. Over het algemeen ga je te snel van start, want het is toch maar een klein stukje en je bent er niet op getraind :Y)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-21 20:29

Ik heb laatst nog een poging gedaan tot hardlopen en dat ging niet geheel onaardig. Maar ik heb het coordinatievermogen van een diepvriesgarnaal en ben ook enigszins lomp aangelegd dus om te voorkomen dat ik zo gestrekt op straat lig hou ik het wel bij Foxy. :)) dus ik benijd jullie wel. Zeker als ik die mooie plaatjes zie. <3

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-21 20:47

Hi, naar aanleiding van de weegschaal vandaag toch een berichtje hier. Ik voel me gelukkig en ik ben gelukkig, maar mijn huidige gewicht is niet gezond. Hoe ik mijn doel ga bereiken weet ik nog niet helemaal.

Afgelopen 2 jaar is het bijna onmogelijk geweest om frequent te trainen en op mijn eten te letten. Ik ben met een nieuwe studie begonnen in de gezondheidszorg toen corona toesloeg. Nu Ben ik over een week of 3 klaar en komt er weer meer ruimte voor andere dingen :D

Ik wil onder begeleiding afvallen vanwege mijn eetstoornis verleden. Ben nu zo'n 15 maanden klaar met mijn behandeling. Qua sporten doe ik 2-3x pw krachttraining.

De persoon voor eet begeleiding heb ik benaderd, nu kijken of het klikt en of we er uit gaan komen. Iemand voor mijn trainingsprogramma heb ik al!

Ik denk ook dat ik.overwegend mee lees ipv post :o

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-21 20:48

Hi lucifertje, welkom! Onthoud dat je zowel positief als negatief mee mag praten: daar zijn we voor!

Pallatin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-21 20:49

Wat een mooie foto’s en wat een actieve dag hebben jullie allemaal in de benen. Ik heb zo’n 16000 stappen in de benen, maar denk dat de app ook wat stappen heeft meegeteld die eigenlijk door m’n paard zijn gezet tijdens de buitenrit hahaha....
Jullie positieve berichtjes geven een goede boost...stond net een niet zo’n leuk berichtje op m’n voicemail van de bruidsmode zaak waar ik vrijdag naar toe zou gaan: heel kort door de bocht gezegd komt het erop neer dat ze niet denken iets te hebben wat ik mooi zou vinden en zou passen.... -O- Ik ben echt best wel heeeeeel erg teleurgesteld eigenlijk....en heb nu schreeuwende trek in chocola... :+ Ga morgen even kijken of ik terug kan bellen, maar ze moeten wel met een goed verhaal komen wil ik daar nog naartoe gaan....

Edit: van harte welkom lucifertje! En post ook vooral hoor!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-21 20:54

Niet eens terugbellen joh. Het is niet dat je formaat tent hebt plus er zijn meer bruidszaken dan betrouwbare kerels. Ik zou mijn energie steken in een andere zaak zoeken, eentje die de deur wijd voor je open houdt en samen naar ďé perfecte jurk zoekt met jou.

:(:)

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-21 21:06

Helemaal eens, ik zou geeneens meer bellen en heel snel op zoek naar een andere zaak.

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-21 21:11

Jullie hebben me wel een mooie schop onder mn kont gegeven vanavond :D ik ging net naar buiten om te wandelen, besloot dat ik best wat energie had, teruggekeerd, omgekleed en gaan hardlopen. Viel me niet tegen! Mn rechterkuit vond het niet heel grappig dus niet de hele 4.5e km kunnen hardlopen maar conditioneel ging het prima! Volgende keet mn kousen maar even aantrekken. Voel me meteen lekkerder in mn vel :+:

Dus dank voor de inspiratie :D

Edit: wat een raar rotnieuws Palletin! Je vindt vast ergens anders iets veel mooiers nog dan ze daar beschikbaar hebben :j

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-21 21:14

Goed bezig, Negerzoen!!

Mooi om te zien hoe we elkaar hier inspireren en motiveren. Samen moeten we het doen. En samen kunnen we het :j

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-21 21:26

Zo'n zaak zou ik ook niet terug bellen pffff. Belachelijk. Voor iedereen is er toch wat passends te vinden en anders te maken??
Hebben die alleen maatje 34 te koop ofzo ^)
Ik heb ook slechte ervaring met zo'n zaak, dus destijds naar een klein winkeltje geweest.

Hardlopen, ik zou het willen maar ben net als Roosch onhandig en lomp, daarbij hartstikke hypermobiel, waardoor knieën en enkels wel eens (zeer regelmatig) een kant op gaan, wat niet helemaal de bedoeling is :roll:

Edit: vergeten te zeggen, hier staat ook een crosstrainer. Ideaal om kleding aan te hangen enzo _O-
Laatst bijgewerkt door ClaudiaHS op 07-03-21 21:35, in het totaal 2 keer bewerkt

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-21 21:28

Wat een idioten daar Palletin. :\

(Kruipt weer onder meeleessteen)

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-21 21:43

Pallatin schreef:
Wat een mooie foto’s en wat een actieve dag hebben jullie allemaal in de benen. Ik heb zo’n 16000 stappen in de benen, maar denk dat de app ook wat stappen heeft meegeteld die eigenlijk door m’n paard zijn gezet tijdens de buitenrit hahaha....
Jullie positieve berichtjes geven een goede boost...stond net een niet zo’n leuk berichtje op m’n voicemail van de bruidsmode zaak waar ik vrijdag naar toe zou gaan: heel kort door de bocht gezegd komt het erop neer dat ze niet denken iets te hebben wat ik mooi zou vinden en zou passen.... -O- Ik ben echt best wel heeeeeel erg teleurgesteld eigenlijk....en heb nu schreeuwende trek in chocola... :+ Ga morgen even kijken of ik terug kan bellen, maar ze moeten wel met een goed verhaal komen wil ik daar nog naartoe gaan....

Edit: van harte welkom lucifertje! En post ook vooral hoor!

:(:).

Ik zou ook niet terugbellen hoor!
Precies wat Claudia zegt, voor iedereen moet er toch een jurk zijn?