LadyMadonna schreef:Welke heb je? Welk merk? Zit ook veel verschil in
Van beautycare Emmen. Weet niet of dat een apart merk is. Het is heel taak, draden trekkend. Misschien te koud?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Suky schreef:Mag ik mij hier ook melden? Ik lees al even mee en heb nu genoeg berichten. Ik lak mijn nagels wel alleen met gewone lak hoop dat dit topic hier ook voor is. Hoop beetje inspiratie te krijgen want lak ze nu altijd saai in een kleurtje.
Heb er nu een bordeaux rood op waar ik wel erg fan van ben.
[ [url=m/swa1dE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jester_ schreef:Gewoon nieuwsgierig hoor, maar als je je nagel stoot en je hebt dus een bloeduitstorting onder je nagels, moeten je acryl of gelnagels er dan af?
Suky schreef:Mag ik mij hier ook melden? Ik lees al even mee en heb nu genoeg berichten. Ik lak mijn nagels wel alleen met gewone lak hoop dat dit topic hier ook voor is. Hoop beetje inspiratie te krijgen want lak ze nu altijd saai in een kleurtje.
Heb er nu een bordeaux rood op waar ik wel erg fan van ben.
[ [url=m/swa1dE.jpg]Afbeelding[/url] ]

En ik was verder compleet inspiratieloos dus heb nu de juiste kleur besteld en wacht netjes tot deze binnen is

). Mijn wijsvinger en pink hebben een vrij smalle nagel die ik altijd wel redelijk gevormd krijg, maar de andere nagels zijn behoorlijk grof, vooral mijn duim! Ik wil mijn nagels niet te lang hebben, vind een almond vorm mooier, maar als ik daarvoor wil gaan moeten mijn nagels gewoon heel lang blijven/zijn, omdat je anders niet de juiste vorm krijgt zonder heel je 'base' weg te vijlen.. (dat stukje dat voor stevigheid zorgt, kom even niet op het juiste woord) Op onderstaande foto is bijvoorbeeld goed te zien dat mijn nagels op mijn middelvinger en ringvinger van smal onderin, naar breed bovenin lopen terwijl mijn nagel op mijn wijsvinger vrij recht is.. Als ik ga voor rechte nagels, dan lijken mijn nagels altijd zo groot en breed vind ik
Yellowbird schreef:Wat vorm betreft. Eerst alle nagels op gelijke lengte vijlen. Pink een beetje korter en de duim een beetje langer. Dan beetje links in vorm vijlen en dan rechts. Dan weer links en weer rechts. Dus steeds een beetje dan kun je nog corrigeren.
Loveuggs ik zou ze ovaal vijlen. Een strakke almond is inderdaad lastig op die lengte. Een korte almond maakt tevens de vingers juist dikker lijken.
Hier krijg ik er ook niks uit. Zijn ook aan het verbouwen en ben savonds dood moe