Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dreamy schreef:Ik lust (helaas) geen thee, drink momenteel alleen water, had het wel eens willen proberen. Ben er altijd een beetje sceptisch over
ElizeVdS schreef:Wat is dit toch een fijn positief topic. Ik ben onwijs druk met ons nieuwe huis dus lees wel mee maar post even wat minder.
Thee drink ik in de ochtend en voor het slapen gaan. Tussendoor water. Ik ben verslaafd aan de vanille caramel van Lipton. Detox thee klinkt mij te eng :/
Hier gaat het ondanks dat ik met het klusden tussendoor iets meer snack dan normaal goed. Ik zit nu op 62.6kg. Gisteren lukte het ineens om onder de magische 63 grens uit te komen. Ik ben nu sinds 2 juli bezig en toen woog ik 69. Dus ongeveer 3 kilo per maand. Mijn doel van rond de 60 komen komt in zicht (al ga ik er vanuit dat dit laatste stuk vast langer duurt dan die 1e maand die ik voorheen nodig had 3 kilo af te vallen).
Daarna maar eens gaan kijken hoe ik het goed op peil kan houden..
Romeo2007 schreef:Ik kom graag weer meepraten! De laatste 10/12kg moeten er nog af. Is altijd gezellig met zn allen toch?
Mag je hier ook lijstjes posten van eten? Of is niet de bedoeling.
Favoriet is hier sochtends lactosevrije yoghurt met 40 gram all bran Flakes en wat bevroren framboosjes erop hmmm
Ceffyl schreef:Hm ik vind lijstjes ook storend. Uiteraard mogen fantastische recepten wel gedeeld worden![]()
Ik heb deze week een officieel weegmoment. Dan doen we een zevenpunts vetmeting. Ben zo benieuwd wat de tussenstand is!
Ik heb dit weekend dadels gehaald om de zoete trek te stillen. Heerlijk!
OneAndOnlyx schreef:Hallo allemaal! Ik zou graag mee komen praten! Ben niet mega actief op bokt.nl maar af en toe even een praatje lijkt me leuk! Ik heb dan ook gelijk een dringende vraag. Ik betrap mezelf erop dat ik niet zo goed weet wat ik moet eten. Ik lust vrij weinig groenten(wel redelijk veel fruit) en ik krijg bijv. yoghurt en muesli/granola/havermout écht niet weg. Ik ben niet zo van de zuivel, op de dikmaker vla na. Dus ik blijf maar rond de 72/73 steken omdat ik naast fruit en snackkomkommers oid geen echte lekkere (eiwitrijke) maaltijd/tussendoor weet.
Ik lust ook geen tomaten, dus die vallen ook al af. Maar toch heb ik tussen mijn ontbijt/lunch/avondeten natuurlijk zin om wat te 'snaaien'. Dan grijp ik gauw naar de slechte varianten en hoppa kilo erbij.
Wie o wie weet een gezond, lekker tussendoortje en evt. een vervanger voor het eeuwige brood bij de lunch/ontbijt?
Horsie84 schreef:Vakantiekilos zijn irritant. Erbij no problemo maar er weer af pff
Zit nu op 55.5 in 10dagen na vakantie.
Over 2 weken naar een diëtiste, ben benieuwd
Dreamy schreef:Horsie84 schreef:Vakantiekilos zijn irritant. Erbij no problemo maar er weer af pff
Zit nu op 55.5 in 10dagen na vakantie.
Over 2 weken naar een diëtiste, ben benieuwd
Komt goed55.5 klinkt niet veel, maar dat ligt natuurlijk aan je lengte
hoe groot ben je?
Ik wil ergens ook wel hulp van een diëtiste, zijn er meerder die dit hebben? Heb het vroeger wel eens gehad, maar vond het toen maar stom (was jong, wilde afvallen maar was duidelijk niet heel serieus ermee)