Gribaldi, zeker weten dat je resultaat hebt, en mocht het minder zijn dan gehoopt: stress is een grote boosdoener. Goed, hij is nu negen maanden! Volgens de opvang een halve chihuahua, yeah right, daarom dat hij nu al haast 13 kg weegt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Riddershow schreef:@B_K: de meeste SP zijn ook erg zoet. Daarom hou ik het bij de stracciatella en cappuccino. Iemand gaf aan via de recensies dat die niet zo heftig waren en dat klopte
Wat trouwens een aanrader (of afrader) is, als je toch bij B&F besteld is hun Sugar free chocolade. Wat is die lekker zeg! Ik eet er veel te veel van.
_sharonnn schreef:BK: net lijstje had je gisteren! Wat voor werk doe je eigenlijk?
Laura82 schreef:Ik ga niet naar de jumbo, ik ga niet naar de jumbo, ik ga niet naar de jumbo...
Frummels schreef:Een collega van mij heeft stiekem een combi oventje in de keuken op kantoor gezet (mocht eigenlijk niet maar na lang zeuren "mocht" het toch) en nu heb ik meteen een broodje laten aanbranden dus alles stinkt naar verkoold brood nuGeloof dat onze leidinggevende nu al spijt heeft hahaha.
En ook wel weer typisch iets voor mij dit. Schaam me dood. Hij zat er maar 2 minuten in maar dat ding gaat echt keihard
Maanlicht schreef:Die van mij loopt als een hondje achter me aan.
Bhriseis schreef:Oooh ook al zo'n klein scheetje, Frummels!Ik ga die filmpjes even bekijken!
Gribaldi, zeker weten dat je resultaat hebt, en mocht het minder zijn dan gehoopt: stress is een grote boosdoener. Goed, hij is nu negen maanden! Volgens de opvang een halve chihuahua, yeah right, daarom dat hij nu al haast 13 kg weegtHij is echt altijd vrolijk en dat is heel aanstekelijk, een echte clown!