3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bhriseis

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 17:53

Oooh ook al zo'n klein scheetje, Frummels! <3 Ik ga die filmpjes even bekijken!

Gribaldi, zeker weten dat je resultaat hebt, en mocht het minder zijn dan gehoopt: stress is een grote boosdoener. Goed, hij is nu negen maanden! Volgens de opvang een halve chihuahua, yeah right, daarom dat hij nu al haast 13 kg weegt :') Hij is echt altijd vrolijk en dat is heel aanstekelijk, een echte clown!

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 18:42

Riddershow schreef:
@B_K: de meeste SP zijn ook erg zoet. Daarom hou ik het bij de stracciatella en cappuccino. Iemand gaf aan via de recensies dat die niet zo heftig waren en dat klopte :Y)

Wat trouwens een aanrader (of afrader :Y) ) is, als je toch bij B&F besteld is hun Sugar free chocolade. Wat is die lekker zeg! Ik eet er veel te veel van. |o

Straciatella en cappuccino zijn normaal niet echt mijn smaken, dus dat laat ik ook maar even voor wat het is, haha. Zal eens kijken voor die chocolade bij een volgende bestelling O:)

_sharonnn schreef:
BK: net lijstje had je gisteren! Wat voor werk doe je eigenlijk? :)

Ik train reddingshondenteams, specifiek voor mantrailing. Daarnaast ben ik dierenverzorger op een middelbare school en bouw en onderhoud ik websites. Nu moet een al eerder door mij gebouwde site vertaald worden naar het Engels, en laat ik nou net Engels gestudeerd hebben :P

Laura82 schreef:
Ik ga niet naar de jumbo, ik ga niet naar de jumbo, ik ga niet naar de jumbo...

:= Dat is nu ook mijn mantra...

Frummels schreef:
Een collega van mij heeft stiekem een combi oventje in de keuken op kantoor gezet (mocht eigenlijk niet maar na lang zeuren "mocht" het toch) en nu heb ik meteen een broodje laten aanbranden dus alles stinkt naar verkoold brood nu :') Geloof dat onze leidinggevende nu al spijt heeft hahaha.
En ook wel weer typisch iets voor mij dit. Schaam me dood. Hij zat er maar 2 minuten in maar dat ding gaat echt keihard :=

Made me laugh _O- _O-

Maanlicht schreef:
Die van mij loopt als een hondje achter me aan.

Doet die van mij ook :D Als ik het laatste rondje loop met de hond laat op de avond dan loopt ze gezellig mee. Behalve als het koud of slecht weer is. Gek ding.

Zo... vandaag is een gruwel qua eten en beweging. Straks nog maar even eruit. Mijn geleende laptop zit enorm te kloten, ben er een paar uur mee bezig geweest om hem weer fatsoenlijk aan de gang te krijgen _-:( Weinig nuttigs kunnen doen verder, behalve huishoudelijke ongein en boodschappen.

Vandaag;

O; -
L; B&F Low Calorie shake, appel
T; koffiebroodje
T; nootjesmix
A; gnocchi carbonara :9

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 09:58

Haha onze kant ging ook altijd mee een rondje lopen met de hond :') helaas gaat dat nu niet meer. Kat snapt er niks van

Leuk Ilse Londen! Ik ben er een paar jaar terug met kerst geweest :D

Hahaha Frummels :') zal vandaag vast nog lekker ruiken op kantoor.

Ik had 2 weken terug ook zo'n stomme actie op m'n werk. Het was een hele hectisch avond en aan het eind van de avond tijdens het opruimen kon ik nergens de bloedglucosemeter vinden. Had ik die blijkbaar in de wasmand gegooid en m'n collega heeft het in de wasmachine gedaan, de volgende dag was het ding dus weer terecht :') maar een rondje wasmachine kunnen ze niet zo goed tegen... :=

Ik ga zo weer een poging doen tot wegen, hopelijk valt het mee. Mijn doel voor deze maand haal ik niet vrees ik, of er moet een wonder gebeuren haha

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 10:03

De lucht is wonder boven wonder weg! Goed afzuigsysteem hier :')

Bhriseis: Ja t is zo een lief klein druifje <3 Zal volgende week wel foto's maken in de auto en op de boot :))
Balen zeg van de laptop. Kan daar altijd zo chagrijnig van worden..

Kelly: _O- Jij bent ook zo lekker handig dus, hahaha.
Hopelijk is er iets af!

Ik heb echt idioot verzuurde benen na gisteren (of de hele week). := Balletles was zwaar gisteren en al dat fietsen ervoor hielp ook niet echt mee haha. Zal zo een lijstje plaatsen! Moet nog even verzinnen wat het wordt.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 10:47

Dankje Sharonn! Je lijstje klinkt erg lekker, wat voor sausje had je gemaakt?

Ook een lekker lijstje Kelly! Is het nog gelukt om van de paaseitjes af te blijven?

Dankje Gribaldi! Vind je het niet lastig/saai om elke dag hetzelfde te eten?

Hahaha goed bezig Frummels! :')

Wat fijn dat het beviel Lieszje!

Wat leuk een herplaatser Sharonn! Wij hadden ook altijd een kat die mee liep als we de honden uit gingen laten. Wel irritant soms want we staken meestal een drukke weg over en dan moest iemand hem thuis echt opsluiten anders kwam je niet van hem af :))

Ohh jaloers Ilse! Ik wil ook weer naar Londen. Heb er een half jaartje gewoond en echt verliefd op die stad!

Dat lijkt me super fijn om zo te werken/leren Bhriseis! Ik verbaas me er ook altijd over hoe veel werk je gedaan krijgt als je niet de hele tijd afgeleid wordt haha!

Hahah Kelly dat is echt wat voor mij! Zo hebben al twee pinpassen van mij een rondje wasmachine én droger gehad. Wonder boven wonder werkten ze wel allebei nog :')

--

Gisteren viel qua gezondheid achteraf toch nog behoorlijk tegen.. Voelde me opzich wel oke in de ochtend, of in ieder geval ik dacht dat er verbetering was maar helaas. Buiten de ontiegelijke keelpijn heb ik ook nog super hoofdpijn, vooral als ik opsta uit bed of van de bank ofzo. Vandaag hetzelfde dus vanmiddag toch maar een afspraak met de huisarts staan. Hoop echt dat ik iets kan krijgen waardoor ik me snel weer beter voel. Ben er zo klaar mee.. :(

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 10:58

Haha fijn dat de lucht weg is :')
En ja, ik kan heel onhandig zijn haha

Volgens mij heb je het wel ontzettend naar je zin bij de balletlessen :)

Sanne, wel een beetje er af kunnen blijven, niet helemaal gelukt haha. Wat naar dat je je nog steeds zo rot voelt :(:) goed dat je naar de huisarts gaat.

Mijn motivatie is weer terug van vakantie :D
Probeerde afgelopen dagen weer een beetje in het gareel te komen, vrijdag is weegdag dus braaf gewogen. Ik was iets zwaarder geworden, maar nu weer gelijk met 2 weken terug. En ik heb het meetlint er weer bij gepakt, en de cijfertjes naast elkaar gelegd (met vorige maand). En toch wel een behoorlijk verschil!! Dus blij *\o/*

Ik moet ook nog even een lijstje verzinnen, ga zometeen boodschappen doen dus weet het nog niet zo goed haha

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 11:11

Kelly: Ja ik vind het echt heel erg leuk!
Wat fijn dat je motivatie terug is *\o/* En toch nog veel verschil, super goed bezig.

Sanne: goed dat je naar de huisarts gaat. Ik hoop dat je iets krijgt waardoor je je snel beter gaat voelen :(:)

Ik heb een lijstje bedacht dus zal m ook even plaatsen:

O: Brinta met amandelmelk + koffie
T: Cappuccino met een koekje
L: Sla met tomaat, mozzarella, komkommer, koolsla en honing mosterd dressing
T: 2 banaan spelt pancakes met een beetje stroop en een handje blauwe bessen
T: peer
A: pizza bestellen :9 + blikje frisdrank

B: 23 km fietsen (retour werk en retour stal) 30 minuten yoga met youtube :)

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 11:14

Super vervelend Sanne... Hopelijk kan de huisarts iets voor je doen.

Mijn lijstje:
O: Griekse yoghurt met Cruesli
L: drie geroosterde boterhammen met zelfgemaakte Baba Ganoush
T: appel, handje druiven, speltcracker met Baba Ganoush, eventueel gekookt ei
A: lasagne, twee glazen wijn

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 13:56

Bhriseis schreef:
Oooh ook al zo'n klein scheetje, Frummels! <3 Ik ga die filmpjes even bekijken!

Gribaldi, zeker weten dat je resultaat hebt, en mocht het minder zijn dan gehoopt: stress is een grote boosdoener. Goed, hij is nu negen maanden! Volgens de opvang een halve chihuahua, yeah right, daarom dat hij nu al haast 13 kg weegt :') Hij is echt altijd vrolijk en dat is heel aanstekelijk, een echte clown!

Ja ik heb niet echt last van stress, voel me al iets beter maar nog steeds niet helemaal top.
Heb het weekend volgepland met vrienden dus even afleiding.

Haha geweldig! Leuk he als dieren je zo vrolijk maken :D

Sanne, nou nee niet echt saai hoor. Ben het wel gewend. Een voordeel is dat ik het meeste een week van te voren klaar maak en in de avond enkel uit de vriezer hoef te halen.
En ik weet dan zeker dat ik eet :j

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 14:26

Dat is inderdaad wel handig Gribaldi! Qua plannen ook. Wat eet je zoal dan op een dag?

Wat is Baba Ganoush, Maanlicht?

Wat ontzettend fijn Kelly! En mooi ook dat je resultaten ziet!

Net bij de HA geweest, ze hoefde echt maar 2 seconden in mn mond te kijken en schreef direct antibiotica voor. Daar zit ik nu dus aan en hopen dat het snel werkt! Zou 2 á 3 dagen duren zei ze.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 14:47

Beterschap Sanne :(:)

Zie weer mooie lijstjes voorbij komen!! Ik breek weer even in want ik wil toch wat actiever meekletsen voor hopelijk wat meer motivatie zo na de carnaval.....
Hoop dat ik jullie nu een beetje bij kan houden. :=

_Ilsee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 15:09

Frummels wat een heerlijk lijstje, geniet van de pizza!
Maanlicht, wijn <3

Kelly wat fijn dat de motivatie weer terug is! Ik heb vandaag ook voor het eerst gemeten ga nu kijken of daar ook verschil in gaat komen.

Sanne wat vervelend dat het zo aan blijft houden, hopelijk gaat het nu met de antibiotica snel weg!

Yonker, ik lees ook altijd alles mee, maar reageren blijft lastig haha! Succes weer! Komt vast goed.

Net een stevige ontbijt/lunch gehad met stokbrood met kaas en komkommer, nu op naar werk voor een avondshift. Is altijd maar weer afwachten wat het eten daar is.
Ik moet ook even mijn echte motivatie weer terug vinden, het gaat nog wel maar ik had echt al zo veel meer kunnen bereiken. Moet mijzelf echt even herpakken.
Gisteren wel weer netjes een -500 energiebalans gecreëerd, vandaag wil ik echt de -750 krijgen. Wat wel zou moeten lukken!

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 15:23

Baba Ganoush is een dip gemaakt van aubergine <3

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 15:34

Klinkt lekker!

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 15:51

Ik maak straks even een bijleespost, maar OEPS! :=
Afbeelding

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 15:56

Neeeee niet toch de jumbo

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 16:02

Haha slecht hoor Sharon :')

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 16:05

Ik zag die ook bij de appie met aarbei cheesecake smaak :=

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 16:05

Oh oh.. Ik ben eindelijk bijna door mijn zoete troep heen thuis, dus ik hou me in.... O:)
Moet nog wel naar de supermarkt...

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 16:07

Iewl cheesecake vind k gelukkig niet lekker :')

Ik ga zo een oreo shake maken <3

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 16:08

Haha ach ik had al gewone paaseitjes in huis, kan er goed van afblijven gelukkig :D en hier zitten net zoveel kcal in!

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 16:25

Ik ga echt mooi geen eitjes kopen want ik vreet die hele zak leeg en nog een beetje meer :')

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 16:26

Nu wil ik ook eitjes _O-

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 18:39

Hahaha Sharon :') ik vind ze echt heel lekker, maar ze zijn op haha

Hopelijk slaat de ab kuur aan Sanne!

Komt goed ilse! :) ik houd alles heel nauwkeurig bij, en bij een dipje motiveert dat juist weer om door te gaan. Dus goed dat je gestart bent met meten!

Ik ben een klein beetje aan het balansen ivm het slechte gevreet afgelopen week/vorige week.

Lijstje vandaag:
O: 2 crackers met vlokken
T: havermout reep
L: 2 kaiser broodjes met zelfgemaakte eiersalade, glas sinaasappelsap
T: jodekoek met kaneelsuiker erop
A: biefstuk met champignon roomsaus en witbrood/kruidenboter
B: vanmorgen stukje gewandeld, en net flink bezig geweest op stal

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 18:54

Jaimy: wellicht als deze paaseitjes op zijn, dat ik dan die van Tony ga halen haha!

Gribaldi: wel echt heerlijk dat je niet meer hoeft te wegen en te meten!

Frummels: oooh dat zou me zo leuk lijken <3 mijn kleine Mojo mee op vakantie! Helaas kamperen wij dus dat is gewoon echt niet handig haha

Ilse: hoe vond je Londen? Ik ben er 2 jaar terug ook eens geweest :) leg de lat voor jezelf niet te hoog he, 750 negatief is best wel een hele hoop en ik heb altijd dat ik zo gedemotiveerd raak als ik het dan niet haal, dus daarom ligt mijn doel wat lager :D

Bhriseis: ik heb een beetje een mengelmoesje, Mojo is niet echt een standaard HTK kat, maar ook geen ras haha, een mooi blue tabby poesje en onze herplaatser Suzie is muisgrijs met wit :j eigenlijk gewone poezen, maar allesbehalve standaard haha. We hebben ze nog niet samen gehad, we laten Suzie eerst wennen aan de situatie, alles op zn tijd :) Wat leuk een schrijfgroep! Waar schrijven jullie zoal over? Wat voor hondje heb je? Prima lijstje verder toch? Voor een keertje moet dat kunnen!

BK: dat klinkt echt ontzettend gaaf en dan ben je natuurlijk lekker actief, fijn zeg! Haha je bent echt een duizendpoot zo te lezen, super joh :D Hopelijk ging het vandaag beter met bewegen!

Kelly: ach balen, maar is niet anders, komende maand weer een kans toch? :) Fijn dat je motivatie weer terug is, je kunt het, weet ik zeker! *\o/* net lijstje hoor vandaag!

Frummels; haha ik vind dat ergens wel lekker als mn benen verzuurd zijn, geeft een soort voldaan gevoel ofzo :') prima lijstje vandaag! En lekker zeg, pizza, heb ik ook wel zin in :P Eet smakelijk alvast!

Sanne: ik doe dan altijd een eetlepel kwark, eetlepel majo, beetje Italiaanse kruiden en een eetlepel water, heel simpel, maar geeft net een beetje extra smaak. De herplaatser is heel leuk, het is jammer dat ze waarschijnlijk niet mag blijven van mn vriend haha. Blegh wat balen dat je, je nog steeds niet goed voelt! Ik hoop dat de kuur van de huisarts snel aanslaat, zodat je maandag kan gaan werken :(:)

Maanlicht: prima lijstje! Hoe gaat het verder met je?

Yonker: succes, je kunt het!!

Zo, de paaseitjes zijn lekker, maar niet bijzonder, ik zou er niet voor omrijden haha!
Vandaag is mn lijstje niet zo de moeite waard, het is een slecht lijstje, maar ik ga wel -500 halen vandaag, morgen weer een dag en dan knallen we lekker door! :)