Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_lauraaa_ schreef:Klinkt leuk Gem! Doe je in juni ook mee aan de “gewone” Maastrichts Mooiste? Voor mij wordt dat mijn eerste wedstrijd!
. Op de FB - pagina van Supporter van Sport staat de aftermovie van de City Centre Trail. Ik ben een paar keer in beeld en aan het eind de eerste die geïnterviewd wordt
. Gem schreef:Heb de Marathon van Utrecht blunder meermaals op de radio in de auto langs horen komen. Het zal je gebeuren!_lauraaa_ schreef:Klinkt leuk Gem! Doe je in juni ook mee aan de “gewone” Maastrichts Mooiste? Voor mij wordt dat mijn eerste wedstrijd!
Ja, heb me ingeschreven voor de 10K, maar ben aan het trainen voor de HM. Kan een startbewijs van iemand overnemen die niet mee gaat doen. Dus als ik me tegen die tijd sterk genoeg voel, doe ik de HM. Gisteren een afstands - PR gelopen van bijna 18,5 km.
Grappig, ik heb mijn 5 seconds of fame. Op de FB - pagina van Supporter van Sport staat de aftermovie van de City Centre Trail. Ik ben een paar keer in beeld en aan het eind de eerste die geïnterviewd wordt
![]()
.
City centre trail heb ik vrijdag ook aan meegedaan, lekker op het gemakje gedaan, route van de 11km gelopen maar volgens mij horloge waren het er maar 10... Ik had in ieder geval nog over op het einde, heerlijk gevoel. Santigo_ schreef:Gem schreef:Ja, heb me ingeschreven voor de 10K, maar ben aan het trainen voor de HM. Kan een startbewijs van iemand overnemen die niet mee gaat doen. Dus als ik me tegen die tijd sterk genoeg voel, doe ik de HM. Gisteren een afstands - PR gelopen van bijna 18,5 km.
Grappig, ik heb mijn 5 seconds of fame. Op de FB - pagina van Supporter van Sport staat de aftermovie van de City Centre Trail. Ik ben een paar keer in beeld en aan het eind de eerste die geïnterviewd wordt
![]()
.
Ik val als hardlopende meelezer even binnen, maar je kunt je gewoon om laten schrijven! Ik had me eigenlijk voor de 5KM ingeschreven, maar heb geswitcht naar de halve marathon. Moest alleen het extra inschrijfgeld bijbetalen maar was geen enkel probleem! Leuk trouwens dat er meerdere bokkers mee doenCity centre trail heb ik vrijdag ook aan meegedaan, lekker op het gemakje gedaan, route van de 11km gelopen maar volgens mij horloge waren het er maar 10... Ik had in ieder geval nog over op het einde, heerlijk gevoel.
xMyrth schreef:Deze vraag is vast al vaker voorbij gekomen maar ik zie door de bomen het bos niet meer.
Na een lange periode van niet hardlopen, ga ik deze week weer beginnen. Nu ben ik op zoek naar een gratis app waarbij:
- het doel is om 5km of 10km te gaan hardlopen.
- er trainingsschema's gevolgd worden die tijdens het lopen zeggen wat je moet doen (wandelen / lopen).
Bij veel apps die ik vind moet ik uiteindelijk toch betalen... Wie o wie heeft het verlossende antwoord? Of bestaat het niet :p
apps maken kost ook geld
thanks!
Ga proberen om op een pace van 5:35/5:40 te lopen dan zou ik ongeveer onder de 2 uur moeten uitkomen. (Maar forceer niks en mocht het niet lukken dan vind ik dat ook geen issue.) Gisteren mijn laatste trainingsloopje gedaan 7km op een pace van 5:20, ging erg lekker! Nu de benen rust geven en koolhydraten stapelen.
Twijfel alleen over hoeveel gels ik mee moet nemen 2 of 3? Heb er al mee "geoefend" in de trainingen en kan er goed tegen gelukkig. 
je hebt er een volger bij. 

Hoop nu gewoon écht weer te blijven lopen en mezelf te kunnen verbeteren. Mezelf weer even een schop onder m'n kont gegeven en doen wat ik het liefst doe: in het bos hardlopen. De 20 minuten die ik daarvoor heen moet fietsen, zie ik maar als een mooie warming-up & cooling down ipv iets wat me eerder tegenhield!