[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 23:43

Niniane schreef:
De reviews die ik erover heb gezien zijn milder. Ja, mega gepigmenteerd en dus dan is fall-out niet heel gek. Je moet met je kwast niet als een idioot erin gaan, dat gaat fout. Heb het idee dat bepaalde influencers elkaar hebben beïnvloed wat betreft toon van de reviews.

Alleen denk ook niet dat je voor eén palette je techniek zou moeten aanpassen, of andere type kwasten in je collectie hebben om het maximale eruit te halen. Wat dat betreft niet echt gebruikersvriendelijk voor de hobbyist die binnen een paar minuten klaar moet zijn in de ochtend.

'Ja, maar het zijn dan ook palettes voor make-up artiesten en niet voor de normale consument.' Als je Norvina mag geloven :')

xFioon

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 07:49

Hele mooie look fenrir!

Ik ben op dit moment in Mallorca en ga vanmiddag shoppen, iemand een idee welke merken er in Spanje te koop zijn die we in nl niet hebben? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 08:04

Tytonidae schreef:
Niniane schreef:
De reviews die ik erover heb gezien zijn milder. Ja, mega gepigmenteerd en dus dan is fall-out niet heel gek. Je moet met je kwast niet als een idioot erin gaan, dat gaat fout. Heb het idee dat bepaalde influencers elkaar hebben beïnvloed wat betreft toon van de reviews.

Alleen denk ook niet dat je voor eén palette je techniek zou moeten aanpassen, of andere type kwasten in je collectie hebben om het maximale eruit te halen. Wat dat betreft niet echt gebruikersvriendelijk voor de hobbyist die binnen een paar minuten klaar moet zijn in de ochtend.

'Ja, maar het zijn dan ook palettes voor make-up artiesten en niet voor de normale consument.' Als je Norvina mag geloven :')

Dat is dus gewoon niet waar.
Anastasia is een merk wat zicht richt op de consument, de hobbyist zoals Niniane het noemt...
Het is dus een palette, wat niet geschikt is voor de doelgroep waarvoor hij gemaakt is en dus de definitie van een slecht product wat mij betreft.

En ik heb bijna alle reviews gezien over dit palette en ook bij de reviews die redelijk positief zijn, vind ik de uiteindelijke look totaal niet geblend.
En dat zijn echt mensen die normaal gesproken prima kunnen blenden.

Het palette is gewoon te goed gepigmenteerd, waardoor je staining krijgt en de kleur dus daar blijft zitten, waar je het in eerste instantie aanbrengt.
Als je daar van houdt, prima, maar ik persoonlijk vind een mooie, zachte, goed geblende lijn mooier.

En wat de fall out betreft, Anastasia zelf heeft al toe gegeven dat hij niet goed gepressed was en dat ze dat bij de volgende batch op gaan lossen.

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 08:58

Dat vind ik juist zo sneu. Zij maken het palet verkeerd, geef de consument dan niet de schuld...
Dat is haar echt niet ten goede gekomen.

Individu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 09:57

Ik heb me zo verbaasd over de reviews op youtube en de fall-out + het probleem met het blenden.
Ik zou er dus niet mee kunnen werken. Ik hou ook van mooie zachte uitgeblende lijntjes. Ik vind het raar want je neemt aan dat zo'n eindproduct echt een aantal keer goed getest is. Bij het testen zullen ze ook wel de eerste paar keren de pan in gegaan zijn met de normale kracht en een normale kwast. Daar moet het dan toch ook opgevallen zijn dat er veel te veel pigment vrij komt en het moeilijk te blenden is? Het schijnt dat ze de formule heeft veranderd tegenover het MR palette. Ben echter alleen niet op de hoogte of er inmiddels wat gedaan is aan het palette vanwege alle klachten? Wel iets gehoord over opnieuw pressen. Maar wordt de formule ook aangepast?
Denk dat het slim zou zijn om dezelfde formule van het MR palette te gebruiken aangezien ABH daar wel succes mee heeft geboekt.

Individu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 10:00

Ik vind de kleuren combinaties overigens ook niet mooi. Je weet wel dat beautyvloggers hun looks namen geven zoals 'sunset' bijvoorbeeld. De looks die ik heb gezien met het subculture palet doen mij denken aan 'industrial'. Als ik die look en kleuren zie denk ik aan een oude groene verroeste auto op een verlaten industrie terrein.

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 10:33

Ik vind de kleuren wel cool maar zou ze niet gebruiken :P Alleen nu doet iedereen zo van 'eindelijk goede review van subculture' en dan denk ik dat heeft je 1000 pogingen geduurd en het blenden is nog grijs en raar... Tis alsof alle BGs zich moeten bewijzen ofzo

Individu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 10:55

Ik vind het een heel raar gebeuren allemaal. Net als het Too Faced/Nikkietutorials gebeuren. In haar video heeft ze perfecte swatches en alles ziet er super uit. Maar de reviews waren om te huilen. Bij Nikkie en Too Faced denk ik echter dat Nikkie echt genaaid is. Zij zou zelf nooit een slecht product op de markt brengen en verkopen voor die prijs aan haar fans en subcribers. (Review van beautylab.nl was dan wel weer goed en de swatches zagen er helemaal prima uit.)

Gelukkig krijgen kopers van de subculture palette een refund als ze niet tevreden zijn. Hoe dat is gegaan met Nikkie weet ik niet. Voor Nikkie vond ik het echter echt super banketstaaf. Ze was zo blij, gelukkig en trots. Wil heel graag haar palette kopen maar durf het niet. Ben nu aan het 'sparen voor haar Highlighter and Liquids. Daar heb ik alle vertrouwen in :)

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 12:06

Ik vind de kleuren wel echt geweldig. Heeft flink wat weg van het ABH by Mario palette plus is een keer wat anders dan normaal. Je wordt tegenwoordig helemaal doodgegooid met warm shades hier en warm shades daar.

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 15:11

:j daarom vond ik de kleuren ook echt cool, lekker anders. Maar ik draag alleen maar nude bruin kleuren :')

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 20:18

Zo..ik was vandaag bij de douglas....maar 2 soorten poeder van smashbox. Ben ik toch maar ergens anders voor collistar gegaan ( is mijn foundation ook ). Huidige poeder is bijna op dus moest deze week wel een nieuwe hebben...en geen zin om ergens anders heen te gaan. Ik vind het maar karig bij douglas

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 21:22

Dat is bij de Ici niet veel anders hoor. :+

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 21:25

Hier hadden ze het niet meer bij de ici....waardeloos zeg

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 09:14

Afbeelding

mijn look vandaag

Individu

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 11:12

Mooi Cinnepin, erg zacht. Leuk! :)

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 12:13

Dankjewel :)

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 13:10

Mooie lieve look. Past bij je

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 15:40

Klaar voor een avondje uit. Nog heel bedeesd gehouden.
Lipstick moet nog. Maar hebben eerst nog een bbq
Afbeelding
Afbeelding
Houd echt van de mary loumanizer

Afbeelding

Individu

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 15:51

Je highlighter is mooi.

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 17:00

Tnx phoya

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 17:47

Avelien, ik vind jouw wenkbrauwen erg mooi van vorm

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 18:46

Iemand trouwens de nieuwe NYX Elements collectie gezien? Gaaf concept!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 09:14

Ik zag er idd wat van langskomen en ziet er zo inderdaad goed uit!

Avelien shiney! Staat mooi!

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 10:07

Mooi zacht idd cp!

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 10:11

Mooi cinnepin, ook gematcht met je outfit :)

Avelien ook mooi! Wel knallend maar toch ook niet te heftig

Ik heb dit gekocht in Mallorca:
Afbeelding

Gelijk deze look ermee gemaakt:

Afbeelding
Afbeelding