ik ben inmiddels 17 kilo afgevallen
en ik en rete trots op mezelf
Toch ben ik niet zo van mezelf belonen ofzo. aller eerst heb i niet echt het geld en de andere kant, hoe kan ik mezelf extra belonen dan.. bij mij gaat afvallen nu weer langzaam, maar het gaat iig
stapje voor stapje en ik ben er echt blij mee! voel me stukken beter en dat merk ik vooral als ik bijv stukjes loop. ik zweet niet meer als een otter als ik ook maar een beetje bewogen heb! Dus we gaan lekker verder 
Pasi, je hebt ook gezonde snacks als je echt wat eten wilt. komkommer of wortels tussen door kan eigenlijk altijd. Ik had het altijd willen eten ook heel erg. maar ik zag in dat dat ook dus het probleem werd. Ik eet dus op gezette tijden. Verder haal ik gewoon alles wat ongezond is niet meer in huis. want dat is vragen om problemen
en nu gaat dat stukken beter! ik ben nu 4 maanden bezig ongeveer, en ik kan er steeds beter van afblijven. 4 weken geleden kreeg ik 7!! tony chocoloney repen van mijn vriend. daar zijn er 4 weken later nog 5,5 van over. Gewoon af en toe een stukje. netjes afgewogen binnen de 1500 kcal die ik van mijzelf mag. Het is discipline dat zeker! maar toch lukt dat uiteindelijk
ik denk dat je gelijk hebt. Ik kan nu ook eindelijk echt blij zijn met wat ik bereikt heb. Heb mezelf beloond ook, krijg binnen nu en een paar dagen een paar mooie nieuwe rijlaarzen binnen 

) maar koop ik nu standaard kleine uitdeelzakjes. Die mag ik alleen als ik een magere maaltijd op heb die dag. En dan natuurlijk maar 1 zakje
.