Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
donnar schreef:Oh ja ik ook! Ik denk dat ik het allemaal maar moet kopen haha
Weten jullie trouwens een mooie assige bronzer/contour? Die van mij zijn beide een beetje oranje en krijg eigenlijk nooit echt het effect dat ik zou willen. Moet daarvoor een assige tint hebben denk ik, en een wat donkerdere..
Jodie_ schreef:Zoooo even een hele drukke paar dagen gehad en ik kon een stuk of 25 pagina's bijlezen. Een beetje teveel om op vanalles te reageren dus ik ben er vanaf nu maar gewoon weer bij.![]()
Ennnn gister kwamen -op 3 na- m'n limecrime dupes binnen! Dat moest ik gelijk swatchen natuurlijkook m'n douglas bestelling met 2 NYX lip lingeries en Mac prep & prime lip kwamen gister. Woeeee!
Gelijk ook maar even 'stash' foto's gemaakt, langzaam maar zeker begint het ergens op te lijken. Het is alweer moeilijk voor te stellen dat ik een halfjaar geleden alles nog in 1 zo'n organizer kon doen, en eigenlijk alleen eyeliner, mascara en wenkbrauwspul in huis had en gebruikte.
De limecrime dupes:
[ [url=m/8GKcBy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Swatches:
[ [url=m/QKAamc.jpg]Afbeelding[/url] ]
M'n lipsticks: links limecrime dupes en NYX SLC's, midden MAC, rechts overige waaronder wat oude goedkope lippenstiftjes, de NYX lip lingeries, een LA Splash en Sleek Birthday Suit. Ook m'n prep & prime, lipscrub, lip plumper etc en helemaal rechts alle lipliners en oa setting en fixing spray, aqua priming base, primer etc.
[ [url=m/bddgjj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mascara's en wat kwastjes, oa oude en een hoop oogschaduw kwastjes die ik eigenlijk nooit gebruik omdat ik nooit oogschaduw op heb. Wil ik wel vaker gaan doen dus ach, dan heb ik ze maar mooi vast
[ [url=m/AxWZTK.jpg]Afbeelding[/url] ]
De kwasten, een aantal van mijn meest gebruikte staan er niet bij op want die lagen nog te drogen, maar voorste glas de rest van meest gebruikte/fijnste, daar achter de afwasborstels, en daarachter mijn eerste cheap ass set van Ali die nu dus langzaam maar zeker kwast voor kwast wordt vervangen.
[ [url=m/ewL3fC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Face lade, oa contour palettes, blush, highlighter, poeder en wat oude foundations.
[ [url=m/JrrlFx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Beginnende collectie oogschaduw palettes, en links twee oude van vroeger en mijn pomades.
[ [url=m/qOipSP.jpg]Afbeelding[/url] ]
En de laatste relevante lade, de rest is voorraad en reserves etc. Nepwimpers, sponsjes (rest lag te drogen), kwastenreiniger, en m'n oog- en wenkbrauw spulletjes oa browwiz, liquid eyeliner, gel eyeliner en tarte wimperkruller. Waar ik tegenwoordig echt bij zweer overigens
[ [url=m/atXhoS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zie nu dat de kwaliteit weer om te janken is zo door de upload. Hoop dat de swatches enzo nog een beetje leesbaar zijn haha!
Drunksheep schreef:Reageer later vandaag nog op iedereen, maar moet even mijn blijdschap kwijt!![]()
[ [url=m/TNmuJG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn vriend en ik huren vanaf vandaag een studio'tje samen
BloemBloem schreef:Heb vandaag bleached op ben verliefd! Volgens mij lijkt die op mehr.
Trouwens ben ik in de war of gaat Kaygee een deze dagen trouwen?
Shizzel schreef:BloemBloem schreef:Heb vandaag bleached op ben verliefd! Volgens mij lijkt die op mehr.
Trouwens ben ik in de war of gaat Kaygee een deze dagen trouwen?
Lucky you! Bleached komt bij mij uit de pan als een my lips but not better.
Friem, die Ofra charmed en manhattanben benieuwd wat je lippen ermee gaan doen!
Jodie je stash![]()
DS gefeliciteerd!!!![]()
Op alie kijk ik ook alleen naar goedkoopste. Dispute is zo aangemaakt en die werken allemaal in China en kreeg ooit een berichtje toen ik een klacht had en refund wilde of ik alsjeblieft 5 sterren wilde achterlaten voor de service anders werd 'ie nog ontslagen.Dus dispute win je best makkelijk daar.
En Emma: gewoon limecrime velvetines intypen, heb je ze zo.
m