Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
noakim0203 schreef:hoi! even een vraagje, ik heb mijn navelpiercing morgen 3 dagen, en was gewoon van plan om naar paardrijles te gaan dan. Is dat wel verstandig nou hij nog wat gevoelig is? krijg je niet irritatie van het 'gewiebel'? en is een pleister erover dan handig of juist niet doen? niet dat ik als een zak aardappelen op het paard zit hoor, maar ik voel hem ook nog wel behoorlijk als te enthousiast de trap op ren bijvoorbeeld. Het gaat tot nu toe erg goed nergens last van, ik wil dat niet verpesten omdat ik perse met mijn dwarse kop wil gaan paardrijdendus graag wat advies!
Spelt schreef:Eulogy schreef:Ik heb gister m'n tepelpiercing laten zetten en serieus... De minst pijnlijke piercing die ik heb laten zetten, ik voelde helemaal niks en moest zelfs kijken of de naald er al in zatIk snap er nog steeds niks van
Ik vond ze ook wel te doen hoor! Vond mn rook pijnlijker als ik daar aan terug denk
Pepperrr schreef:TheNovelist schreef:Eindelijk een afspraak gemaakt om morgen mijn tepelpiercings te laten zetten! Here we go!
Whoeee succes!!
Stiekem wil ik ze ook, vind ze zo badass. Maar denk dat mn ouders er niet zo blij mee zullen zijn.
Ben wel serieus aan het nadenken of ik een septum laat zetten..
TheNovelist schreef:I got them!
Wauw dat viel echt super mee zeg! Klein prikje and done! Super blij mee
Yonker schreef:Hmm ik zit te denken om over te stappen op rose goude oorbellen/piericings. Probleem is alleen dat veel rose gouden oorbellen verkleurde, ik wil eigenlijk die ik gewoon in kan houden met douchen enzo. Iemand enig idee waar ik dan op moet zoeken of waar ik zoiets koop?