O; 2 volkoren boterhammen met pure hagelslag
T; Speltcracker met boter en zelfgemaakte jam
L; Bak yoghurt met zaden en een banaan
T; Gekookt ei
A; snijbonen en hamburger
Komt nog wel wat bij en ik hoop niet de chips.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Simoonzel schreef:Ik ben ongesteld en verveel me dus ik wil nu echt continu eten.
Heb gelukkig alleen nog ontbijt, lunch en wat fruit op. Wel al 3x voor de koelkast gestaan om chocola te pakken en toen weer omgedraaid. hhnnggggnnnnn
IMANDRA schreef:Oeps... Vanwege allemaal omstandigheden niet meer aan gedacht te eten vandaag #slechtslechtslecht...
Ben ook pas rond 11/12 thuis dus wordt nog wat lol.. Heb geen honger dat scheelt. En als ik vandaag weinig binnen krijg is t alvast balansen voor morgen, dan familie BBQ haha.
Gemiddeld in de week zit ik wel netjes aan m'n kcal denk ik!
Meliaforever schreef:IMANDRA schreef:Oeps... Vanwege allemaal omstandigheden niet meer aan gedacht te eten vandaag #slechtslechtslecht...
Ben ook pas rond 11/12 thuis dus wordt nog wat lol.. Heb geen honger dat scheelt. En als ik vandaag weinig binnen krijg is t alvast balansen voor morgen, dan familie BBQ haha.
Gemiddeld in de week zit ik wel netjes aan m'n kcal denk ik!
Ik kan dat echt niet. Dan val ik gewoon om.
Maanlicht schreef:Een smoothie maken met fruit (banaan, aardbeien, perzik etc), yoghurt/karnemelk/amandelmelk en havermout?
Of crackers met beleg? Of gewoon yoghurt met fruit? Of havermout/brinta?
Aria_zz schreef:Ik kwam net banaan pannenkoeken tegen, enkel ei en banaan, toch eens uitproberen![]()
Croyslover, eventueel een müslie met yoghurt? Of havermout, kun je met amandelmelk, rijstmelk, gewone melk, water mengen en opwarmen en eventueel appel, banaan etc bij doen, lekker stevig en absoluut goed voor de lijn, zelfs als je er wat meer van eet.