Ik vind de Maybelline Fit Me ook een hele fijne concealer Iets minder dekking dan m'n pro longwear maar de fit me gebruik ik vaak als ik alleen even wat wil retoucheren in mijn gezicht maar geen foundation wil dragen
ik gebruik van garnier soort pen, is speciaal spul tegen puisten met kleuring.. ideaal voor rode plekjes en kleine oneffenheden voor als ik geen foundation wil dragen
Connie
Geplaatst: 28-12-14 16:37
Yv_ schreef:
Zoeva kun je ook bij TMUS kopen, daar zijn de verzendkosten 3,95.
Klopt haha, maar de totaalprijs maakt uiteindelijk niet veel uit. Dan is de originele webshop zelfs goedkoper
NYC2B
Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-14 17:11
Drunksheep schreef:
Ik heb net Wicked en Salem van de Lime Crime Velvetines kunnen overkopen van iemand
Mijn favoriete concealer is de Pro Longwear van MAC. Blijft als een huis zitten en is mooi op te bouwen.
Wil deze week sowieso nog even langs Ici Paris XL, heb van mijn schoonvader een VVV bon gehad, en bij Ici Paris wordt 'ie 5 euro extra waard. En wil nog steeds een mooie nude lipstick dus mooie timing dacht ik
Iemand een idee wat een mooie nude is voor iemand die een gele ondertoon heeft en heel licht qua huidskleur is?
Hmm echt mooie nudes heb ik nog nooit echt gevonden bij andere merken dan MAC. Maar Dior heeft een nude lijn, misschien dat daar wat voor je bij zit? Ik heb Grège, die is ook het meest geschikt voor een warme ondertoon. Ik heb ook een lichte huid, maar niet extreem licht oid dus misschien dat ie op een heel lichte huid wel wat oranje uitvalt. Persoonlijk vind ik rozige nudes ook mooier. Of Desirable van Estee Lauder? Al vind ik die niet echt nude maar meer een mooie zacht roze kleur.
Drunksheep
Geplaatst: 28-12-14 19:22
Lastig misschien, maar ik heb meer met bruintinten enzo. Maar zoek eigenlijk ook meer een matte lipstick. Wordt echt een lastige zoektocht, maar zal wel advies vragen in de winkel.
Hebben trouwens ook weer 25% korting op lipsticks.
Volgensmij is het niet echt die 50 (toch?) euro waard. Had toen eens meegekeken met Beautygloss, die deed dat toen een paar weken, maar zag niet echt wonderbaarlijke dingen oid.
Daar kan ik weinig over zeggen want ik heb maar weinig kleimaskers, en die ik heb doen weinig voor mijn huid.
Je zal heus een hoop betalen voor de naam hoor, en het is echt geen photoshop in een potje. Maar goed spul is het voor mijn huid echt wel en ik vind 't de $70/75? echt wel waard. Ik doe nu heel zuinig met die van mij want ik heb nu echt het geld niet om een nieuwe te kopen
xNavatu
Geplaatst: 29-12-14 17:00
Nog random aanraders.. ik heb zin om heel mn bankrekening te plunderen..
Mn hondje is net ingeslapen.. 2 dagen voor mn verjaardag, nu al de poedersuiker verjaardag aller tijden..