Hahah, gelukkig maar dat er zoveel verschillende mensen zijn toch! Als je ons drieen toevallig achter elkaar hebt om te knippen, geloof ik nooit dat je bui daar heel vrolijk van word
Ben benieuwd Jolien! Die nail balsem en cuticle balsem vind ik echt MEGA fijn!
Leuk kleurtje Yv! Ik heb al zoveel van die kleurtjes haha
PeelSlowly
Geplaatst: 21-04-15 10:13
Rimmel Red Hot Chilli Pepper - een misnomer want dit is een echte koraal. Mijn mobiel heeft moeite de kleur weer te geven maar als je googlet op coral colour is de eerste afbeelding een close match.
Tazzey
Geplaatst: 21-04-15 10:33
Hij staat je mooi!
Ik heb vandaag een nerdy nail topic op mijn blog. Een apparaatje dat je duimnagel veranderd in een trackpad voor je mobiel.
Yv_
Geplaatst: 22-04-15 08:17
Wat een bijzonder ding... Zou er zelf niet mee gaan lopen
Haha ik ook hoor Amanda! Maar deze leek zo anders in het flesje door de shimmer... Alleen komt die niet op de nagels . Ach, een stuk of 50 mintgroentjes is heus niet erg . Toch
Staat je prachtig PeelSlowly! Ik hou van zulke kleurtjes .
Nieuw setje bij vriendin, hele mooie grijs/beige tint en het blommetje wint aan populariteit:D Grappig altijd, meestal volgen we elkaar op, als 1 kleurtje een succes was bij de ander willen we die allemaal haha. Ben bij haar langs geweest dus had alleen nog de roos als ondergrond, die kennen we inmiddels wel maar tis niet anders:) Stempeltje en stempellak van ebay, merk bornpretty store
Laatst bijgewerkt door dazzletrofke op 22-04-15 09:06, in het totaal 1 keer bewerkt
Dahlia is mooi, dat hele merk is volgens mij super! En neon glitter topcoat ik heb er één van Claire's waar veel te veel basis in zit de bruidsnagels zijn ook weer keurig!
Tazzey
Geplaatst: 22-04-15 11:00
Ik zou zelf ook niet snel met zo'n ding gaan lopen maar ik vind de ontwikkeling wel grappig. Ik vind het vooral heel knap dat ze dat in zo'n klein ding weg kunnen proppen.
Dahlia en Untz zijn gaaf! Ik vind Untz wel de minste uit de collectie.
Ik heb vandaag China Glaze Trip of a Lime Time. Echt zo'n "ik weet het niet" kleurtje. Het ene moment vind ik hem gaaf en het andere weer niet. Matte is hij wel mooier, vind ik dan hè.
Matt zeker mooier Tazz, vind dat ook altijd zo'n apart kleurtje die soms heel goed staat maar eigenlijk nooit mooi oogt.
Die dahlia is super mooi, is die foto aanpassing niet hetzelfde wat sommige foto album websites doen, ff automatisch pimpen?
Die van jouw vind ik ook echt schitterend Peel, alleen die naam is idd maf.
Anoniem
Geplaatst: 22-04-15 12:15
Ik hou juist van dit soort pretty/ugly kleurtjes. Hij doet met denken aan Fiercly Fiona van OPI, een van mijn favorieten
Yv_
Geplaatst: 22-04-15 12:15
Oh bah, geel, niet mijn ding . Heb het nu echt geprobeerd maar blijf het gewoon niet mijn kleurtje vinden .
Ik heb geen idee Dazzle.. Vond het zo raar! Zat die post ff na te kijken op spelfouten en ineens zie ik een knalblauwe lak.. Zo raar! Ik foto verwijderd, opnieuw geüpload, zelfde probleem. Ik in mn foto's kijken, daar was-ie wel gewoon normaal hoe die ook op mijn nagels was! Snap er echt niets van.. Blogger heeft helaas geen helpdesk, ook zoiets raars.. . Maar via een andere site geüpload zodat de kleur gelukkig wel kleurecht is. Dan maar via een omweg
Nou ja Madonna, ik had dat filmpje toen je het poste gewoon gezien maar niet opgeslagen als: De verbouwing is af! Dat hoofd van mij:P Tof hoor!
Ben echt blij met de tafel, het arme diertje was zo verwaarloosd. De stofzak met vijlsel zat zo bomvol, de stofzak stond helemaal bol en met het losmaken van de afzuiger kwam er nog een lawine uit. Wel goede bevestiging dat dat ding werkt haha. Bovenste laatjes vol plakkerige gel.. Heb bij de action van dat deco folie gehaald en de binnenkant beplakt want zelfs na een aceton behandeling zag het er niet je van het uit.
Mooie tafel en mooi verbouwd ladymadonna! Meh, die fiona-kleur is in ieder geval niet mijn ding haha. En geel ook niet.. staat me ook niet met mijn huidskleur haha.