Ik kom hier even binnen vallen, ik zou graag jullie advies willen

Groetjes Martine
Ik vergeet erbij te vermelden dat ik al 2 keer naar de shop ben geweest en heb gekeken en gesproken met de mensen daar. Het zag er netjes uit.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
savasan schreef:Ah dat is wel een goed idee! De shop waarvan ik denk dat het er goed uitziet is deze: https://www.facebook.com/TattooIlCasto/timeline
Zelf kijk ik vooral naar de black/white tatoeages aangezien dat ook de stijl is die ik wil...
savasan schreef:Mroes_1992 schreef:Welke omgeving kom je vandaan? Misschien heeft iemand hier tips voor je!
Ik woon in Tilburg! Hoewel het me echt niet uitmaakt een stuk te moeten reizen, andere kant van het land wordt lastig aangezien ik met het OV moet maar ik gok dat er niet alleen in Friesland goede artiesten zitten!
wreckh schreef:Ik heb 2 kleine tattoos in Emmen laten zetten. Deze zijn niet zo heel netjes gezet. Als ik de grotere werken zie word daar meer aandacht aan besteed. Maar ik miste daar echt een stukje advies en service. Ik had gewild dat ze bij mijn kleine tattoos hadden gezegd, maak er nou een mooi kunstwerk van en doe het niet zo klein. Daarna nog een keer geweest met zusje en moeder omdat we met zijn 3 en een tattoo wilden, maar toen ook weer geen service. Er werd niet meegedacht. Ik heb een ontwerp laten maken en ervoor betaald. Vond het ontwerp lelijk en lang niet wat ik in gedachte was. Was jammer dan en ben zo weer weg gestuurd. Heel jammer vind ik, gemiste kansen. Ik zou er niet zomaar weer heen gaan.
Nessa schreef:
xJurdyWonanx schreef:Ik kom weer eens binnenvallen, lees alweer een hele tijd mee en komen echt gave tattoos voorbij.
Ik heb mijne anderhalf jaar terug laten zetten en nog altijd blij met het idee maar vind hem niet echt netjes of bijzonder meer, dat komt vooral omdat hij wat doffig geworden is en ik toendertijd niet terug ben gegaan voor bij te werken. Wat raden jullie aan, terug gaan naar originele shop en enkel laten bijwerken of ergens anders heen gaan en kijken of ze er wat mooiers van kunnen maken. Heb zelf niet veel kijk erop dus vandaar dat ik jullie hulp vraag.
http://i61.tinypic.com/j8dutc.jpg
Ik woon trouwens in zuid Limburg maar wil er best een stukje voor rijden, in bezit van auto.
Joolien schreef:Tinkerloos schreef:Dat denk ik ook.
Had jij nou iets met wolken Joolien?
Nog niet, ben ik wel ooit nog van plan. Weet alleen nog niet waar. Maar wacht, misschien een halve sleeve... Lightbulphahaha.