Ik kom hier even binnen vallen, ik zou graag jullie advies willen
Ik ben Martine, 23 jaar en wil binnenkort een tattoo laten zetten. Nu denk ik dat ik ga voor de tattoo shop in emmen: http://www.finelinetattoo.nl/. Ik zag dit topic voorbij komen en dacht kan altijd naar jullie ervaringen vragen, dit word mij eerste tattoo en ben dus niet heel erg ervaren. IK heb gekozen voor deze shop omdat ik veel goede recensies had gelezen en de tattoo's er mooi en netjes uit zien. Hebben jullie hier ook goede (of slechte) ervaringen mee?Groetjes Martine
Ik vergeet erbij te vermelden dat ik al 2 keer naar de shop ben geweest en heb gekeken en gesproken met de mensen daar. Het zag er netjes uit.

zij zet idd goede tatoo's! Mijn dietiste zat in het kantoortje naast haar haha dus ik heb regelmatig even kunnen spieken. Toendertijd zelf ook contact met haar opgezocht voor mijn tattoo, maar ze wilde hem zelf niet doen (kreeg echt het gevoel dat ze zich daar te goed voor voelde, omdat mijn ontwerp in eerste instantie klein was), en probeerde me af te schuiven op haar apprentice maar die vond ik gewoon niet mooi werken. Uiteindelijk ben ik met de 1e bij joy uitgekomen en daarna met mn 2e bij tattoo Mirr in heerenveen, vond ze beiden zoveel vriendelijker en toegankelijker dan Maaika.