[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

femmy91

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 22:54

Hoi hoi,

Ik kom hier even binnen vallen, ik zou graag jullie advies willen :o :)) Ik ben Martine, 23 jaar en wil binnenkort een tattoo laten zetten. Nu denk ik dat ik ga voor de tattoo shop in emmen: http://www.finelinetattoo.nl/. Ik zag dit topic voorbij komen en dacht kan altijd naar jullie ervaringen vragen, dit word mij eerste tattoo en ben dus niet heel erg ervaren. IK heb gekozen voor deze shop omdat ik veel goede recensies had gelezen en de tattoo's er mooi en netjes uit zien. Hebben jullie hier ook goede (of slechte) ervaringen mee?

Groetjes Martine

Ik vergeet erbij te vermelden dat ik al 2 keer naar de shop ben geweest en heb gekeken en gesproken met de mensen daar. Het zag er netjes uit.

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 22:57

savasan schreef:
Ah dat is wel een goed idee! De shop waarvan ik denk dat het er goed uitziet is deze: https://www.facebook.com/TattooIlCasto/timeline
Zelf kijk ik vooral naar de black/white tatoeages aangezien dat ook de stijl is die ik wil...

Oej. Wat slecht gezet. En de realistische stukken ook echt niet mooi.
Als je hier van houd raad ik vintage tattoo in Breda aan. Andy davies.
http://www.vintagetattoo.nl/
Laatst bijgewerkt door Nessa op 09-01-15 23:09, in het totaal 1 keer bewerkt

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 23:04

savasan schreef:
Mroes_1992 schreef:
Welke omgeving kom je vandaan? Misschien heeft iemand hier tips voor je!

Ik woon in Tilburg! Hoewel het me echt niet uitmaakt een stuk te moeten reizen, andere kant van het land wordt lastig aangezien ik met het OV moet maar ik gok dat er niet alleen in Friesland goede artiesten zitten! *D

Weet niet wat je precies voor stijl wilt? Ik ga altijd naar Tilburg voor mijn stoerdere inkt en Weert voor de lieve meisjes inkt :D

wreckh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 23:07

Ik heb 2 kleine tattoos in Emmen laten zetten. Deze zijn niet zo heel netjes gezet. Als ik de grotere werken zie word daar meer aandacht aan besteed. Maar ik miste daar echt een stukje advies en service. Ik had gewild dat ze bij mijn kleine tattoos hadden gezegd, maak er nou een mooi kunstwerk van en doe het niet zo klein. Daarna nog een keer geweest met zusje en moeder omdat we met zijn 3 en een tattoo wilden, maar toen ook weer geen service. Er werd niet meegedacht. Ik heb een ontwerp laten maken en ervoor betaald. Vond het ontwerp lelijk en lang niet wat ik in gedachte was. Was jammer dan en ben zo weer weg gestuurd. Heel jammer vind ik, gemiste kansen. Ik zou er niet zomaar weer heen gaan.

Nessa

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 23:11

wreckh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 23:17

WoW, die heeft echt mooie dingen gemaakt. Geweldig die kleuren.

femmy91

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 23:26

wreckh schreef:
Ik heb 2 kleine tattoos in Emmen laten zetten. Deze zijn niet zo heel netjes gezet. Als ik de grotere werken zie word daar meer aandacht aan besteed. Maar ik miste daar echt een stukje advies en service. Ik had gewild dat ze bij mijn kleine tattoos hadden gezegd, maak er nou een mooi kunstwerk van en doe het niet zo klein. Daarna nog een keer geweest met zusje en moeder omdat we met zijn 3 en een tattoo wilden, maar toen ook weer geen service. Er werd niet meegedacht. Ik heb een ontwerp laten maken en ervoor betaald. Vond het ontwerp lelijk en lang niet wat ik in gedachte was. Was jammer dan en ben zo weer weg gestuurd. Heel jammer vind ik, gemiste kansen. Ik zou er niet zomaar weer heen gaan.

Bedankt voor je reactie!! Ik neem ook een kleine tattoo dus zeker iets om in mijn achterhoofd te houden..

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 00:47

Mooie tattoos komen er weer voorbij!
Ik mag morgen weer in Den Bosch. Nu maar hopen dat ik kan slapen, word de eerste grote plaat :D

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 08:47

Succes visibre!

xJurdyWonanx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 08:58

Ik kom weer eens binnenvallen, lees alweer een hele tijd mee en komen echt gave tattoos voorbij.

Ik heb mijne anderhalf jaar terug laten zetten en nog altijd blij met het idee maar vind hem niet echt netjes of bijzonder meer, dat komt vooral omdat hij wat doffig geworden is en ik toendertijd niet terug ben gegaan voor bij te werken. Wat raden jullie aan, terug gaan naar originele shop en enkel laten bijwerken of ergens anders heen gaan en kijken of ze er wat mooiers van kunnen maken. Heb zelf niet veel kijk erop dus vandaar dat ik jullie hulp vraag.
http://i61.tinypic.com/j8dutc.jpg

Ik woon trouwens in zuid Limburg maar wil er best een stukje voor rijden, in bezit van auto.
Laatst bijgewerkt door xJurdyWonanx op 10-01-15 09:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 09:14

Nessa schreef:
https://www.facebook.com/maaikagrowink

haar vind ik ook echt goed. Ze zit in Heerenveen

Ik kom ook even binnen vallen :) zij zet idd goede tatoo's! Mijn dietiste zat in het kantoortje naast haar haha dus ik heb regelmatig even kunnen spieken. Toendertijd zelf ook contact met haar opgezocht voor mijn tattoo, maar ze wilde hem zelf niet doen (kreeg echt het gevoel dat ze zich daar te goed voor voelde, omdat mijn ontwerp in eerste instantie klein was), en probeerde me af te schuiven op haar apprentice maar die vond ik gewoon niet mooi werken. Uiteindelijk ben ik met de 1e bij joy uitgekomen en daarna met mn 2e bij tattoo Mirr in heerenveen, vond ze beiden zoveel vriendelijker en toegankelijker dan Maaika.

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 09:57

Ik heb verder nooit contact met maaika gehad. Zie alleen echt toffe tattoo's. Haha.

Nog een weekje voor mijn teken afspraak!!

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 10:05

Succes visibre,en ik leef met je mee!
Ben echt benieuwd hoe het je gaat bevallen en hoe je tattoo er uit gaat zien.
Zetten ze hem in 1 keer?

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 11:48

Combinatie van lettertypes vind ik bij deze wel heel tof!

Afbeelding

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 11:51

VisibreTeam schreef:
Mooie tattoos komen er weer voorbij!
Ik mag morgen weer in Den Bosch. Nu maar hopen dat ik kan slapen, word de eerste grote plaat :D

Oeh spannend! Waar ga je in db?

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 12:05

Tinkerloos schreef:
Zetten ze hem in 1 keer?

Nee sessies van 3 uur, dus zo eerst de lijnen zetten :)

Maaspoort, bij scorpio tattoo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 12:07

xJurdyWonanx schreef:
Ik kom weer eens binnenvallen, lees alweer een hele tijd mee en komen echt gave tattoos voorbij.

Ik heb mijne anderhalf jaar terug laten zetten en nog altijd blij met het idee maar vind hem niet echt netjes of bijzonder meer, dat komt vooral omdat hij wat doffig geworden is en ik toendertijd niet terug ben gegaan voor bij te werken. Wat raden jullie aan, terug gaan naar originele shop en enkel laten bijwerken of ergens anders heen gaan en kijken of ze er wat mooiers van kunnen maken. Heb zelf niet veel kijk erop dus vandaar dat ik jullie hulp vraag.
http://i61.tinypic.com/j8dutc.jpg

Ik woon trouwens in zuid Limburg maar wil er best een stukje voor rijden, in bezit van auto.

Oei daar is wel wat werk aan inderdaad... Zonde dat je niet terug gegaan bent. Ik denk dat vooral moet doen waar jij je goed bij voelt. Op zich is het een mooie tatoeage al heb ik het idee dat hij niet heel strak is gezet.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 12:11

VisibreTeam schreef:
Tinkerloos schreef:
Zetten ze hem in 1 keer?

Nee sessies van 3 uur, dus zo eerst de lijnen zetten :)

Net als bij mij.
Spannend hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 12:47

Doubtless schreef:
Combinatie van lettertypes vind ik bij deze wel heel tof!

[ Afbeelding ]

Idd heel gaaf bedacht!

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 13:15

Zo staat het erg mooi ja!
De pijl eronder vind ik vreselijk gezet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 13:15

Ik gok dat ie niet bij het ontwerp hoort :P

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 13:37

Dat denk ik ook.

Had jij nou iets met wolken Joolien?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 13:38

Tinkerloos schreef:
Dat denk ik ook.

Nog niet, ben ik wel ooit nog van plan. Weet alleen nog niet waar. Maar wacht, misschien een halve sleeve... Lightbulp :D hahaha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 14:09

Joolien schreef:
Ik gok dat ie niet bij het ontwerp hoort :P

Volgens mij wel, is ook een beetje rood en opgezet dus tegelijk gezet lijkt me.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 14:21

Joolien schreef:
Tinkerloos schreef:
Dat denk ik ook.

Nog niet, ben ik wel ooit nog van plan. Weet alleen nog niet waar. Maar wacht, misschien een halve sleeve... Lightbulp :D hahaha.

Ik heb namelijk nog heel wat vrije plek en wilde dat opvullen met wolken en lucht. Was eigenlijk op zoek naar voorbeelden en dacht dat jij het al had.
Dan ga ik wel googlen. :j