Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

chips en andere hartige dingen zijn wel in mijn straatje maar overdag op mijn werk kan ik me daar makkelijk vanaf houden. s'avonds op de bank met een filmpje is het wat...lastiger. Maar ik gun het mezelf 1x in de week wel (meestal als we naar de bios gaan) om een kinderbakje popcorn te nemen. Het moet wel leuk blijven vind ik.
dan na de lunch vul ik hem weer en die drink ik op voor 5en. tijdens de lunch drink ik meestal crystal clear of ook gewoon een glas water. En dan s'avonds meestal ook een glas.

En dat door de afgelopen 4 dagen helemaal niet te snoepen, 's ochtends kwark met muesli en fruit te nemen ipv brood en als lunch een smoothie van kwark, banaan, aardbei & havermout en 4 boterhammen ipv gewoon 6 boterhammen. Dus ik ga dit zeker doorzetten 
) en 's avonds nog 4km hardgelopen. Morgen doe ik met een vriendin mee aan de Colorrun in Breda (4km). Ik baal echt van het weer dat ze opgeven, 29/30 graden en onweersbuien. Maargoed, we gaan vrolijk door
Hopelijk komt er eindelijk eens wat verschil te voorschijn nu
Waar wil je ook al weer verschil zien?
Maar had graag wat slankere benen willen zien, aangezien ik ruim 3 weken KB heb gedaan, en hoewel ik het idee heb dat het niet zo erg flubbert als voorheen (
) zijn ze niet slanker -__-
Het doel is echter om in ieder geval onder die 70 kilo te komen en mijn droomgewicht zou terug de 65 zijn.
Eens kijken wat minder kwark eten doet 
Ik denk dat het met benen net is als met je buik. Je kan wel veel trainen maar daarvan krijg je niet ineens een slanke buik. Je kan enkel bepalen waar je spieren kweekt en zal dus ook minder 'flabber' krijgen. Ik weet niet wat je met je voeding doet? Maar ik denk dat dat naast veel bewegen toch het enige is waarmee je vet weg krijgt.