Ik loop ook met een korte nagel. Tijd geleden gestoten en aan een kant ingescheurd in het roze gedeelte, auw! Toen zo goed mogelijk gekortwiekt maar wel aan de andere kant langer, kan tenslotte niet in het roze knippen. Afgelopen week was dat ook weer een beetje gaan scheuren maar gelukkig precies langs de witte rand. Nu dus 1 ultra korte nagel en de rest mooi lang. Niet zo mooi, maar liever 1 lelijke ultra korte dan 10!
Als t niet afgebroken is zo je kunnen proberen te repareren met een theezakje, heb dat wel eens geprobeerd maar pff, mij teveel gedoe en kreeg het niet mooi ook.
Meestal mak ik ook alleen die kort. Maar als ik me er aan stoor dat alles ongelijk is dan vijl ik echt wel alles even kort. Groeit toch als een gek weer aan bij mij.
Gister pakketje bezorgd toen ik er niet was.... Nu ben ik benieuwd. Kan m vanmiddag ophalen. Moet een lakje zijn. Maar welke......
Anoniem
Geplaatst: 07-11-13 11:05
Zit er een scheurtje in of is hij alleen geknakt? Misschien kun je hem nog repareren met een theezakje? Geen idee hoe dat precies moet, maat genoeg over te vinden op YT
Vandaag een (voor mij) speciaal lakje op mijn blog. Gekocht omdat ik sentimenteel werd door de naam, had geen idee wat voor kleur het was en heb ook niet gegoogled, dus toen het pakje kwam, was het een grote verrassing wat voor kleur het zou zijn Suzi loves Sydney
Anc heb je je barry m al gelakt? Mijn suprise persoon wil graag een lakje, maar ik wil dan natuurlijk wel iets leuks geven, en dan kan ik zelf ook mee bestellen Maar ik weet nog niet welke van de textures geweldig is. Countess is goedgekeurd toch Yv?