Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 22:43

Je hebt de hele dag niks anders gegeten dan twee rijstwafels, twee koppen soep en stokbrood? Waarschijnlijk zou ik voor de middag al knock out gaan als ik zo weinig zou eten. Zelfs met een appel tussendoor heb ik voor het middageten al wel weer zin in iets!

Voor vandaag zit het shredden er trouwens weer op. Ging wel aardig, alleen die schuine buikspieroefeningen... Volgens mij word ik daar nooit goed in. :o
Laatst bijgewerkt door Chanen op 31-01-13 22:44, in het totaal 2 keer bewerkt

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 22:43

luckyboy5 schreef:
Pppff , ik wordt helemaal griezelig van hoe weinig jullie eten, ben bang dat ik toch echt de veelvraat van de groep ben , ookal probeer ik het tegenwoordig wat gezonder te doen :

o ; 2 boterhammen met pasta
t1: mini twix
t2: 2 mandarijnen
t3: banaan
t4: 1 boterham met appelstroop
l : wrap met sla ,kipkorn (hoorde kipfilet te zijn, maar de kip was op in het bedrijfsrestaurant :? )
t1 : mandarijn
t2 : bruin bolletje met kruidenkaas
t3 : 2 handen vol gemengde nootjes
d : zuurkool met magere rookworst en jus.

Eten was pas om half 7, daar zit ik nu nog vol van, dus als ik zo ga shredden dan eet ik daarna niks meer , alleen een glas water en dan naar bed
daarnaast veel thee, en een aantal cappucino, 1 beker optimelk.

Maar eh, in jullie beleving moet ik nu wel 3 keer shredden om het er weer af te krijgen _O- _O-

Oja , ik ben 1.70 en 65 kilo

Ik denk dat ik de kroon span hoor :+

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 22:45

Zoo, pff hijg puf... Ik ben ook weer klaar met mijn workouts voor vandaag.
Het ging erg goed en ik moet zeggen dat ik me erg voldaan voel nu :)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 22:46

phormicola schreef:
luckyboy5 schreef:
Pppff , ik wordt helemaal griezelig van hoe weinig jullie eten, ben bang dat ik toch echt de veelvraat van de groep ben , ookal probeer ik het tegenwoordig wat gezonder te doen :

o ; 2 boterhammen met pasta
t1: mini twix
t2: 2 mandarijnen
t3: banaan
t4: 1 boterham met appelstroop
l : wrap met sla ,kipkorn (hoorde kipfilet te zijn, maar de kip was op in het bedrijfsrestaurant :? )
t1 : mandarijn
t2 : bruin bolletje met kruidenkaas
t3 : 2 handen vol gemengde nootjes
d : zuurkool met magere rookworst en jus.

Eten was pas om half 7, daar zit ik nu nog vol van, dus als ik zo ga shredden dan eet ik daarna niks meer , alleen een glas water en dan naar bed
daarnaast veel thee, en een aantal cappucino, 1 beker optimelk.

Maar eh, in jullie beleving moet ik nu wel 3 keer shredden om het er weer af te krijgen _O- _O-

Oja , ik ben 1.70 en 65 kilo

Ik denk dat ik de kroon span hoor :+

Samen met mij wss :+

Grapjasjes12

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 22:46

Vreetzakken zijn we :')

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 22:48

Eten is zo lekker :')
Anders val ik ook gewoon om hoor, of word ik iig erg chagrijnig omdat ik zo'n trek heb :+

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 22:50

Haha dames _O- Stelletje vreetzakken! Gelukkig wel gezond en verantwoord zo te zien ;)

Pfoei de voetbaltraining van gisteren was zwaaaaar. Veel interval! Dus vandaag geshred met spierpijn in de hamstrings :oo Damn! Level 3 is veel leuker dan 2! Deze doe ik nog even door nadat ik klaar ben met de 30 dagen :)

Fiffill: ik heb precies hetzelfde. Geen enkele andere reden krijgt mij chagrijnig, maar wanneer ik te weinig eet dan moet je niet langskomen met een rotopmerking o.i.d. :+

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 22:51

Ik moet ook veel eten, maar vind het nog steeds eng als mijn tellertje boven de 1500 uit kom :o (ik heb ook meer als een jaar op 1000 kcal geleefd).

Ik moet zeggen dat hoewel ik het wel eng vindt, ik het héérlijk vind dat ik nu meer mag eten :) Hoewel ik eigenlijk niet eens weet wat ik verbruik aan calorieën. Voelt iemand zich geroepen om dat voor me uit te rekenen?

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 22:54

zo nr 4 gedaan (level 1) merk dat nu eindelijk mijn spierpijn wat afzakt! men wat had ik een last hee

Eefke85

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 23:04

Jeetje zeg!
Ik was een stille meelezer, maar nu was er even niemand thuis, dus ook maar even geprobeerd...
Ik snap nu pas wat jullie bedoelen! Zweet me een ongeluk! hahaha
Geloof dat ik een date heb met de douche ineens...

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 23:06

Pfoeh... Ik wil na de carnaval beginnen omdat we volgende week nog veel aan het bouwen zijn etc., dat is dus 11 februari.. Maar ik dacht nu alvast te testen wat me te wachten staan. Wel in 1x volgehouden maar met name last van de push ups... volgens mij snap ik die techniek gewoon niet. Bij buikspieren vooral last van nek. Maar het voelt wel heel goed. Dus ik ga zeker starten. Pittig hoor, haha!

Ik zag dat er meerdere vegetariërs in dit topic zitten. Wat gebruiken jullie als vervanging voor kaas bijv op brood.

Ik houd niet van zoet dus eet nu vooral sandwichspread en light philadelphia. Ik was wel benieuwd wat jullie doen voor de afwisseling.

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 23:06

Eefke85 schreef:
Jeetje zeg!
Ik was een stille meelezer, maar nu was er even niemand thuis, dus ook maar even geprobeerd...
Ik snap nu pas wat jullie bedoelen! Zweet me een ongeluk! hahaha
Geloof dat ik een date heb met de douche ineens...

Hier hetzelfde haha!
Maar ik ben wel overtuigd nu! En jij?

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 23:07

pfff, dag 7 (?) zit er ook weer op. Ondanks dat ik bijna doodga bij de eerste 'kracht'ronde ging het wel fijn. Ook die eerste ronde gaat beter, maar nog steeds ligt het qua niveau een beetje achter vergeleken bij de rest van de work out :P
Had eigenlijk geen zin, maar dit topic is zeer motiverend.. :)

luckyboy5

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 23:08

fifill en phorm : mag ik een daglijstje van jullie zien? Voel ik me wat minder bezwaard :o en misschien heb je nog goede tips hoe het veel én gezond kan zijn , want dat vind ik nog wel eens moeilijk. Dan heb ik het met fruit wel een keer gehad en ga ik toch snoepen.

mrulbe : kom maar op met je lijst : een schatting van je calorien is in een minuut gemaakt .

dito ma de 4 de keer gaat het veel beter met de spierpijn, al blijft het in de benen nog wel een beetje "hangen"

Vandaag dag 8 alweer: was verbaasd dat ik al zo lang bezig was :P , gelukkig bijna naar level 2 , ik verveel me inmiddels behoorlijk bij level 1 en zweet ook bijna niet meer!
Ik heb altijd met periodes heel veel getraind en dan merk je dat je zo weer in conditie bent als je weer begint. Dan ga je niet meer echt zweten van een half uur. Ik hoop dat ik met level 2 weer eens "lekker kapot" ben na de training!

Maar eens vroeg naar ben vanaaf ! Trusten! :wave:

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 23:10

%) Die workout was stiekem toch niet zo slim. Halverwege een pauze moeten nemen, omdat ik haast flauwviel. En erna ook nog 10 minuten plat gelegen. Bijkomen met een water en een mandarijntje, maar voel me zeker nog niet lekker. Alles klinkt zo ver weg..
Wel trots dat ik het heb afgemaakt :D

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 23:12

Ik had dag 29 er al opzitten, maar besloten nog even een leveltje 2 te doen na Wie is de Mol. Merk dat ik opeens spierballen (nja -tjes) begin te krijgen. Opzich niet heel verkeerd, liever dat dan geflabber eronder, maar ze moeten niet te groot worden. Shred overigens niet met zware gewichten (1kg)

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 23:12

Luckyboy5 thanks!
- op doordeweekse dagen ga ik volle dagen naar school of loop ik stage in een dierenkliniek (5 dagen per week)
- 3 avonden in de week werk ik 3 uur in een supermarkt achter de klantenservice
- 5/6 dagen in de week doe ik 6 week six-pack
- 7 dagen in de week doe ik 30 day shred
- ik werk op zaterdag een volle dag (8/10 uur) achter de klantenservice.

Rebel_Jits neem op tijd je pauze! Dat is belangrijker als je workout afmaken hoor :oo Denk aan je lichaam!

Estera

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 23:17

Ik zal eens wat dagen aan voeding plaatsen. Ik ben van een zwaar ongezonde eter (lees: geen fruit, weinig groenten en veel chips, koekjes en chocola, vaak als complete maaltijdvervangers) naar een gezond menu gegaan. Ik wil minimaal 1400 kcal nuttigen en meestal zit ik tussen de 1700 en 2000 kcal in. Ik probeer dat wat af te wisselen, vooral omdat ik nog 4 kilo kwijt wil. Ik heb nooit cal geteld, maar ik hou het nu even bij, want ik wil mijn lichaam absoluut niet de vernieling in helpen.
Sinds 4 januari ben ik nu een 2,5/3 kilo kwijt. Ik heb geen enkele keer honger gehad en ik ontbijt met een ontbijtreep voor het gemakkelijke (eet ik vaak in de auto).

26 januari 2013
200 ml Optimel 66 kcal
1 ontbijtreep 234 kcal
30 gr nootjes 189 kcal
1 bruin hard puntje met grilworst (64 kcal) 240 kcal
2 gekookte eieren 136 kcal
2 appels, geschild met 25 gr rozijnen (85 kcal) 225 kcal
200 gr sperziebonen, gekookt met zout 50 kcal
1 kipfilet 300 kcal
gebakken aardappelen, 200 gr 238 kcal
Knoflooksaus ed 150 kcal
2 Snack à Jacks 122 kcal
--------------
1950 kcal

30 januari 2013
200 ml Optimel 66 kcal
1 ontbijtreep 234 kcal
200 ml magere melk 64 kcal
Whey eiwit 90 gr 355
Mie met rundvlees en groenten 470 kcal
2 appels, geschild met 25 gr rozijnen (85 kcal) 225 kcal
2 boterhammen met gegrilde kip 232 kcal
1 peer, geschild 72 kcal
1 eierkoek 195 kcal
------------
1913 kcal

31 januari 2013
200 ml Optimel 66 kcal
1 ontbijtreep 234 kcal
Yoghurt banaan 250 ml 163 kcal
1 banaan 124 kcal
2 appels, geschild 140 kcal
100 gr aardappelen, gekookt 86 kcal
400 gram bloemkool, gekookt 92 kcal
190 gram kipfilet, gebakken 300 kcal
3 Snack à Jacks 183 kcal
-------------
1388 kcal

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 23:18

Rebel_Jits schreef:
%) Die workout was stiekem toch niet zo slim. Halverwege een pauze moeten nemen, omdat ik haast flauwviel. En erna ook nog 10 minuten plat gelegen. Bijkomen met een water en een mandarijntje, maar voel me zeker nog niet lekker. Alles klinkt zo ver weg..
Wel trots dat ik het heb afgemaakt :D

Als het misgaat moet je stoppen hoor! Gezondheid gaat voor, dan liever een dagje extra.
En nu goed water drinken :)

Visitor

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 23:22

Karin, het valt mij ook op dat de mensen die hier posten wat/hoeveel ze eten echt (althans in mijn ogen) heel weinig eten. Ik ben ook maar 1.66 maar eet denk ik het dubbele van wat ik voorbij zie komen. Ik eet wat ik wil en ik ben niet dik. Juist omdat ik er niet echt op let, krijg ik het idee. Maar ik krijg sowieso het idee dat de meesten hier echt bezig zijn met afvallen, in plaats van gewoon lekker sporten en jezelf goed voelen doordat je beweegt en gezond en lekker eet. Dat vind ik erg jammer. Vooral voor henzelf. :(:) Dames, komop, het leven bestaat uit meer dan er 'goed uitzien' en jullie hebben meer te bieden dan alleen dat! +:)+
(Vanaf nu zal ik m'n mond er verder over houden :x)

Oja, tip als je vegetariër bent en geen kaas op brood wil eten? Tja, ik eet toch meestal wel kaas op brood maar maak het dan wat 'interessanter' door er een plakje komkommer tomaat, of sla op te doen ofzo :') Of van die sandwich/slasaus erbij. Of een augurkje. Of ik eet eens een volkorencracker/rijstwafel in plaats van brood met kaas. Hm, verder zou ik het ook niet weten. Ja jam en hagelslag dan :Y) Pindakaas hou ik zelf niet zo van. Oja mijn moeder at altijd tahin op brood, misschien is dat wat? Ik vond het zelf nooit zo lekker, maar anderen misschien wel...? http://nl.wikipedia.org/wiki/Tahin

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 23:26

Ik ga toch maar eens mijn eten bijhouden! Althans, een poging tot... Ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel ik binnenkrijg.

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 23:27

Ik zou niet weten wat in aan calorieën naar binnen werk op een dag, zo stiekem eet ik best een hoop! Vanmorgen niet fijn kunnen ontbijten, normaal eet ik nog 1 of 2 boerenbeschuiten en smeer ik 4 boterhammen (maïs of heel donker) met ham/kipfilet, wat sla en komkommer.

2 sinaasappels en halve citroen geperst
+/- 200g magere kwark en goeie hand muesli
Banaan
2 mueslirepen met chocola/rozijnen (die lagen voor t grijpen en had nu dus geen brood mee)
Donker pittenbroodje met rookvlees en eitje
Stuk of 6 extra sterke espresso
2L water
Kom Chinese tomatensoep
Blikje redbull
225g snijbonen
Aantal aardappelpartjes uit de oven
Saté schnitzel
Stroopkoek
Stuk of 4 aardbeienstaafsnoepjes, van die lange en eigenlijk te zoete :9
Paar glazen fris (light/zero)

Vandaag dus dagje shred overgeslagen en de spierpijn komt wel binnen nu zeg, voel de aanhechting op m'n onderste ribben erg, heb voor t eerst spierpijn in m'n buik en m'n benen zijn ook continu aanwezig. Heerlijk hoor, nieuwe level :D

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 23:28

Je doet level 3, Remember? Daar ben ik vandaag ook aan begonnen. :D
Ik heb geen spierpijn nu... misschien morgen. Even afwachten.

Marjolein29

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 23:31

Ik denk dat eten echt een heel persoonlijk iets is, zowel qua wat je lekker vindt als hoe je lichaam het opneemt.
Bij mij is het heel verschillend, na een flinke eetstoornis en zwaar ondergewicht is mijn lichaam een puinhoop. Hele periodes eet ik veel groente en fruit maar ik moet ook weer veel zouter eten dan de meeste mensen omdat ik anders tegen de vlakte ga. Afvallen wil ik niet meer en ik zit op een goed en gezond gewicht maar ik blijf qua eten een puinhoop. :o
Zolang ik kan shredden zonder problemen is het goed. :j

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 23:32

Heb gelukkig/helaas al flink wat ervaring met (bijna) flauwvallen, dus ik weet precies tot hoe ver ik kan gaan voordat het mis gaat. Mandarijntjes doen hun werk goed in ieder geval :D
Wijze les voor de volgende keer om toch maar voor het avondeten te shredden. De vorige keer dat ik 's avonds shredde, ging het ook niet al te soepel :+

Eetlijstje van mijn gemiddelde dag zal zoiets zijn:
O: 2 tarwe boterhammen met sandwichspread of leverpaté OF kommetje yoghurt met cruesli OF 2 crackers met paturrain/smeerkaasspul en schijfjes komkommer.
L: zie hierboven, maar dan een andere combo dan het ontbijt.
T (vlak na shred): banaan OF smoothie yoghurt banaan mandarijntjes + nog een fruitje.
A: zelfgemaakte salade, pasta bolognese of zo'n Knorr Wereldgerecht :9 En als toetje altijd 2 mandarijntjes.
T: wat ik maar in huis heb. Soms smoothie bovenstaand, soms yoghurt met cruesli, soms halve zak chips of snoep (of een hele :o )
T: zie tussendoortje hierboven, maar niet altijd.

Vandaag gigantisch gezondigd door te lunchen met 5 Belgische bonbons en als avondeten een halve large Domino's pizza :9
Ik eet best veel, maar je moet de motor gaande houden he :D