Voor vandaag zit het shredden er trouwens weer op. Ging wel aardig, alleen die schuine buikspieroefeningen... Volgens mij word ik daar nooit goed in.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
luckyboy5 schreef:Pppff , ik wordt helemaal griezelig van hoe weinig jullie eten, ben bang dat ik toch echt de veelvraat van de groep ben , ookal probeer ik het tegenwoordig wat gezonder te doen :
o ; 2 boterhammen met pasta
t1: mini twix
t2: 2 mandarijnen
t3: banaan
t4: 1 boterham met appelstroop
l : wrap met sla ,kipkorn (hoorde kipfilet te zijn, maar de kip was op in het bedrijfsrestaurant)
t1 : mandarijn
t2 : bruin bolletje met kruidenkaas
t3 : 2 handen vol gemengde nootjes
d : zuurkool met magere rookworst en jus.
Eten was pas om half 7, daar zit ik nu nog vol van, dus als ik zo ga shredden dan eet ik daarna niks meer , alleen een glas water en dan naar bed
daarnaast veel thee, en een aantal cappucino, 1 beker optimelk.
Maar eh, in jullie beleving moet ik nu wel 3 keer shredden om het er weer af te krijgen![]()
![]()
Oja , ik ben 1.70 en 65 kilo
phormicola schreef:luckyboy5 schreef:Pppff , ik wordt helemaal griezelig van hoe weinig jullie eten, ben bang dat ik toch echt de veelvraat van de groep ben , ookal probeer ik het tegenwoordig wat gezonder te doen :
o ; 2 boterhammen met pasta
t1: mini twix
t2: 2 mandarijnen
t3: banaan
t4: 1 boterham met appelstroop
l : wrap met sla ,kipkorn (hoorde kipfilet te zijn, maar de kip was op in het bedrijfsrestaurant)
t1 : mandarijn
t2 : bruin bolletje met kruidenkaas
t3 : 2 handen vol gemengde nootjes
d : zuurkool met magere rookworst en jus.
Eten was pas om half 7, daar zit ik nu nog vol van, dus als ik zo ga shredden dan eet ik daarna niks meer , alleen een glas water en dan naar bed
daarnaast veel thee, en een aantal cappucino, 1 beker optimelk.
Maar eh, in jullie beleving moet ik nu wel 3 keer shredden om het er weer af te krijgen![]()
![]()
Oja , ik ben 1.70 en 65 kilo
Ik denk dat ik de kroon span hoor
Rebel_Jits schreef:Die workout was stiekem toch niet zo slim. Halverwege een pauze moeten nemen, omdat ik haast flauwviel. En erna ook nog 10 minuten plat gelegen. Bijkomen met een water en een mandarijntje, maar voel me zeker nog niet lekker. Alles klinkt zo ver weg..
Wel trots dat ik het heb afgemaakt