Joolien schreef:sharon488 schreef:Nu even geen tijd om alles te lezen..
Ben de laatste dagen zo ontzettend boos, zoveel agressie om de kleinste dingen waar je niet boos om hoeft te zijn. Waar het weg komt weet ik niet (woensdag wel gesprek gehad over hoe emdr werkt). Ik heb gewoon het gevoel dat ik alles wel kort en klein kan slaan en zo ben ik helemaal niet dus vind het zo vervelend. Ik moet me echt inhouden wat met moeite gaat.. iemand hier ervaring mee?
Vanavond maar even uitwaaien op stal
Ben je echt boos of ben je eigenlijk verdrietig of bang? Vaak gebeurd het dat de ene emotie de andere vervangt.
Ik herken wel wat Joolien hierboven schrijft.
Ik begrijp dat je bijna start met emdr. Dat betekent ook dat er veel door je hoofd spookt, anders zou je niet met emdr beginnen. Toen ik begon met mijn traject kwam er ook veel verdriet en boosheid naar boven.
Maar door je in te houden, maak je het alleen maar erger. Ik vocht ook tegen de emoties, maar ze hebben het me er letterlijk uit laten slaan. Op de boksbal, met een handdoek op de behandeltafel, je kunt ook op je kussen slaan. Dat gaf heel veel lucht. Doe het enkel nog wel eens. Dan vecht ik er zo lang tegen en als ik het dan eindelijk toe laat, denk ik....is dit alles? Dan komen er twee tranen, waar ik al uren tegen vecht ( niet altijd, soms zijn het meer dan twee tranen