[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 19:29

lieveli schreef:
Erover heen geëjaculeerd. That's how we roll in Alkmaar!

Ach hoe kon ik dat vergeten, stom!

19LindA83

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 20:17

dames ik heb even wat meningen nodig... ik ga mijn 2de (nou ja derde, heb er laatst een laten coveren) tattoo zetten.
Het word een eerbetoon aan mijn vader die inmiddels alweer 10 jaar niet meer onder ons is. Het word een kolibri met een zin uit een nummer wat gedraaid werd op de crematie.
Nu weet ik alleen niet waar ik hem precies wil hebben.... mijn andere staat op mijn rechter schouder.
Ik wil sowieso geen ''reetgewei''. Het is geen overdreven grote tattoo.. Als het handiger is om het plaatje en tekst te weten dan plaats ik dat nog wel even..

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 21:48

lieveli schreef:
Erover heen geëjaculeerd. That's how we roll in Alkmaar!

:') Waarom denk je dat ik hierheen ben verhuisd?

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 22:09

@Joolien was jij nu een keer bij Adam in Praag geweest? Of was dat iemand anders? of is nog niemand geweest? :')
Zat te denken, waarschijnlijk ga ik volgend jaar een paar dagen naar Polen, om er een paar dagen Praag achteraan te plakken en maar meteen bij hem langs te gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 22:15

Poess91 schreef:
@Joolien was jij nu een keer bij Adam in Praag geweest? Of was dat iemand anders? of is nog niemand geweest? :')
Zat te denken, waarschijnlijk ga ik volgend jaar een paar dagen naar Polen, om er een paar dagen Praag achteraan te plakken en maar meteen bij hem langs te gaan.

Was wel de planning maar niet geweest ;)

Valeriej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 13:18

DidiK

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 14:36

DidiK

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 15:54

Charmaiineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 16:37

Wauw gaaf!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 16:39

Niet zo mijn ding. Ik vind hem een beetje kaal ofzo... Ik weet niet, iets spreekt me niet aan. Waar heb je 'm laten zetten?

DidiK

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 16:42

Ik kan begrijpen wat je bedoelt ja(denk ik) Lieveli. Denk dat het ook een beetje komt door het lange stuk. Maar ik heb het bij een vriend van me laten toen.

Charmaiineee dankjewel ;)

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 17:31

Ik vind 'm mooi. Heel sierlijk :j

Had jij ondertussen nu jouw schoen aan of vergis ik me op de eerste foto? :P

DidiK

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 19:05

Haha ja dat klopt ! Ben niet zo'n tenen mens enzo haha dus hou ze liever in m'n schoen :p

DidiK

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 19:07

19LindA83 schreef:
dames ik heb even wat meningen nodig... ik ga mijn 2de (nou ja derde, heb er laatst een laten coveren) tattoo zetten.
Het word een eerbetoon aan mijn vader die inmiddels alweer 10 jaar niet meer onder ons is. Het word een kolibri met een zin uit een nummer wat gedraaid werd op de crematie.
Nu weet ik alleen niet waar ik hem precies wil hebben.... mijn andere staat op mijn rechter schouder.
Ik wil sowieso geen ''reetgewei''. Het is geen overdreven grote tattoo.. Als het handiger is om het plaatje en tekst te weten dan plaats ik dat nog wel even..

Zo'n 'reetgewei' vind ik ook niks. Ik denk zelf zij ;)

19LindA83

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 20:16

hmm vergeten te zeggen.. heb 2 kids.. dus zij en buik zijn niet echt op z'n mooist! hi hi

DidiK

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 20:18

Boven/onder je sleutelbeen, links of rechts boven je rug (hoog) ? Recht langs je ruggengraat naar beneden?

DidiK

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 20:20

DidiK schreef:
Haha ja dat klopt ! Ben niet zo'n tenen mens enzo haha dus hou ze liever in m'n schoen :p

Toen hij nog aan het tekenen was enzo, daarna moest k er wel aan geloven vanwege hygiëne etc,

Adin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 20:35

haha dat had ik ook met mijn voettattoo, ik heb echt rare tenen maar ja, was ff niet anders :)

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 20:54

Haha ja ik dacht hij was al bezig met schoen aan. :')
Ik had gewoon een schoen aan, eentje uit. Het moest dan maar met de tenen. :')

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 14:42

Ik heb antwoord van mijn tattoo-artieste! Ze komt zelf pas volgend jaar weer naar Nederland maar raadt wel drie mensen aan: Thomas van (nu) acidtattoo (die ik niet supertof vond dus die sla ik in principe over, al ga ik wellicht wel een keertje langs aangezien ik toch vlakbij woon), Maaika van Growink in Heerenveen (anderhalf uur rijden maar ze schijnt wél echt supergoed te zijn, heeft flinke wachtlijst ook) en Saskia van Mad Science in Den Haag. Een wachtlijst vind ik niet eens zo'n probleem, ik weet toch nog niet precies wat ik wil en wil het ook zeker niet overhaasten. Dus misschien ga ik Maaika wel mailen binnenkort. :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 17:05

Meh ik zag Thomas net nog toen ik boodschappen ging doen. Jammer hoe 't gaat maar ik groet 'm echt niet meer :=

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 17:16

Ik had ook geen hoge pet van hem op. :n Maar langsgaan kan nooit kwaad dus als ik me van de zomer verveel, wie weet. Vraag ik of ik een keer mee mag kijken als hij aan 't werk is. Heb Maaika al gemaild, vind haar werk echt mooi, maar wil wel een idee hebben van de wachttijd en dat staat nergens echt duidelijk.

lonneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 17:19

Balen dat het zo gelopen is, geef je groot gelijk dat je hem niet meer groet!

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 17:28

Snap ik ook hoor, dat jij echt geen zin meer in hem hebt. En ik ga 'm daar sowieso niet laten zetten want ik wil geen twijfels hebben. Maar ik ben door jouw verhaal nu gewoon nieuwsgierig naar zijn (manier van) werk(en), dat is 't eigenlijk vooral :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 17:38

Nou het is wel heel gezellig op zijn stoel :') Maar ik baal ervan dat mijn tatoeage nog een keer bijgewerkt moet worden, heb inmiddels ook ander werk van hem gezien dat gewoon niet zo mooi gezet is. En hij maakt klanten belachelijk, ik vond het eerst wel grappig omdat het niet over mij ging, en het was ook een stom dik meisje dat de handtekening van Jan Smit liet zetten maar toch.

En hij kan dus onvoorspelbaar reageren, daar ben ik op afgeknapt. Hoorde in de kroeg al wilde verhalen dat hij borderline heeft maar daar kan ik niet zoveel mee. Ik weet wel dat ik het heel raar vond en niks voor hem om zoiets te doen.

Die zaak wordt natuurlijk ook gerund door allemaal jochies, ik kies dan toch liever voor iemand die wat volwassener en steviger in zijn schoenen staat.

edit: En dan die rare email die nog van hem kreeg, maaaan wat vaag. Gewoon vaag.