Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik vind mijn witte haar awesome maar iedereen heeft tegenwoordig wit haar... 

katjalove schreef:Ik heb even jullie advies nodig. Ik heb vandaag mijn haar heel kort laten knippen omdat ik het wilde verven maar in mijn langere punten zaten kleurophopingen en dat was dus gewoon zwart. Het meeste is eruit. Alleen nog wat in mijn pony. Ik wilde zelf iets met rood maar ben bang dat het niet staat met kort haar.
Maar nu mijn vraag als ik toch naar rood wilt. Kan ik het dan beter ontkleuren en dan rood eroverheen of dat spul remouver van de kruidvat gebruiken en dan rood eroverheen? Ik heb daar wel goede recensies over gelezen.
katjalove schreef:Ik heb even jullie advies nodig. Ik heb vandaag mijn haar heel kort laten knippen omdat ik het wilde verven maar in mijn langere punten zaten kleurophopingen en dat was dus gewoon zwart. Het meeste is eruit. Alleen nog wat in mijn pony. Ik wilde zelf iets met rood maar ben bang dat het niet staat met kort haar.
Maar nu mijn vraag als ik toch naar rood wilt. Kan ik het dan beter ontkleuren en dan rood eroverheen of dat spul remouver van de kruidvat gebruiken en dan rood eroverheen? Ik heb daar wel goede recensies over gelezen.
Anders zie je zo'n goed kleurverschil zometeen...

Yasmijntje schreef:Ik heb mijn haar ergens vorigjaar juni afgeknipt voor stichting haarwensen, en wilde een maand daarna weer lang haar laten groeien. (Ik heb het toen in laagjes laten knippen, die nog tot boven mijn schouders vielen.)
Nu is het tot ruim een stuk onder mijn schouders, maar ik heb er nu zo'n hekel aan dat m'n laagjes zo lelijk zijn
Wat eraan te doen? Weer terug naar kort, of even doorbijten en wachten tot het zo lang is dat ik het weer op gelijke lengte kan knippen X)
lieveli schreef:katjalove schreef:Het is nu donkerbruin. Ben ik al geweest maar kost heel veel geld.
Gaan sparen, je betaalt toch liever veel geld voor mooi haar dan weinig geld voor lelijk??