Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Emmaa_ schreef:Ik geloof nooit zo in die programma'sLijkt me dat je op een gegeven moment wel doorhebt dat je zwanger bent. Bij sommige van die vrouwen komt er zonder enige aanleiding ineens een baby uit schieten, dat vind ik een beetje moeilijk om te geloven
Emmaa_ schreef:Ik geloof nooit zo in die programma'sLijkt me dat je op een gegeven moment wel doorhebt dat je zwanger bent. Bij sommige van die vrouwen komt er zonder enige aanleiding ineens een baby uit schieten, dat vind ik een beetje moeilijk om te geloven
__Amber__ schreef:Ik heb een vraagje over mijn pil en ik hoop dat iemand mij kan helpen..
Als je je pil een dag hebt overgeslagen in week 2, is hij dan niet meer betrouwbaar?
In de bijsluiter staat alleen: neem de pil alsnog in.. maar dat heb ik dus niet gedaan (stom I know)
Hopelijk weet iemand dit.
takkie_muis schreef:Ik zit zwaar te denken aan anti conceptie , de pil vergeet ik geheid ik dacht aan prikpil maar lees van alles wat me niet aanstaat en wil er niet van aankomen.. Ik heb met menstruatie altijd diaree daar ben ik zat van nu , kwa spiralen nog niet ingelezen maar is ook nadenker en ik wil geen kinderen en ja ben 22 maar ben zeer zeker van mijn zaak
takkie_muis schreef:Ben benieuwd Soloro, en aankomen is een echte no go XD
soloro schreef:takkie_muis schreef:Ben benieuwd Soloro, en aankomen is een echte no go XD
Haha snap ik, zat ik ook over inMaar aangezien de andere opties voor mij een no go waren was dit enige wat over bleef
(ik word behoorlijk ziek van de slikpil, waarschijnlijk omdat er lactose in zit en ik daar niet tegen kan. Spiraaltje zie ik niet zetten, dus ja dan blijft prikpil over) Ik gebruik hem trouwens niet als anticonceptie maar omdat ik vreselijke menstruatiepijn heb, daarom ben ik aan de prikpil
JoycexLynn12 schreef:Ik heb afgelopen maandag een spiraal gekregen en heb vanaf dat moment vreselijke buikpijn.
Hoelang blijft dit ongeveer? Ik zei al ; hij gaat eruit!!!