Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Lauraennala schreef:Handig ding Michiel!
Hoe was het klimmen Scooby en Taartje?
Succes alvast Time2Tri!!
Nou hier is de medaille ook binnen hoor![]()
De 100, in 4 uur precies gereden. Op 75 km werd ik echt ineens helemaal niet lekker, maar rustig doorgereden en gelletje op en toen ging weer. Waarschijnlijk toch nog wat griep in de benen en te weinig gegeten/gedronken. Maar, never mind, het weer was perfect en de omgeving prachtig!
[ [url=m/p7q2Oa.jpg]Afbeelding[/url] ]
Time2Tri schreef:Leuke finish foto Laura ... top gedaan. .
Je bent tenslotte ook nog kort dag ziek geweest .
@Taartje , was het een stijl bruggetje ?
Speling in je balhoofd is niet handig nee .
Al met al zijn we allemaal lekker bezig geweest
MichieldeM schreef:Hele mooie fiets Suus!!
Ik heb inmiddels mijn zadeltas binnen:
[ Afbeelding ]
Je moet er niet mee gaan sprinten, maar verder is het heerlijk om met al mijn spullen naar het werk te kunnen fietsen zonder rugtas. Vandaag voor het eerst met deze tas en het ging meteen ook (voor mijn doen) lomp hard. Geen idee of dat helemaal aan die tas te wijden is, maar toch.
little_birdy schreef:Heeft iemand nog een tipje voor zadelpijn ?
scooby09 schreef:Mooi ding hoor Birdy....En wat een ander ervan vind maakt niet uit toch als jij er maar plezier mee hebt.
Wat time2try zegt qua zadelpijn is het ook een kwestie van gewenning.
Ik heb na mijn training van gisteren vandaag ook nog even 3 en half uur op paard gezeten.![]()
Waren onzettend veel mountain bikers in het bos vandaag allemaal goed gegaan met wederzijds respect heel fijn is dat.
Gave foto MichieldeM hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Taartje schreef:Lauraennala schreef:Taartje, ook een goede training! Goed bochten kunnen rijden scheelt echt heel veel heb ik gemerkt
Vertel?