Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
soesita schreef:Ach Pien, maar ik zeg ook helemaal niet dat jij geen nieuwe schoenen nodig had.Ik vind het alleen maar super leuk dat je er nu zo blij mee bent!
safina schreef:Relaxed schreef:Ik begin nu wel te merken hoe automatisch je toch vaak even naar een winkel gaat. Ik wil een badkamer in huis maken en bedacht dat ik alvast een wat kon gaan bekijken qua sanitair, oh nee, toch nietMijn diepvrieszakjes en vuilniszakken waren op, even naar de Action weer voorraad aanvullen, oh nee, toch niet
Ik wilde vandaag toch heel graag een slowfeeder hooinet.... Helaas. En met online bestellen zal het wel pas binnenkomen tegen de tijd dat de winkels weer open zijn. Ik vind dit wel een hele goede oefening in matigheid. Want wat ren ik snel naar de winkel als ik iets nodig heb!![]()
Dat ik deze kerst de benedenverdieping zou gaan verven had ik al uit m'n hoofd gezet.
pien_2010 schreef:Klopt Soesita alleen miste ik te zeer goede schoenen want kon amper nog wandelen want knieën deden zo zeer. En wandelen is nu nog het enige dat mag en zal mogen ook bij nieuwe lock down. Dus vond het zo zwaar, dat ik gekozen heb voor de hoofdprijs bang als ik ben dat de uitverkoop geen doorgang kan vinden vanwege 3de lock down.
Popstra dat is er inderdaad niet meer bij.
Popstra schreef:Mijn moeder is tot haar 60e hoofd vd verpleging in een verzorgingshuis geweest. Zij is nu 76 en ik kan mij herinneren hoe vreselijk zij het vond toen de eerste tekenen van bezuinigingen er door kwamen. Ze moest korter bij de mensen blijven die ze hun medicijnen kwam brengen voor het slapen gaan. Zij maakte daarvoor een praatje pot en stopte ze liefdevol toe...
Dat was nog ver voor ze met de vut ging...
veerledec schreef:bigone schreef:Qua besmettingen mag het dan minderen , ziekenhuis opnames gaan nu flink naar boven en dat is dus de ellende van de hoge aantallen van de afgelopen weken en dat zal nog wel een week doorgaan.
Kijk ik nou zo verkeerd? Die dalen toch?
Loretta schreef:Popstra schreef:Mijn moeder is tot haar 60e hoofd vd verpleging in een verzorgingshuis geweest. Zij is nu 76 en ik kan mij herinneren hoe vreselijk zij het vond toen de eerste tekenen van bezuinigingen er door kwamen. Ze moest korter bij de mensen blijven die ze hun medicijnen kwam brengen voor het slapen gaan. Zij maakte daarvoor een praatje pot en stopte ze liefdevol toe...
Dat was nog ver voor ze met de vut ging...
Vreselijk hoe er al jaren met ouderen wordt omgegaan.
karuna schreef:Regio hier nu 14% positief waar het eerder bleef hangen rond de 11/12 %
O ja er gaan inmiddels meldingen rond dat de entingen in het nieuws nep zijn met nepnaalden die niet door de huid gaan.Ok waarom zou je dat willen denken en waarom zouden "ze" dat willen rondzenden als overheid
Jessix schreef:safina schreef:
Ik wilde vandaag toch heel graag een slowfeeder hooinet.... Helaas. En met online bestellen zal het wel pas binnenkomen tegen de tijd dat de winkels weer open zijn. Ik vind dit wel een hele goede oefening in matigheid. Want wat ren ik snel naar de winkel als ik iets nodig heb!![]()
Dat ik deze kerst de benedenverdieping zou gaan verven had ik al uit m'n hoofd gezet.
Gewoon bestellen hoor. Ik heb steeds alles met een paar dagen binnen. Twee dingen op donderdag voor de kerst besteld en vandaag in huis gekregen.
Ik ben sowieso van het online shoppen, dus mis wat dat betreft niet veel.
Needje schreef:Misschien wel maar daar lopen mensen toch rond en zal je dus zelden langere tijd vlak naast iemand staan.
Tijdens een kerkdienst lijkt me dat toch anders.
We moeten er maar van uit gaan dat er daadwerkelijk op de afstand gelet wordt eenmaal binnen. Want buiten gebeurd dat al amper.