Oor tattoo's zijn niet mijn ding.

Ik mag 20 maart al weer.

Ik ga Evenstar laten zetten, realistisch. Op mijn arm.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mkango schreef:Ik heb vandaag m'n revision session gehad met Nina van Tattoo Hysteria, en ik werd er gewoon een beetje emotioneel van.Het was behoorlijk anders dan mijn eigen conceptschets, maar zó ontzettend mooi, ik was echt sprakeloos.
CarinaR schreef:Jaaa, maar moet wachten van mezelf tot na de zomer. Weet ook nog niet precies wat ik wil, zit al wel wat in mn hoofd, maar heb t nog niet helemaal bedacht hoe ik t wil.
maitestar23 schreef:Ik kom hier ook even binnenvallen![]()
Al jaren heb ik het over een tattoo voor ons overleden dochtertje en nu mag ik een tattoo laten zetten voor mijn verjaardag. Maar ik zou ook heel graag een portretje van mijn paard er bij willen hebben, dus ik was al even aan het zoeken naar goede artiesten.
Maar ik kom er zelf niet helemaal uit, dus weten jullie nog iemand die goed is in paardenportretten en vlinders e.d?
crazyy_caro schreef:maitestar23 schreef:Ik kom hier ook even binnenvallen![]()
Al jaren heb ik het over een tattoo voor ons overleden dochtertje en nu mag ik een tattoo laten zetten voor mijn verjaardag. Maar ik zou ook heel graag een portretje van mijn paard er bij willen hebben, dus ik was al even aan het zoeken naar goede artiesten.
Maar ik kom er zelf niet helemaal uit, dus weten jullie nog iemand die goed is in paardenportretten en vlinders e.d?
Ik heb een portret van mijn paard laten tatoeëren door melvin munsterman van de inktfabriek in Breda. Zeker een aanrader!
[ [url=m/ljRqE0.jpg]Afbeelding[/url] ]
https://m.facebook.com/de.inktfabriek/
Captain schreef:Wauw wat mooi!!Ook witte inkt gebruikt? Benieuwd hoe dat er uitziet na genezing!!
Hier alweer ruim een jaar geleden dat ik mijn laatste tattoo heb laten zetten, en het kriebelt om er weer een te nemen. Een voor mijn paard, maar nog geen idee wat!