Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ceffyl schreef:-40 is echt waanzinnig knap!
Ik merk dat ik een beetje geobsedeerd raak door die voedingsapp. Ik zet elke dag alles erin, maar ik ben er een beetje dwangmatig mee aan het worden. Alles afwegen, elke hap moet erin gezet worden. Vind het ook heel moeilijk om de app los te laten, omdat ik wel echt moet opletten om niet te veel kcal binnen te krijgen. Het gaat zo snel en onopgemerkt soms. Door die app heb ik het gevoel er controle over te hebben. Ervaren meer mensen dit ook?
Ik merk dat ik een beetje geobsedeerd raak door die voedingsapp. Ik zet elke dag alles erin, maar ik ben er een beetje dwangmatig mee aan het worden. Alles afwegen, elke hap moet erin gezet worden. Vind het ook heel moeilijk om de app los te laten, omdat ik wel echt moet opletten om niet te veel kcal binnen te krijgen. Het gaat zo snel en onopgemerkt soms. Door die app heb ik het gevoel er controle over te hebben. Ervaren meer mensen dit ook?
ItsMe2 schreef:Het ging hier zo goed.. alleen vrijdag en zaterdag toch weer in oude gewoontes terug gevallen.. Baal ik wel van, maar daar bereik ik niks mee. Dus vanaf vandaag weer netjes!!
ItsMe2 schreef:Het ging hier zo goed.. alleen vrijdag en zaterdag toch weer in oude gewoontes terug gevallen.. Baal ik wel van, maar daar bereik ik niks mee. Dus vanaf vandaag weer netjes!!
Castilja schreef:ItsMe2 schreef:Het ging hier zo goed.. alleen vrijdag en zaterdag toch weer in oude gewoontes terug gevallen.. Baal ik wel van, maar daar bereik ik niks mee. Dus vanaf vandaag weer netjes!!
Je kunt niet 365 dagen per jaar 'presteren' wat betreft afvallen.Ik vind het al knap als iemand een week lang volgens schema eet. Als je doorzet na een paar dagen ongezond eten laat dat je doorzettingsvermogen zien, dus het feit dat je het nu weer oppakt en niet bij de pakken neer gaat zitten zegt genoeg!
Lekker door gaan!