3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 13:10

jaimy10 schreef:
ik vind die Tony eitjes zoooo lekker :D

Afblijven jij ~~}>

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 13:20

gribaldi schreef:
jaimy10 schreef:
ik vind die Tony eitjes zoooo lekker :D

Afblijven jij ~~}>

Hahaha ja, echt ik kan het ik kan het ik kan het

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 13:21

Laura82 schreef:
Ik ga niet naar de jumbo, ik ga niet naar de jumbo, ik ga niet naar de jumbo...

Hahahah +1

Gribaldi: in het hele hoge noorden, maar het is nu weer weg :D ja het gaat echt goed, ik heb als doel een halve kilo afvallen per week en deze week zou ik in totaal 3 kilo kwijt moeten zijn in +/- 6 weken :) zaterdag is weegdag, maar ik zit in ieder geval al op -2,5. Ja ik weeg dus trouw en morgen wil ik ook weer progressie foto’s maken.
Jij bent er ook goed mee bezig, er zal vast resultaat zijn als je, je er braaf aan houdt!

Jaimy: heeft Tony ook eitjes? Jongens houd op hoor :+

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 13:31

Een collega van mij heeft stiekem een combi oventje in de keuken op kantoor gezet (mocht eigenlijk niet maar na lang zeuren "mocht" het toch) en nu heb ik meteen een broodje laten aanbranden dus alles stinkt naar verkoold brood nu :') Geloof dat onze leidinggevende nu al spijt heeft hahaha.
En ook wel weer typisch iets voor mij dit. Schaam me dood. Hij zat er maar 2 minuten in maar dat ding gaat echt keihard :=

Maanlicht

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 13:33

haha prachtig!

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 13:36

Ja en dan zijn er natuurlijk altijd collega's die meteen weer gaan zeiken :') Maar dan wel voorstellen om er vrijdag bitterballen in te doen. 8)7

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 13:38

jaimy10 schreef:

Denk aan je doel en je lekkere lijf <3

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 13:39

Lijstje voor vandaag:
L: AH excellent pistolet wit met avocado en gekookt ei, twee maiswafels met gerookte zalm en creme fraiche
T: twee Prince koeken, mandarijn, appel, cup-a-soup, eventueel nog twee maiswafels met ham
A: gebakken kabeljauwhaasje met sugarsnaps en quinoa
T: handje druiven

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 13:40

Dan moet ik vast ook wel iets kwijt zijn over 2 weken Sharon. Anders word ik nog zwaarder gestraft denk ik :')
Ja ik durf niet af te wijken van mijn schema :+ Ik mag 1x in de week van het schema afwijken maar zelfs dat durf ik niet helemaal los te laten :P

Goed bezig jij!

Hahaha frum :')

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 13:48

Fijn dat je, je weer wat beter voelt Sanne :)
Gaat in ieder geval de goede kant op!

Oehhh paaseitjes, nou ik ga ze niet in huis halen in ieder geval :')

Hahaha Frummels :')
Zullen ze blij mee zijn :P

Pole & hoop was zeker voor herhaling vatbaar :D
Heb het alleen nu nogal druk met een studie naast werk enz.
Dus zal voorlopig waarschijnlijk een keer een lesje mee pikken en later hopelijk een keer de beginnerscursus doen^^

Haha dat komt me bekend voor Gribaldi, durf dat ook nooit zo goed :+

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 13:50

Frummels: haha oeps!

Maanlicht: klinkt goed je lijstje!

Gribaldi: als je alles weegt en invoert en meet hoeveel je verbrand, zou het gewoon een simpel rekensommetje moeten zijn :j aangezien ik wel een beetje weet hoe jij bent, moet dat sowieso goed komen!

Ik heb dus sinds zaterdag een herplaatser in huis en het maakte me net even zo blij dat ik 2 katten eten mocht geven in plaats van 1 :') voelde me echt even een crazy cat lady, beetje jammer dat je ze niet mee kan nemen met het wandelen haha

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 13:52

Ik wandel altijd met mijn kat :+

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 13:53

Haha echt? Nee dat zou ik echt niet doen :P

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 13:54

Die van mij loopt als een hondje achter me aan.

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 13:56

Ja die van mij komen ook niet buiten vanwege een hele drukke weg :D en met een tuigje gaat mij te ver. Wel leuk dat de jouwe meeloopt!

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 14:03

Frummels schreef:
Een collega van mij heeft stiekem een combi oventje in de keuken op kantoor gezet (mocht eigenlijk niet maar na lang zeuren "mocht" het toch) en nu heb ik meteen een broodje laten aanbranden dus alles stinkt naar verkoold brood nu :') Geloof dat onze leidinggevende nu al spijt heeft hahaha.
En ook wel weer typisch iets voor mij dit. Schaam me dood. Hij zat er maar 2 minuten in maar dat ding gaat echt keihard :=

hahah oh en dat stinkt ja :')

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 14:04

_sharonnn schreef:
Laura82 schreef:
Ik ga niet naar de jumbo, ik ga niet naar de jumbo, ik ga niet naar de jumbo...

Hahahah +1

Gribaldi: in het hele hoge noorden, maar het is nu weer weg :D ja het gaat echt goed, ik heb als doel een halve kilo afvallen per week en deze week zou ik in totaal 3 kilo kwijt moeten zijn in +/- 6 weken :) zaterdag is weegdag, maar ik zit in ieder geval al op -2,5. Ja ik weeg dus trouw en morgen wil ik ook weer progressie foto’s maken.
Jij bent er ook goed mee bezig, er zal vast resultaat zijn als je, je er braaf aan houdt!

Jaimy: heeft Tony ook eitjes? Jongens houd op hoor :+

Jaaaaaaaaa en wat voor..... omg <3

jaimy10

Maanlicht schreef:
Lijstje voor vandaag:
L: AH excellent pistolet wit met avocado en gekookt ei, twee maiswafels met gerookte zalm en creme fraiche
T: twee Prince koeken, mandarijn, appel, cup-a-soup, eventueel nog twee maiswafels met ham
A: gebakken kabeljauwhaasje met sugarsnaps en quinoa
T: handje druiven

Prince koeken die van Prince mini stars of? Want ik krijg gelijk trek hahaha :9

jaimy10

gribaldi schreef:
jaimy10 schreef:

Denk aan je doel en je lekkere lijf <3

Lieverd :+:

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 14:06

_sharonnn schreef:
Frummels: haha oeps!

Maanlicht: klinkt goed je lijstje!

Gribaldi: als je alles weegt en invoert en meet hoeveel je verbrand, zou het gewoon een simpel rekensommetje moeten zijn :j aangezien ik wel een beetje weet hoe jij bent, moet dat sowieso goed komen!

Ik heb dus sinds zaterdag een herplaatser in huis en het maakte me net even zo blij dat ik 2 katten eten mocht geven in plaats van 1 :') voelde me echt even een crazy cat lady, beetje jammer dat je ze niet mee kan nemen met het wandelen haha

Ik heb nu een voordeel dat ik niks meer hoef te meten en te wegen, ben daar wel heel blij mee haha.
Ja goed komen doet het zeker wel, van de weegschaal af blijven is zo ook een goede reden.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 14:07

Maanlicht schreef:
Ik wandel altijd met mijn kat :+

Onze poes gaat altijd aan een tuigje mee in de auto en op de boot als we een paar dagen naar Texel gaan (paar keer per jaar). :') Je krijgt wel leuke blikken van mensen dan, haha.

Ja jongens die oven, pff. Collega heeft nu haar halve flesje parfum leeggespoten om de lucht te verdrijven en het lijkt beter te zijn nu. :+

_Ilsee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 14:34

Wordt het met de parfum er wel beter op ja? Haha. Ik had ook altijd zo'n combi ding, mn huisgenootje kon er ook niet mee overweg :')

Sorry ik heb niet helemaal bij gelezen, was paar dagen Londen, had het echt even nodig was heerlijk!
Eten ging iets minder maar ik was niet van plan om niet te genieten van het heerlijke ontbijt in het hotel haha.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 16:30

Ilse, heerlijk naar Londen! Het is zo'n fijne stad! Ik vind de kerstperiode daar altijd zo geweldig <3 En al die heerlijke Walkers koekjes!
Een fitbit meet via je hartslag je kcal verbruik. Je kan ook inzicht krijgen in je workouts zo, erg fijn. Haha grappig, een paal workout! Stoer!

Frummels, schitterend, de poes gaat mee :D Ons katje weegt maar drie kilo en is echt ieniemienie, ik durf haar dus nergens mee naartoe nemen, ze is mijn kleine baby en moet achter slot en grendel blijven :o Hahaha de actie met het broodje, ocharme!
Welke yoga workouts volg jij? Ik had de app daily yoga gedownload, maar vindt de gratis versie niet zo bijzonder. En ik hoef niet perse iets als: yoga for a sixpack oid; ik zou gewoon graag een goede dagelijkse routine vinden.

Sharon, wat voor katten heb jij? Hoe klikt het met de herplaatser?

Maanlicht, schitterend, een volgende kat! Hier volgt ze me wel als een schaduw in huis; ze slaapt 's nachts op mijn buik en gaat zelfs mee als ze een dutje doet en ik even naar de wc ofzo moet <3 Daar staat ze dan speciaal voor op. Hoe gaat het met jou deze week? Kan je voldoende rust vinden? Trouwens; ik ben zelf een enorme piekeraar en kan 's nachts doodop zijn en toch niet kunnen slapen. Ik weet niet of ik de tip al gaf, maar als je dit ook hebt, kan je eens kijken naar een supplement als metasleep (melatonine) en voor rust in je hoofd te vinden is het supplement Sedinal erg fijn!

Gribaldi, gestraft worden, hoe dat zo?

Laura, erg vervelend hoor, als je nou nog niet weet waar het vandaan komt... Merk je het ook als je speelt met je dochtertje bijvoorbeeld, dat je dan ook kort ademig bent?

-------------------

Hopelijk sloeg ik niemand over, maar mijn pagina scrollt maar zo ver en jullie gaan hard! :P

Ik heb best een fijne dag achter de rug; ik ga nu eenmaal per week naar een schrijf-groep, georganiseerd door andere doctoraatsstudenten, met als doel zo efficiënt mogelijk werken. Het is er muisstil, er wordt een wekker gezet voor een uur, en dan moet je dus braaf werken, zonder internet of sociale media/geklets :+ Na dat uur vijf minuutjes pauze, en dan weer verder. Ik ben heel erg geschrokken hoeveel ik zo gedaan krijg op een voormiddag! Ik was erg aangenaam verrast :)

Nu nog even thuis werken (ik kan de hond maar zo lang alleen laten, hij is nog een pup), en straks een uurtje yoga want ik heb flinke spierpijn van de krachttraining. Kijk er echt naar uit <3

Lijstje voor vandaag, wel nog even tellen wel:

O: Chocokrispies met melk en een oikos (gehaast); koffie met melk
B: 7000 stappen gezet op de heen en terug weg, omdat ik het gebouw maar niet vond waar ik zijn moest :')
L: Bruin broodje met (weinig) eiersalade, tuinkers, komkommer, wortel, tomaat
T: Twee mini kinder paaseitjes, koffie met melk, 200 g skyr met een smaakje
B: Uurtje yoga/meditatie
A: 200 g quornbrokjes, 1 zoete puntpaprika, scheutje light room en dat mik ik bij een zak vegetarische diepvries pasta met groenten uit de supermarkt
T: Ananas met magere kwark; thee

Kon gezonder, maar ik moet dringend boodschappen doen, dus het is prima voor een drukke dag.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 16:51

Bhriseis schreef:
Frummels, schitterend, de poes gaat mee :D Ons katje weegt maar drie kilo en is echt ieniemienie, ik durf haar dus nergens mee naartoe nemen, ze is mijn kleine baby en moet achter slot en grendel blijven :o Hahaha de actie met het broodje, ocharme!
Welke yoga workouts volg jij? Ik had de app daily yoga gedownload, maar vindt de gratis versie niet zo bijzonder. En ik hoef niet perse iets als: yoga for a sixpack oid; ik zou gewoon graag een goede dagelijkse routine vinden.

Ons katje is ook maar 3 kg :o (2,9 zelfs). Maar ze mist een achterbeentje dus dat scheelt al een paar 100 gram denk ik, haha. Ze is wel heel klein (en snoezig, maar ik ben niet objectief)
Ik doe vaak de yoga workouts van Yoga With Adriene. Die vind ik wel fijn.

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 17:40

Bhriseis, als er niks af is dan heb ik mij niet goed aan mijn schema gehouden :') En doel is natuurlijk wel te zakken met mijn vetpercentage :)

Hoe gaat het met de pup?