jaimy10 schreef:ik vind die Tony eitjes zoooo lekker
Afblijven jij

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Laura82 schreef:Ik ga niet naar de jumbo, ik ga niet naar de jumbo, ik ga niet naar de jumbo...
Frummels schreef:Een collega van mij heeft stiekem een combi oventje in de keuken op kantoor gezet (mocht eigenlijk niet maar na lang zeuren "mocht" het toch) en nu heb ik meteen een broodje laten aanbranden dus alles stinkt naar verkoold brood nuGeloof dat onze leidinggevende nu al spijt heeft hahaha.
En ook wel weer typisch iets voor mij dit. Schaam me dood. Hij zat er maar 2 minuten in maar dat ding gaat echt keihard
_sharonnn schreef:Laura82 schreef:Ik ga niet naar de jumbo, ik ga niet naar de jumbo, ik ga niet naar de jumbo...
Hahahah +1
Gribaldi: in het hele hoge noorden, maar het is nu weer wegja het gaat echt goed, ik heb als doel een halve kilo afvallen per week en deze week zou ik in totaal 3 kilo kwijt moeten zijn in +/- 6 weken
zaterdag is weegdag, maar ik zit in ieder geval al op -2,5. Ja ik weeg dus trouw en morgen wil ik ook weer progressie foto’s maken.
Jij bent er ook goed mee bezig, er zal vast resultaat zijn als je, je er braaf aan houdt!
Jaimy: heeft Tony ook eitjes? Jongens houd op hoor
Maanlicht schreef:Lijstje voor vandaag:
L: AH excellent pistolet wit met avocado en gekookt ei, twee maiswafels met gerookte zalm en creme fraiche
T: twee Prince koeken, mandarijn, appel, cup-a-soup, eventueel nog twee maiswafels met ham
A: gebakken kabeljauwhaasje met sugarsnaps en quinoa
T: handje druiven
_sharonnn schreef:Frummels: haha oeps!
Maanlicht: klinkt goed je lijstje!
Gribaldi: als je alles weegt en invoert en meet hoeveel je verbrand, zou het gewoon een simpel rekensommetje moeten zijnaangezien ik wel een beetje weet hoe jij bent, moet dat sowieso goed komen!
Ik heb dus sinds zaterdag een herplaatser in huis en het maakte me net even zo blij dat ik 2 katten eten mocht geven in plaats van 1voelde me echt even een crazy cat lady, beetje jammer dat je ze niet mee kan nemen met het wandelen haha
Maanlicht schreef:Ik wandel altijd met mijn kat
Bhriseis schreef:Frummels, schitterend, de poes gaat meeOns katje weegt maar drie kilo en is echt ieniemienie, ik durf haar dus nergens mee naartoe nemen, ze is mijn kleine baby en moet achter slot en grendel blijven
Hahaha de actie met het broodje, ocharme!
Welke yoga workouts volg jij? Ik had de app daily yoga gedownload, maar vindt de gratis versie niet zo bijzonder. En ik hoef niet perse iets als: yoga for a sixpack oid; ik zou gewoon graag een goede dagelijkse routine vinden.