[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

FenixJL

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 21:09

Cinnepin schreef:
Misschien dat ik eens smashbox gaat proberen..mijn poeder is bijna op ( clinique ) wel tevreden over hoor, maar ik ken een kapster visagiste en die egbruikt ook smashbox, misschien eens op laten maken en kijken of het bevalt :D

Ooo laat me weten wat je van de smashbox vind!
Ik twijfel al een tijdje om hem te proberen.
Je bedoelt de losse poeder toch?
Halo perfecting powder?

Cinnepin

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 21:20

Ja gewoon poeder...maar ga eerst even naar mn kennis hoor..Zij werkt ermee dus kan me vast alles vertellen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 21:51

Jodie_ schreef:
Gave ooglook Bente! Vind de liquid wel best heftig bij je, maargoed je zegt al om mee te spelen :D

Ik vandaag in plaats van de dingen die ik moest doen ook lekker kliederen. Vind het steeds leuker om te doen, nu nog meer tijd voor maken *\o/*

[ [url=m/fGHNDN.jpg]Afbeelding[/url] ]

Goud/geel met oa Morphe FIF en CP Paper tigers. Lippen JS Leo, ook een favorietje!

Aargh ik vind jou zo gruwelijk mooi he <3 Look staat je echt práchtig

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 22:51

Moooooi bente en jodie!

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 23:13

Zo even een bijlees!

Lino wat een mooie looks weer :D En heb je die mascara al uitgeprobeerd? :')

Lau_ mooie subtiele kleur past goed bij je ogen, verder ga ik mee in de opmerkingen over je wenkbrauwen iets meer aanzetten/vorm er in dan is het helemaal af :j

Marit welkom, mooie meid ben je! Ben benieuwd naar je looks!

Anc die Miss Conduct <3

Memories wat heb jij mooie grote ogen! Daar kan je zoveel mooie ooglooks mee maken, jaloers :')

Elke lekker knallen met die rood :D Snap wel wat Anc bedoelt, heb mooiere kleuren bij je gezien, maar dit misstaat je zeker niet!

Djil Chili is echt een toffe kleur :D

Goriginal mooie kleuren :)

Jodie_ schreef:
Gave ooglook Bente! Vind de liquid wel best heftig bij je, maargoed je zegt al om mee te spelen :D

Ik vandaag in plaats van de dingen die ik moest doen ook lekker kliederen. Vind het steeds leuker om te doen, nu nog meer tijd voor maken *\o/*

[ [url=m/fGHNDN.jpg]Afbeelding[/url] ]

Goud/geel met oa Morphe FIF en CP Paper tigers. Lippen JS Leo, ook een favorietje!

Haha nee ik ga ook echt de deur niet uit met zulke donkere kleuren dat trek ik (nog) niet :')
Draag ook nooit zwart oogpotlood (sowieso kan ik niks op m'n waterlijn dragen daar kunnen mijn ogen niet tegen) maar als het toch een donkere look wordt, dan maar een keertje wat uitproberen :+
Knappe meid blijf je toch, jij hebt ook zo jaloersmakend veel ruimte voor je oogschaduw <3

Thanks dames!
Ga binnenkort weer een keer naar Londen, nog tips? :D

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 23:41

Hele toffe look Fenrir!!! Knalt van het telefoonscherm af. misschiem vind ik de lip iets te hard, maar daar ben ik nog niet over uit. Je kan hem zeker goed hebben!
Je ooglook is enorm mooi.

Jodie wat ben je toch een knapperd. Die lipstick staat je erg gaaf! Heb je nepwimpers op of heb je nog je extensions? Mooi!

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 23:54

Fenrir dat ziet er ook weer gaaf uit ! Daar kan je echt wel mee naar buiten :))

Jodie wauw knapperd <3

Hier ook bijna naar Londen en al wat tips gehad :)) Nu nog bedenken wat ik hebben wil.

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 09:01

Wauw Fenrir, gave look!

Jodie, ook jouw look vind ik heel gaaf!

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 09:36

Wauw gaaf hoor Bente! Vooral xe ooglook vind ik heel mooi bij je staan. :j

Denk dat ik dit een van de mooiste liquids bij jou vind Jodie!

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 14:24

Bedankt! Had ook nog een foto met ogen dicht (wel nog meer crappy telefoon kwaliteit :+ )

Afbeelding

Individu

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 14:41

Wat doe jij in je haar Fenrir om het zo in model te krijgen en te laten glanzen? :)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 14:42

Bente jij knapperd! :+:

Ik heb mezelf om het leed van 30 te worden wat te verzachten een cadeautje gegeven. Naked Heat van UD :D Ben héél benieuwd!

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 14:55

Phoya schreef:
Wat doe jij in je haar Fenrir om het zo in model te krijgen en te laten glanzen? :)

Niks, ik was het een paar keer per week met shampoo + crèmespoeling van Dr Organic

Berdien schreef:
Bente jij knapperd! :+:

Ik heb mezelf om het leed van 30 te worden wat te verzachten een cadeautje gegeven. Naked Heat van UD :D Ben héél benieuwd!

Ohhh jaloers :oo Ik zat al te kijken of hij in Londen miss goedkoper zou zijn (je weet maar nooit) :')

Individu

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 15:35

Jeetje, wat een geluk heb jij dan, dat je voor dat haar niks hoeft te doen. Ook niet in de krul gezet ofzo? Ziet er zo gemodelleerd uit, maar zal wel aan mij liggen :')

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 15:51

Even op de kop gaan hangen en met m'n handen er doorheen geschud maar meer echt niet :') Ik borstel het ook niet elke dag (dan vind ik het beter zitten :+ ) dus meestal doe ik er helemaal niks aan eigenlijk...

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 16:04

We gaan hoe dan ook shoppen in Londen :D

Naked Heat is wel echt totale liefde <3 Wat een fijne kleuren, super gepigmenteerd en brengt heel fijn aan. In Londen maar meer UD inslaan :))

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 16:09

Berdien schreef:

Naked Heat is wel echt totale liefde <3 Wat een fijne kleuren, super gepigmenteerd en brengt heel fijn aan. In Londen maar meer UD inslaan :))

Het is wel goedkoper daar zag ik (Naked Heat is ruim 10 euro goedkoper) dus daar gaat ons geld :')

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 18:06

Paar dingetjes besteld bij Douglas. Drie Zoeva Graphic Eyes oogpotloden, een NYX brow pomade om te proberen en een nieuwe kwast van Zoeva.

Afbeelding

Afbeelding

Beetje overbelicht door de zon dus het komt niet echt goed tot zijn recht. Ga er echt meer bestellen. Vind 8,50 best duur maar ze zijn zo mooi, creamy en gepigmenteerd. Plus behoorlijk waterproof want heb paar keer mijn handen gewassen en het zit er nog steeds op.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 21:51

Fenrir schreef:
Berdien schreef:

Het is wel goedkoper daar zag ik (Naked Heat is ruim 10 euro goedkoper) dus daar gaat ons geld :')

Echt? *ramt spaarvarken tegen de muur*
Bring it on {:}

Individu

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 21:05

Stil opeens... :')

Het zal vast al eens ter sprake gekomen zijn. Maar wat vinden jullie van de controversie rondom de Subculture palette van ABH? Ik heb helemaal geen make up van ABH. En was van plan eens een palette van haar te kopen. Maar na dat hele drama met de Subculture palette durf ik het gewoon niet.
Sommige youtubers geven aan dat haar eerst palette Modern Renaissance wel heel goed is maar andere zeggen weer dat ook die veel fall-out heeft.

Wat vinden jullie van dat merk? Zijn de lipsticks e.d. wel gewoon goed?
Vind jullie dat het het geld waard is? Dure make-up...
Laatst bijgewerkt door Individu op 27-08-17 21:08, in het totaal 1 keer bewerkt

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 21:07

Subculture tsjah.. vind niet dat we makeup moeten leren gebruiken om een palet van wat 50 euro te kunne gebruiken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 21:11

De liquid lipsticks schijnen wel heel goed te zijn. Ik heb hem zelf niet geprobeerd dus durf niet te zeggen hoe hij is, geloof dat Shizzel hem heeft en die was er wel blij mee volgens mij. Zou hem zelf niet kopen met de kennis die ik heb uit oa onderstaande filmpjes, maar het schijnt dat het bij het ene palette erger is dan bij de ander.

https://www.youtube.com/watch?v=evlXqhJHK9Q

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 21:15

Er is hier al behoorlijk wat over Subculture gepost.

Normaliter staat Anastasia bekend om hun hoge kwaliteit. Voor welk product dan ook. Ik heb het Moon Child palette, en die is echt perfect. Het Subculture palette is gewoon ondermaats, welke video ik er ook over kijk.

kaylee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 21:28

Ik heb het modern renaissance pallet. Het is echt een prachtig pallet. Heeft inderdaad wel wat Fallout maar niet gek veel. Je moet er wel echt mee leren werken. Eerst paar keren kreeg ik het ook echt niet voor elkaar om er een mooie look mee te maken, omdat ik te veel gebruikt had en het daardoor niet meer geblend kreeg. Als je de oogshaduw heel ligt amper aanraakt met je kwast is het al genoeg en dan moet je hem nog aftikken. Moet wel echt zeggen dat ik hem op het moment non-stop gebruik en mijn morphe palleten eigenlijk niet meer aanraak. Vind deze gewoon veel fijner.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 23:02

De reviews die ik erover heb gezien zijn milder. Ja, mega gepigmenteerd en dus dan is fall-out niet heel gek. Je moet met je kwast niet als een idioot erin gaan, dat gaat fout. Heb het idee dat bepaalde influencers elkaar hebben beïnvloed wat betreft toon van de reviews.

Alleen denk ook niet dat je voor eén palette je techniek zou moeten aanpassen, of andere type kwasten in je collectie hebben om het maximale eruit te halen. Wat dat betreft niet echt gebruikersvriendelijk voor de hobbyist die binnen een paar minuten klaar moet zijn in de ochtend.