[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

linoleum

Re: [HK] Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 12:22

Die Limecrime zijn wel gaaf!

En vind jouw tatoeages ook zo geweldig DS. Was jij dat ook die over Doctor Who had in combi met je astronaut?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 12:36

Heeft er iemand een eBay/Alie linkje van de Limecrime dupes? Zag ze bij Jodie op d'r Snapchat en wil er ook een paar bestellen :))

Jaaaaa Naad je tattoo's zijn zo vet :)) Ik heb ook nu alweer de kriebels, terwijl de laatste er pas een paar weken op staat..

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 12:41

Jodie laat even weten hoe die nyxjes zijn! hier nog steeds ernstige twijfel! reviews zijn zo gemixt!

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 12:46

Jodie_ schreef:
Zoooo even een hele drukke paar dagen gehad en ik kon een stuk of 25 pagina's bijlezen. Een beetje teveel om op vanalles te reageren dus ik ben er vanaf nu maar gewoon weer bij. :')

Ennnn gister kwamen -op 3 na- m'n limecrime dupes binnen! Dat moest ik gelijk swatchen natuurlijk :D ook m'n douglas bestelling met 2 NYX lip lingeries en Mac prep & prime lip kwamen gister. Woeeee!

Gelijk ook maar even 'stash' foto's gemaakt, langzaam maar zeker begint het ergens op te lijken. Het is alweer moeilijk voor te stellen dat ik een halfjaar geleden alles nog in 1 zo'n organizer kon doen, en eigenlijk alleen eyeliner, mascara en wenkbrauwspul in huis had en gebruikte. :=

De limecrime dupes:
[ [url=m/8GKcBy.jpg]Afbeelding[/url] ]

Swatches:
[ [url=m/QKAamc.jpg]Afbeelding[/url] ]

M'n lipsticks: links limecrime dupes en NYX SLC's, midden MAC, rechts overige waaronder wat oude goedkope lippenstiftjes, de NYX lip lingeries, een LA Splash en Sleek Birthday Suit. Ook m'n prep & prime, lipscrub, lip plumper etc en helemaal rechts alle lipliners en oa setting en fixing spray, aqua priming base, primer etc.
[ [url=m/bddgjj.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mascara's en wat kwastjes, oa oude en een hoop oogschaduw kwastjes die ik eigenlijk nooit gebruik omdat ik nooit oogschaduw op heb. Wil ik wel vaker gaan doen dus ach, dan heb ik ze maar mooi vast :')
[ [url=m/AxWZTK.jpg]Afbeelding[/url] ]

De kwasten, een aantal van mijn meest gebruikte staan er niet bij op want die lagen nog te drogen, maar voorste glas de rest van meest gebruikte/fijnste, daar achter de afwasborstels, en daarachter mijn eerste cheap ass set van Ali die nu dus langzaam maar zeker kwast voor kwast wordt vervangen.
[ [url=m/ewL3fC.jpg]Afbeelding[/url] ]

Face lade, oa contour palettes, blush, highlighter, poeder en wat oude foundations.
[ [url=m/JrrlFx.jpg]Afbeelding[/url] ]

Beginnende collectie oogschaduw palettes, en links twee oude van vroeger en mijn pomades.
[ [url=m/qOipSP.jpg]Afbeelding[/url] ]

En de laatste relevante lade, de rest is voorraad en reserves etc. Nepwimpers, sponsjes (rest lag te drogen), kwastenreiniger, en m'n oog- en wenkbrauw spulletjes oa browwiz, liquid eyeliner, gel eyeliner en tarte wimperkruller. Waar ik tegenwoordig echt bij zweer overigens <3
[ [url=m/atXhoS.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zie nu dat de kwaliteit weer om te janken is zo door de upload. Hoop dat de swatches enzo nog een beetje leesbaar zijn haha!

Waar heb jij die bakjes voor je lippenstift vandaan?

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 12:48

Bij bigbazar heb je van die lipstickbakjes, zijn 1,49 ofzo

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 12:49

Ken ik niet eens even kijken...
Edit: oh zit blijkbaar gewoon hier in de Kalverstraat :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 12:55

Ik heb die van mij van eBay

Oehlala

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 13:04

hoe selecteren jullie de koper op aliexpress?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 13:06

NenaC schreef:

Ik kijk nooit echt naar kopers op alie. Bestel altijd dingen die me minder dan 5 euro kosten en je maakt toch een gok. Als het niet binnen komt hoeft dat niet per se aan de verkoper te liggen, het kan ook ergens onderweg kwijtraken.

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 13:06

Emmaa_ schreef:
NenaC schreef:

Ik kijk nooit echt naar kopers op alie. Bestel altijd dingen die me minder dan 5 euro kosten en je maakt toch een gok. Als het niet binnen komt hoeft dat niet per se aan de verkoper te liggen, het kan ook ergens onderweg kwijtraken.

Zo kijk ik ook :)

Tot nu toe de kwasten, limecrimes en primer ontvangen, weet eigenlijk
niet eens meer wat ik nog meer besteld had :+

Oehlala

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 13:07

aha ok bedankt voor het antwoord. ik wil wel een keer iets bestellen, maar ik vind het echt doodeng :p

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 13:08

Ik heb nog nooit gehad dat ik iets niet binnen kreeg persoonlijk, en heb er toch aardig wat besteld. Misschien dat er hier mensen zijn die er wat meer verstand van hebben, want ik ben duidelijk niet erg verantwoordelijk als het om dit soort dingen gaat _O-

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 13:12

NenaC schreef:
aha ok bedankt voor het antwoord. ik wil wel een keer iets bestellen, maar ik vind het echt doodeng :p

Welnee, die limecrimes kosten geen drol, in het ergste geval
ben je 3 euro kwijt als je het niet ontvangt :).

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 13:13

En dan kun je altijd nog een dispute openen om je geld terug te krijgen.

Oehlala

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 13:16

maar ze hebben wel je adres enzo dan of niet? Misschien ben ik ook gewoon teveel angsthaas met dat soort dingen :')

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 13:26

NenaC schreef:
maar ze hebben wel je adres enzo dan of niet? Misschien ben ik ook gewoon teveel angsthaas met dat soort dingen :')

Anders kunnen ze het je toch niet toesturen? :=

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 13:27

Reageer later vandaag nog op iedereen, maar moet even mijn blijdschap kwijt! *\%/*

Afbeelding

Mijn vriend en ik huren vanaf vandaag een studio'tje samen :D

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 13:34

Yaaaaaassss *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 13:37

Gefeliciteerd *\o/* *\o/* *\o/*

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 13:37

Gefeliciteerd DS!

Die organizer bakjes heb ik van de Action (mascara, mac lippenstift en die helemaal rechts bij de lippenstiften) en die andere 2 met alleen lippenstift vakjes zeg maar ook via aliexpress of wish.

Friemel bedoel je de lip lingeries of de SLC's van NYX? De SLC's heb ik al een tijdje en die bevallen top! Ik vind ze wat meer lipstick achtig blijven waardoor ze niet echt uitdrogen zoals bijv die van Sleek/LA Splash/Limecrime dupe. Nadeel is natuurlijk dat je wat vaker moet bijwerken, maar dan nog vind ik dat ze goed blijven zitten. Voordeel is dat ze er makkelijk af te halen zijn haha. Laat maar weten als ik wat voor je moet swatchen! :D

Ik kijk eerlijk gezegd ook nooit naar de verkoper op Ali :') ik kijk altijd wat het goedkoopste is en of ik het heel erg zou vinden als ik iets niet zou ontvangen. Die limecrime dupes van nu waren een euro per stuk ofzo, dus wel een redelijk grote bestelling en daarbij heb ik wel even gekeken naar reviews of iedereen het binnen kreeg, en die waren prima. Tot nu toe eigenlijk nog nooit slechte ervaringen gehad met aliexpress/wish. :D

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 13:42

Gefeliciteerd Drunksheep !

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 13:43

Ahhh leuk DS!! En je inks zijn echt zo nice. Mooie stijl.
Precies wat jij zegt heb ik ook: bij iedere ink voel ik me zelfverzekerder, vrouwelijker en meer mezelf. Precies wat make up ook doet inderdaad. Love it.

En mooie stash en opberging Jodie. Super geordend!

Mooie kleuren liquids. Vind alle kleurtjes eigenlijk wel heel tof.

En voor de dame die vroeg welke kleurtjes je kan hebben;
Zo op je foto te zien ben jij wat roder/rozer qua ondertoon. Dan zijn koelere kleuren vaak mooier. Dus ik zou paars inderdaad vermijden, mits hij wat koeler paars is.

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 13:47

gefeliciteerd DS :D tijd om aan de klus te gaan of is het ene studio waar je zo in kan :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 14:03

Ik kijk op ali alleen reviews :+ wil vooral weten of product goed is :))

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 14:05

De lingeries jodie :j

Ik wilde je naam afkorten dus ik typte "Jood"

:')