Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jodie_ schreef:Zoooo even een hele drukke paar dagen gehad en ik kon een stuk of 25 pagina's bijlezen. Een beetje teveel om op vanalles te reageren dus ik ben er vanaf nu maar gewoon weer bij.![]()
Ennnn gister kwamen -op 3 na- m'n limecrime dupes binnen! Dat moest ik gelijk swatchen natuurlijkook m'n douglas bestelling met 2 NYX lip lingeries en Mac prep & prime lip kwamen gister. Woeeee!
Gelijk ook maar even 'stash' foto's gemaakt, langzaam maar zeker begint het ergens op te lijken. Het is alweer moeilijk voor te stellen dat ik een halfjaar geleden alles nog in 1 zo'n organizer kon doen, en eigenlijk alleen eyeliner, mascara en wenkbrauwspul in huis had en gebruikte.
De limecrime dupes:
[ [url=m/8GKcBy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Swatches:
[ [url=m/QKAamc.jpg]Afbeelding[/url] ]
M'n lipsticks: links limecrime dupes en NYX SLC's, midden MAC, rechts overige waaronder wat oude goedkope lippenstiftjes, de NYX lip lingeries, een LA Splash en Sleek Birthday Suit. Ook m'n prep & prime, lipscrub, lip plumper etc en helemaal rechts alle lipliners en oa setting en fixing spray, aqua priming base, primer etc.
[ [url=m/bddgjj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mascara's en wat kwastjes, oa oude en een hoop oogschaduw kwastjes die ik eigenlijk nooit gebruik omdat ik nooit oogschaduw op heb. Wil ik wel vaker gaan doen dus ach, dan heb ik ze maar mooi vast
[ [url=m/AxWZTK.jpg]Afbeelding[/url] ]
De kwasten, een aantal van mijn meest gebruikte staan er niet bij op want die lagen nog te drogen, maar voorste glas de rest van meest gebruikte/fijnste, daar achter de afwasborstels, en daarachter mijn eerste cheap ass set van Ali die nu dus langzaam maar zeker kwast voor kwast wordt vervangen.
[ [url=m/ewL3fC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Face lade, oa contour palettes, blush, highlighter, poeder en wat oude foundations.
[ [url=m/JrrlFx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Beginnende collectie oogschaduw palettes, en links twee oude van vroeger en mijn pomades.
[ [url=m/qOipSP.jpg]Afbeelding[/url] ]
En de laatste relevante lade, de rest is voorraad en reserves etc. Nepwimpers, sponsjes (rest lag te drogen), kwastenreiniger, en m'n oog- en wenkbrauw spulletjes oa browwiz, liquid eyeliner, gel eyeliner en tarte wimperkruller. Waar ik tegenwoordig echt bij zweer overigens
[ [url=m/atXhoS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zie nu dat de kwaliteit weer om te janken is zo door de upload. Hoop dat de swatches enzo nog een beetje leesbaar zijn haha!
Emmaa_ schreef:NenaC schreef:hoe selecteren jullie de koper op aliexpress?
Ik kijk nooit echt naar kopers op alie. Bestel altijd dingen die me minder dan 5 euro kosten en je maakt toch een gok. Als het niet binnen komt hoeft dat niet per se aan de verkoper te liggen, het kan ook ergens onderweg kwijtraken.