Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
F_Orumster schreef:Al jaren denk ik met vlagen aan een microdermal piercing. Iemand ervaringen?
Ik vind ze erg mooi vlakbij het sleutelbeen maar ook op de pols, al vind ik dat erg spannend mbt ongelukjes.
Ervaringen hier? Ik las dat ze alleen chirurgisch verwijdert kunnen worden?
F_Orumster schreef:Al jaren denk ik met vlagen aan een microdermal piercing. Iemand ervaringen?
Ik vind ze erg mooi vlakbij het sleutelbeen maar ook op de pols, al vind ik dat erg spannend mbt ongelukjes.
Ervaringen hier? Ik las dat ze alleen chirurgisch verwijdert kunnen worden?
Yonker schreef:Hmm ik zit te denken om over te stappen op rose goude oorbellen/piericings. Probleem is alleen dat veel rose gouden oorbellen verkleurde, ik wil eigenlijk die ik gewoon in kan houden met douchen enzo. Iemand enig idee waar ik dan op moet zoeken of waar ik zoiets koop?
Air schreef:Daarnaast heb je er een ringetje inzitten toch? Wellicht laten vervangen door een titanium staafje?
Eulogy schreef:Ik heb gister m'n tepelpiercing laten zetten en serieus... De minst pijnlijke piercing die ik heb laten zetten, ik voelde helemaal niks en moest zelfs kijken of de naald er al in zatIk snap er nog steeds niks van